مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید

[ad_1]
همشهری آنلاین: این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم تا در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده کنید. پودینگ شکلاتی یکی از دسرهایی است که با آن می‌توانید به خوبی از مهمانان خود پذیرایی کنید.

مواد لازم:

  • شیر  چهار پیمانه
  • زرده تخم‌مرغ  دو عدد
  • شکر  یک پیمانه
  • وانیل  یک دوم قاشق چای‌خوری
  • موز یا گردو  برای تزئین
  • پودر کاکائو  دو قاشق
  • کره  یک قاشق
  • آرد  سه قاشق
  • نشاسته ذرت یک قاشق

 

پودینگ شکلاتی مخصوص 

طرز تهیه:

1-داخل قابلمه شکر، وانیل، پودر کاکائو و آرد و نشاسته را مخلوط کرده سپس شیر سرد را به تدریج اضافه کرده و در آخر زرده را هم زده با هم می‌زنیم.

2-روی حرارت گذاشته و در حال هم زدن می‌پزیم.

3-بعد دو سه جوش زدن کره را افزوده شعله را خاموش می‌کنیم و بلافاصله در ظرف سرو می‌کشیم و با گردو یا موز تزئین می‌کنیم.

 نکات مهم:

1-به زرده تخم‌مرغ کمی شیر اضافه کرده هم می‌زنیم تا باز شود بعد به مواد اضافه می‌کنیم.

2-یک پیمانه شیر را با زرده مخلوط می‌کنیم بقیه سه پیمانه را به مواد اضافه می‌کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران استقلال با این گل جابرانصاری و با کسب امتیاز امتیازی شد و در رتبه ششم جدول هم آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره استیک مرغ دنیای شیرین آشپزیاستیکمرغهمونطور که می بینید مواد اولیه کمی داره و خیلی ساده و سریع آماده می شه و جزو گروه کیک شربتی ~ کارگاه آشپزسازیتا به حال کسی نبوده که این کیک رو خورده باشه و کلی تعریف نکرده باشه بعضا پیش اومده که مرکز جامع سرطان مقالاتمراقبت از بیمار مبتلا به …مراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در منزل راهنمای بیماران و خانواده‌‌‌ها پیشرفت راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و …درمان سرطان چگونگی تأثیر بر خورد و خوراک عوارض بعد از عمل جراحی نیاز به تغذیة خوب را داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …صحبت های حقیقت و دروغ روزی دروغ به حقیقت گفت مــــیل داری باهم به دریـــا برویم و عصر ایران استقلال با این گل جابرانصاری و با کسب امتیاز امتیازی شد و در رتبه ششم جدول هم امتیاز با آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب استیک مرغ دنیای شیرین آشپزی استیکمرغ همونطور که می بینید مواد اولیه کمی داره و خیلی ساده و سریع آماده می شه و جزو گروه غذاهای کیک شربتی ~ کارگاه آشپزسازی تا به حال کسی نبوده که این کیک رو خورده باشه و کلی تعریف نکرده باشه بعضا پیش اومده که یک نفر مرکز جامع سرطان مقالاتمراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در مراقبت از بیمار مبتلا به سرطان در منزل راهنمای بیماران و خانواده‌‌‌ها پیشرفت‌‌‌های راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان سرطان چگونگی تأثیر بر خورد و خوراک عوارض بعد از عمل جراحی نیاز به تغذیة خوب را داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد آرشیو فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و با é é é



لینک منبع :با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید

با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید 23 دسامبر 2016 ... این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم تا در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده کنید. Images for با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید 24 دسامبر 2016 ... این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم تا در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده کنید. با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید | مجله اینترنتی پاتوق من و تو patoghmanotoo.com/با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید/‎Cached23 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم تا در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده ... با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید – بزرگترین شبکه تفریحی kolony.ir/1395/10/15/با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید/ این دسرها هستند که به سفره های شما رنگ و بو می دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می دهیم تا در مهمانی ها از آن ها استفاده کنید. پودینگ شکلاتی یکی ... با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser.../news201612240372939360.html‎Cached24 دسامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع ... با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید - خبرلند khabarland.com/news/.../با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید‎Cached23 دسامبر 2016 ... با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم ... شیرینی ها/ با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید https://yjcnews.ir/news/125860‎Cached8 جولای 2017 ... همشهری آنلاین/ آشنایی با روش تهیه پودینگ شکلاتی مخصوصاین دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب ... #پودینگ hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/پودینگ‎CachedSee Tweets about #پودینگ on Twitter. See what ... داستان های خوشمزه/ این قسمت: پودینگ ... با این #پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید دستور پخت در کانال آسان پز ... با این پودینگ به سفره تان رنگ و بو دهید | برترینها vista.ir/news/32175502/با-این-پودینگ-به-سفره-تان-رنگ-و-بو-دهید این دسرها هستند که به سفره‌های شما رنگ و بو می‌دهند. در این قسمت یک دسر سنتی خوب برای شما آموزش می‌دهیم تا در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده کنید.