مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا

[ad_1]
وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه هستند، بسیاری از خودروسازان ژاپنی در حال حاضر خودروهای خود را برای حضور در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۱۷ که از ۱۳ ژانویه شروع می‌شود آماده می‌کنند.
 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

هوندا نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین راستا تصاویر و جزئیات بیشتری از سه مینی ون سفارشی‌سازی شده خود را که در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد منتشر نموده است. تمامی این سه مدل بر پایه مینی ون Freed این کمپانی ساخته شده‌اند. اولین آن‌ها که با نام Modulo X از آن یاد می‌شود، به لطف تزئینات سفید و مشکی زیاد روی بدنه که تناقض زیبایی با رنگ سفید خودرو ایجاد نموده، ظاهری کاملاً اسپرت را به هوندا فرید داده است.
 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

دومین مدل سفارشی فرید برای نمایشگاه اتوسالن توکیو با نام Active شناخته می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که شخصیتی فعال و عاشق گشت‌وگذار داشته باشد. از موارد قابل‌توجه آن می‌توان به افزایش ارتفاع خودرو، نوارهای روی بدنه با تزئینات سبز روشن، رینگ‌های ویژه و یک رنگ بدنه بنفش مات جذاب اشاره کرد.
 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

آخرین این مینی ون‌ها نیز چندین قطعه را از موگن (شاخه مسابقه‌ای هوندا) قرض گرفته که طراحی قسمت جلو جدید، اسکیرت‌های عریض‌تر، رینگ‌های بزرگ‌تر و بادگیرهای پنجره‌ها قابل‌توجه‌ترین آن‌ها هستند.
 پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو


هوندا همچنین می‌گوید قصد دارد یک نسخه خاص از مدل S۶۶۰ با کابین لوکس چرمی در این نمایشگاه معرفی کند، ولی هنوز تصویری از این خودرو منتشر نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس



لینک منبع :تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا

Images for تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/446430/تصاویری-از-مینی‌ون‌های-سفارشی-هوندا 22 دسامبر 2016 ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه هستند، ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تصاویری-از-مینی‌ون‌های-سفارشی-هوندا/‎Cached15 جولای 2017 ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. آرش نهندیان فرد: درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/.../تصاویری-از-مینی‌ون‌های-سفارشی-هوندا/‎Cachedتصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱: ۱۸. Share/Save/Bookmark. درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../تصاویری-از-مینی-ون-های-سفارشی-هوندا 22 دسامبر 2016 ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. دومین مدل سفارشی فرید برای نمایشگاه اتوسالن توکیو با نام Active شناخته می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/297296/ صفحه اصلی علم و فن آوری تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا ... دومین مدل سفارشی فرید برای نمایشگاه اتوسالن توکیو با نام Active شناخته می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی ... مینی‌ون‌ های سفارشی هوندا - بامداد | خبرپو khabarpu.com/k.php?u.../Ypw...2KjYp9mF2K/Yp9iv‎Cachedمینی‌ون‌ های سفارشی هوندا - بامداد | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. ... هوندا نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین راستا تصاویر و جزئیات بیشتری از سه ... مجله نیوزفا - http://newsfa.ir/news/362565 #خودرو #هوندا... | Facebook https://www.facebook.com/newsfamag/posts/1299185280153005 تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه هستند، بسیاری از ... تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/تصاویری_از_مینی‌ون‌های_سفارشی_هوندا تصاویری از مینی‌ون‌های سفارشی هوندا. دانلود سوتی خنده دار دو دختر ... دانلود تبلیغ خلاقانه و زیبا از شرکت هوندا ... دانلود رقابت هوندا و ب ام و و آئودی، کدوم ماشین برندس؟ عکس های ی از مینی ون های سفارشی هوندا - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/.../تصاویری-مینی-ون-سفارشی-هوندا.html 22 دسامبر 2016 ... تصاویری-از-مینی-ون-های-سفارشی-هو... پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو ... و در همین راستا تصاویر و جزئیات بیشتری از ...