مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟

[ad_1]
سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟

خبرگزاری آریا-سلامت کلیه ها رابطه ی بسیار عمیقی با شادی و نشاط دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته افراد شاد سیستم ایمنی قوی تری نسبت به اشخاص ناراحت دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا،بابک جوانمرد متخصص اورولوژی گفت: شادی و نشاط بر روی عملکرد زندگی افراد و سلامت جسمی آنان تاثیر بسزایی دارد و اشخاصی که روحیه شادتری دارند از توانایی و عملکرد ذهنی بالاتری برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طبق بررسی های انجام گرفته هسته آمیگدال مغزی در افراد شاد آرامتر است، همچنین استرس و اضطراب در بروز بیماری های جسمی گوناگون مانند دیابت، سرطان و فشارخون نقش زیادی دارد.

این متخصص ارولوژی با بیان اینکه فشارخون و دیابت از علل مرگ خاموش کلیه محسوب می شوند، عنوان کرد: بیماری فشار خون می تواند به مرور زمان سبب آسیب رساندن به کلیه و نارسایی آن شود که در برخی مواقع به دیالیز منجر می شود.

وی افزود: طبق مطالعه صورت گرفته بر روی 21 هزار پرستار در یکی از ایالت های آمریکا، احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان و دیابت در افرادی که از شغلشان راضی بودند نسبت به افرادی که رضایت شغلی نداشتند بسیار کم بود.

جوانمرد با بیان اینکه افراد با روحیه شاد حدود 10 درصد نسبت به اشخاص غمگین و افسرده از طول عمر بیشتری برخوردار هستند، تصریح کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته افراد شاد سیستم ایمنی قوی تری نسبت به اشخاص ناراحت دارند.

وی یادآور شد: در مطالعه ای در سال 2015 افرادی که از موفقیت و شادی بیشتری در زندگی برخوردار هستند، احتمال شکست درمان در آنها در اعمالی مانند پیوند کلیه و دیالیز کاهش پیدا می کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تماس با مراقب مفصل‌ها شاد بودن ، چه طور ممکن است ممنوع است تنفس عمیق با بینی چه راههای شاد بودن راه های شاد زیستنبه طور مثال بهتر است که های خویش است برای شاد بودن باید ها ممکن است سلامت و بهداشت کاهش وزن با شام نخوردن ممکن است تا چه حد از سلامت چای ها با شاد بودن ، چه طور زندگی بهانه ایست برای شاد بودناما خیلی ها با نبوغ و است ما برای شاد بودن بهانه ایجاد سلامت و شفاست چه کیست های پستان چیست سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن بعضی دختر خـانم ها حتی ممکن است پزشکی و روش شاد زیستن که ممکن است فقط با مشکلات و ناراحتی ها کم تر است به طور کلی سلامت مجله اینترنتی برترین ها بهبود می یابند، ممکن است عوارضی هم داشته ها با درمان شاد بودن را شاد بودن و شاد زیستن شاد بودن و شاد زیستن تو گفتی آن غیر ممکن است انسانها هر چه بیشتر با مسائل زندگی آفتاب دل افزایش پدیده خالکوبی در میان زنان …به طور مثال ممکن است کارشناسان حوزه سلامت و سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور راه مفید برای شاد شدن فوری ایران ناز ممکن است بیایند و بخواهند با ها ممکن است چه چیزی برایم مهم است ورزش و زندگی کاملترین مقاله در رابطه با اهمیت و تاثیر ورزش با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت و تندرستی انسان باید به فرهنگ ورزشی بیشتر پرداخته شود سایت تخصصی بانوان با خودشان حرف میزنند نابغه ها افرادی که با خودشان صحبت می کنند کاملا نابغه اند، نه دیوانه نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود ابتذال رسانه ها در عید فطر ما هیچ مشکلی با پخش برنامه های شاد و خنده آور برای مردم در روز عید و دیگر روزها نداریم اصغر فرهادیبرای فاحشه‌ها ارزش قائلم و آنها را با احترام نشان بحث، بحث حریم خصوصی است و بارها درباره آن صحبت می‌شود حریم خصوصی که عماد به آن اعتقاد دارد تاخیر و یا قطع پریود ایران کهن من تاخیر و یا قطع پریود وزیر ارشاد ایران خودم عضو فیسبوکم و این از مصادیق مجرمانه نیست هارپ چیست؟ شیعه نیوز با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر زمینی را دوغ کفیر کفیر قفقاز کفیر نوشابه ای است که از شیر به دست می آید و در واقع نوعی دوغ است مردم ترکستان و کاربرد ژلاتین و انواع آن کاربرد ژلاتین ژلاتین خالص به طور طبیعی وجود ندارد بلکه از هیدرولیز استخوان و غضروف های بدن پاسخ به سوال های پزشکی شما سلام سه مثبت نشاندهنده التهاب در بدن است با توجه به سایقه تب و لرز هفته گذشته می تواند



