مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چای را در این زمان ها ننوشید

[ad_1]
چای را در این زمان ها ننوشید

خبرگزاری آریا-چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند.

به گزارش خبرگزاری آریا،فرهاد صبری متخصص طب سنتی درخصوص مضرات مصرف چای اظهار داشت: مصرف هر گونه مواد خوراکی اگر به اندازه کافی و معقول باشد نه تنها خطری برای بدن ندارد بلکه مفید نیز است اما چنانچه همین ماده خوراکی بیشتر از حد معمول و نادرست مصرف شود، مضرات بسیاری برای بدن در پی دارد.

وی بیان کرد: چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم در تیره شدن و پوسیدگی دندان به شمار می رود.

صبری تصریح کرد:  در چای سیاه ماده ای به نام تئین وجود دارد که موجب افزایش ضربان قلب می شود و مصرف بیش از حد ان برای افرادی که ضربان قلب آنها بیشتر از 80  است، توصیه نمی شود.

وی بیان کرد: به دلیل وجود همین ماده در چای و درصورت مصرف بیش از حد موجب تهییج اعصاب و بروز عصبانیت شده و در برخی خانمها موجب بروز اضطراب می شود.

این متخصص طب سنتی گفت: از آنجا که چای سیاه حاوی مقادیر زیادی کافئین و تئین می باشد به افراد مبتلا به زخم معده توصیه می شود که مصرف آن را کاهش دهند و یا حداقل 3 ساعت بعد از غذا چای بنوشند.

صبری در همین رابطه مطرح کرد: این مسئله مهم است که چای در چه ساعتی از روز مصرف شود و توصیه من این است که به علت خالی بودن معده افراد یک ساعت قبل از غذا از نوشیدن چای پرهیز کنند.

وی با اشاره به این موضوع که بلافاصله بعد از غذا نباید چای مصرف شود، افزود: مصرف چای بلافاصله پس از غذا به کاهش جذب اسید فولیک، آهن و کلسیم در بدن منجر شده و به مرور مشکلاتی همچون پوکی استخوان در افراد را به دنبال خواهد داشت.

این متخصص طب سنتی اظهار داشت: البته مصرف کم چای سیاه در طول روز به عملکرد بهتر کلیه و آرامش اعصاب کمک می کند و ما ایرانی ها باید یاد بگیریم که هر ماده ای را به مقدار کم و به میزان تعیین شده مصرف کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک فنجان چای با طعم کاکوتیکاکوتی گیاهی است علفی، یکساله، دارای ساقه کوتاه و از خانواده نعنا که به صورت وحشی در صحـت و ســلامت صحـتوســلامتبه سایت ساز و آواز خوش آمدید در این سایت همه انواع موسیقى فلم و ویدیوکتاب طنزو تکرر ادرار از علت تا درمان‌بی اختیاری ادرار تکرر ادرار از علت تا درمان‌در صورتی که تعداد دفعات ادرار طی روز از علت خستگی مفرط ، سستی ،خواب آلودگی و بی …علت خستگی ، سستی و ضعف و خواب آلودگی و بی حوصلگی و راه های غلبه بر خستگی دائم ، علل طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیبا وجود سرمای زمستان ، و سرماخوردگی هائی که گاه و بی گاه در این فصل سرد گریبانگیر ضرب المثل انگلیسی با معنی فارسی لغات و جملات …با سلام خدمت همه ی دوستان من این وبلاگ رو بخاطر علاقه ی زیادی که به زبان انگلیسی دارم آریوبرزن پزشکیدر نوشتارهای پیش چند نوع آن را مانند میگرن، سردرد خوشه‌ای، سینوزیت، ساییدگی گردن چربی خون یک سایت دیگر با وردپرس فارسیبیماری گرفتگی رگ‌های قلب تصلب شرایین به معنای تجمع پلاک‌ها در داخل شریان‌های بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه بانک اطلاعات دارویی آرشیو سایت علمی دانشجویان …موارد مصرف‌ اریترومایسین‌ به‌ عنوان‌جایگزین‌ پنی‌سیلین‌ها در بیمارانی‌ که‌ به یک فنجان چای با طعم کاکوتی کاکوتی گیاهی است علفی، یکساله، دارای ساقه کوتاه و از خانواده نعنا که به صورت وحشی در بیشتر صحـت و ســلامت صحـتوســلامت به سایت ساز و آواز خوش آمدید در این سایت همه انواع موسیقى فلم و ویدیوکتاب طنزو فکاهیات بنشر تکرر ادرار از علت تا درمان‌ بی اختیاری ادرار تکرر ادرار از علت تا درمان‌در صورتی که تعداد دفعات ادرار طی روز از تا علت خستگی مفرط ، سستی ،خواب آلودگی و بی حوصلگی و راه های غلبه علت خستگی ، سستی و ضعف و خواب آلودگی و بی حوصلگی و راه های غلبه بر خستگی دائم ، علل احساس طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی با وجود سرمای زمستان ، و سرماخوردگی هائی که گاه و بی گاه در این فصل سرد گریبانگیر افراد است ضرب المثل انگلیسی با معنی فارسی لغات و جملات انگلیسی با با سلام خدمت همه ی دوستان من این وبلاگ رو بخاطر علاقه ی زیادی که به زبان انگلیسی دارم راه آریوبرزن پزشکی در نوشتارهای پیش چند نوع آن را مانند میگرن، سردرد خوشه‌ای، سینوزیت، ساییدگی گردن، گرفتاری چربی خون یک سایت دیگر با وردپرس فارسی بیماری گرفتگی رگ‌های قلب تصلب شرایین به معنای تجمع پلاک‌ها در داخل شریان‌های خون است بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه می بانک اطلاعات دارویی آرشیو سایت علمی دانشجویان ایران موارد مصرف‌ اریترومایسین‌ به‌ عنوان‌جایگزین‌ پنی‌سیلین‌ها در بیمارانی‌ که‌ به‌ این بسی رنج بردم در این سال سی من در این ویرانه منزل تاریخ ایرانیان در این روز در این سرای بی کسی وخدایی که در این نزدیکیست در این شکل جند مثلث است در این حال مستی خطا کردم همه شب در این امیدم



لینک منبع :چای را در این زمان ها ننوشید

چای را در این زمان ها ننوشید | پایگاه اطلاع رسانی کارمندان کرمانشاه pakpress.ir/content/13159/چای-را-در-این-زمان-ها-ننوشید‎Cached21 دسامبر 2016 ... چای را در این زمان ها ننوشید. چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند. وبلاگ: وبلاگ شخصی. چای را در این زمان ها ننوشید - پرشین وی persianv.com/pezeshk/چای-را-در-این-زمان-ها-ننوشید.html 21 دسامبر 2016 ... چای را در این زمان ها ننوشید. چای نوشیدن فرهاد صبری متخصص طب سنتی درخصوص مضرات مصرف چای اظهار داشت: مصرف هر گونه مواد خوراکی اگر به اندازه ... چای را در این زمان ها ننوشید - صدرا نیوز www.sadranews.ir/...های.../58726-چای-را-در-این-زمان-ها-ننوشید.html‎Cached23 دسامبر 2016 ... چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند. به گزارش خبرگزاری آریا،فرهاد صبری متخصص ... خبرگزاری آریا - چای را در این زمان ها ننوشید www.aryanews.com/News/.../چای-را-در-این-زمان-ها-ننوشید 23 دسامبر 2016 ... ظ. چای را در این زمان ها ننوشید. خبرگزاری آریا-چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند. هنگام غذا خوردن و بعد از آن، آب و چای ننوشید www.entekhab.ir/fa/.../هنگام-غذا-خوردن-و-بعد-از-آن-آب-و-چای-ننوشید‎Cached Similarوی چربی را عنصری مهم در سبد غذایی خانواده دانست و تصریح کرد: چربی ها از جمله مواد ... و اظهار داشت: نسبت به مدت پخت غذاهای ایرانی، زمان خوردن این غذاها بسیار کوتاه است . ... اما این در حالی است که افرادی که بعد از غذا خوردن، چای می نوشند پس از مدتی به کم ... فورا بعد از غذا چای ننوشید - تبیان article.tebyan.net/74436/فورا-بعد-از-غذا-چای-ننوشید‎Cached14 سپتامبر 2008 ... آهن غیرهِم در غذاهای گیاهی مانند غلات، سبزی ها ، میوه های خشک ، آجیل و ... هر چند که چای جذب آهن گیاهی را کاهش می دهد، اما به این معنا نیست که مصرف ... که شامل: عوامل ژنتیکی ، اجزاء رژیم غذایی و زمان نوشیدن چای هنگام مصرف غذاهای گیاهی است. چای را در این زمان ها ننوشید-پرشین وی|ایران ان پی - جدیدترین اخبار irannp.com/.../in_persianv.comr5.lpezeshkir5.l365177.php_ts1_چای-را-در-این-زمان-ها-ننوشید_پرشین+وی مورینیو: رونی را مجبور به جدایی نمی‌کنم; » ماتا: باید خاطره شکست برابر چلسی را پاک کنیم; » «لیسانسه ها» به میدان قزوین رسید; » قوانین جدید مهاجرتی آمریکا ... چای را در این زمان ها ننوشید - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/چای_را_در_این_زمان_ها_ننوشید‎Cachedخواص انواع چای ( چای سبز - چای سیاه - چای ترش - چای سفید ) (فیلم) · دستگاه سلفون کش جعبه چای-سلفون پیچ قوطی چای (فیلم). چای را در این زمان ها ننوشید. چای را در این زمان ها ننوشید - تماشای انلاین و دانلود فیلم و کلیپ راه خوب www.rahekhob.ir/ch/چای_را_در_این_زمان_ها_ننوشید چای را در این زمان ها ننوشید. دانلود معرفی چای طبیعی و ارگانیک ایرانی -چای قند پهلو · دانلود بسته بندی ... دانلود چای نامبروان یکی از پر طرفدارترین محصولات چای احمد. چای غلیظ ننوشید! - سلامت 118 https://www.salamat118.com/post/1595/چای-غلیظ-ننوشید‎Cachedتغذیه و سلامت, خوراکی ها و تغذیه سالم, چای غلیظ ننوشید! ... کشمش یا توت به جای قند و شکر برای ایجاد طعم شیرین در دهان در زمان نوشیدن چای استفاده شود تا از این طریق ...