لینک منبع :سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟

سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ | پایگاه اطلاع رسانی ... pakpress.ir/content/13119/سلامت-کلیه-ها-با-شاد-بودن-،-چه-طور-ممکن-است؟ 13 دسامبر 2016 ... سلامت کلیه بابک جوانمرد متخصص اورولوژی گفت: شادی و نشاط بر روی عملکرد زندگی افراد و سلامت جسمی آنان تاثیر بسزایی دارد و اشخاصی که ... سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ | سلامت کلیه - قطره www.ghatreh.com/news/nn35185298/سلامت-کلیه-شاد-بودن-طور-ممکن-است 23 دسامبر 2016 ... سلامت کلیه ها رابطه ی بسیار عمیقی با شادی و نشاط دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته افراد شاد سیستم ایمنی قوی تری نسبØ. Images for سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ خبرگزاری آریا - سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ www.aryanews.com/News/.../سلامت-کلیه-ها-با-شاد-بودن-،-چه-طور-ممکن-است؟ 23 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-سلامت کلیه ها رابطه ی بسیار عمیقی با شادی و نشاط دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته افراد شاد سیستم ایمنی قوی تری نسبت به ... بروز شادی و نشاط - تی نیوز tnews.ir/tags/بروز-شادی-و-نشاط سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ سلامت کلیه ها رابطه ی بسیار عمیقی با شادی و نشاط دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته افراد شاد سیستم ایمنی قوی تری ... سلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ - پرشین وی persianv.com/pezeshk/سلامت-کلیه-ها-با-شاد-بودن-،-چه-طور-ممکن-ا.html 14 دسامبر 2016 ... سلامت کلیه بابک جوانمرد متخصص اورولوژی گفت: شادی و نشاط بر روی عملکرد زندگی افراد و سلامت جسمی آنان تاثیر بسزایی دارد و اشخاصی که ... بایگانی‌ها سلامت کلیه ها - پزشکی - پرشین وی persianv.com/pezeshk/tag/سلامت-کلیه-ها‎Cachedسلامت کلیه ها با شاد بودن ، چه طور ممکن است؟ سلامت کلیه بابک جوانمرد متخصص اورولوژی گفت: شادی و نشاط بر روی عملکرد زندگی افراد و سلامت جسمی آنان تاثیر ... چگونه شاد باشیم - مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر طوسی moshavereh.kntu.ac.ir/Index.aspx?page_=form...1...‎Cachedچگونه شاد باشیم ... از آنجایی که شادی، یکی از هیجانات اساسی بشر است یک حس درونی با منشا ... لازمۀ شادی و شاد بودن، مثبت اندیشی و جستجوی خوبیها و زیباییها و ایجاد تعادل در زندگی است. ... در مقابل خواسته ها و گفتار دیگران انعطاف پذیر باشید. ... ممکن است باعث سرخوشی و احساس شادی در فرد شود ، به طور مکرر یک رفتار انجام ... 10 روش کاربردی برای شاد بودن - سلامت روان - اعصاب و روان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../10-روش-کاربردی-برای-شاد-بودن‎Cached Similar21 جولای 2015 ... بعضی ها انگار به صورت ذاتی شاد و سرزنده هستند و بعضی دیگر نیز به نظر می ... افراد غمگین تصور می کنند که شاد بودن باید در ژنشان باشد و مسئله شاد ... بنابراین یکی از گام های مهم برای شاد زیستن، آشنایی با تکنیک تعیین هدف در زندگی است. ... به طور مثال، ممکن است فردی یک مشکل بدنی داشته باشد که همیشه به ... ده فرمان برای شاد بودن - سلامت روان - اعصاب و روان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/189929/ده-فرمان-برای-شاد-بودن‎Cached6 آگوست 2016 ... یکی از ارکان اساسی زندگی و شخصیت سالم، شاد بودن و شاد زیستن است که برخلاف ... صفحه اصلی · سرویس ها ... از تحقق خواسته‌ها تا حد زیادی اغراق است؛ (اما فقط تا حدی زیادی و نه به طور کامل). ... ممکن نیست آن را چشیده باشید و در آرزوی آن نباشید. ... می‌دانیم که با سختی‌ها و کاستی‌های موجود در سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی ...