مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این حدود ۴۷۰ هزار پورت اینترنت نیز در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده ایم.

مسعود عرب هاشمی اظهار کرد: اگر مخابرات بخواهد مشتریان خود را حفظ کند لازم است قطعا موضوع ارتقائ کیفیت خدمات خود را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه اکنون در حال حاضر محدودیت‌هایی در واگذاری اینترنت وجود دارد، گفت: با وجود این محدودیت‌ها ارائه خدمات به شرکت‌های مختلف اینترنتی ادامه داشته و تاکنون حدود ۴۷۰ هزار پورت ظرفیت سازی شده است.

مدیرمخابرات منطقه تهران با بیان اینکه عمده درآمد مخابرات از حوزه ADSL تامین می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس به دنبال آن هستیم که در این حوزه هرچه سریعتر ظرفیت سازی لازم را انجام دهیم.

عرب هاشمی درباره مشکلاتی که در حوزه واگذاری تلفن ثابت وجود دارد نیز عنوان کرد: طبق تاکید رگولاتور تلاش داریم در حداقل زمان ممکن با توسعه شبکه، کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد را برطرف کرده و واگذاری تلفن ثابت را تسریع بخشیم.

وی در پاسخ به این مطلب که گفته می‌شود مخابرات در واگذاری تلفن‌های ثابت تخلف کرده و به جای دریافت مبلغ در اقساط ۳۶ ماهه فروش را به صورت نقدی انجام می‌دهد تاکید کرد: چنین رویه‌ای بر اساس خواست مشترکان انجام گرفته و در صورتی که مشترکی مایل به خرید نقد خط تلفن ثابت باشد، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه تهران در بخشی دیگر از صحبت‌های خود نیز در ارتباط با تاثیر تغییر تعرفه تلفن ثابت بر درآمدزایی این شرکت اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌ای که شرکت مخابرات برای توسعه خود نیاز دارد شاید درآمدی که از این راه حاصل می‌شود، رقم چندان زیادی نبوده و ناچیز باشد اما به هر صورت نمی‌توان تاثیر این بخش را نادیده گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … تاجیک اقا این پهنای باند با نامحدود رو برداشتین یا ن ١٦٥٩٥ با سلام مشترک مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض رضایی شکایت تحت عنوان هزینه کشوری باسلام طبق قبض دوره ی شرکت مخابرات به اخبـار مربـوط بـه تلـفن ثابـت و مخابـرات آرشیو هزینه تماس از تلفن های ثابت شرکت مخابرات ایران با تغییر تعرفه پایه از پالس به دقیقه مقایسه وایمکس ایرانسل یا مبین نت؟ وبلاگیناتوجه نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان وایمکس در سال ۱۳۹۱ مبین‌نت یا ایرانسل؟ از چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت …ترفندهای کامپیوترصفحه‌اصلی ترفندهای کامپیوتر چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت کنسرت حبیب در تهران در روزهای آخر عمرش سایت …ورود خواننده های لس آنجلسی به ایران که در انتخابات نهم طرفداران برخی کاندیداها از آن مشاهده و دانلود خبر آرشیو اخبار باسلام با توجه به روحیه ی انتقاد پذیری خانم دکتر دستجردی و علاقمندی خبرنگاران به اجرای طرح زوج و فرد ساعت افزایش یافت سایت …رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش مجدد و یک ساعته اجرای طرح زوج و فرد الف سامانه‌ دریافت قبض تلفن ثابتگاهی قبض صورتحساب تلفن ثابت منزل یا محل کار خود را گم می‌کنید یا به دلایل مختلف مانند الف رانتخواری بزرگ در شرکت خصوصی متصل به …بخش خبری الف شرکت خصوصی سمگا که به تازگی توسط اطرافیان اسفندیار رحیم مشایی تأسیس شده مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر سرعت تاجیک اقا این پهنای باند با نامحدود رو برداشتین یا ن ١٦٥٩٥ با سلام مشترک گرامی مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض رضایی شکایت تحت عنوان هزینه کشوری باسلام طبق قبض دوره ی شرکت مخابرات به شماره مقایسه وایمکس ایرانسل یا مبین نت؟ وبلاگینا مبین‌نت مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه اخبـار مربـوط بـه تلـفن ثابـت و مخابـرات آرشیو هزینه تماس از تلفن های ثابت شرکت مخابرات ایران با تغییر تعرفه پایه از پالس به دقیقه حداقل ۱۰ چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت خود را ترفندهای کامپیوتر صفحه‌اصلی ترفندهای کامپیوتر چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت اینترنت خود را کنسرت حبیب در تهران در روزهای آخر عمرش سایت خبری تحلیلی جالب اینجاست که ترابی کلا حضور حبیب در لس انجلس را طی این سال‌ها ظاهرا ندیده گرفته و در پاسخ مشاهده و دانلود خبر آرشیو اخبار باسلام با توجه به روحیه ی انتقاد پذیری خانم دکتر دستجردی و علاقمندی خبرنگاران به مسایل اجرای طرح «زوج و فرد» ساعت افزایش یافت سایت خبری تحلیلی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش مجدد و یک ساعته اجرای طرح زوج و فرد در الف سامانه‌ دریافت قبض تلفن ثابت سمانه ای که اعلام کرده اید برای پرداخت قبض تلغن ثابت با شماره روزی بار شماره گیری و پس الف رانتخواری بزرگ در شرکت خصوصی متصل به حلقه قدرت ثروت بخش خبری الف شرکت خصوصی سمگا که به تازگی توسط اطرافیان اسفندیار رحیم مشایی تأسیس شده، با شاتل اینترنت مخابرات خدمات مخابرات همدان شارژ مخابرات لرستان سایت مخابرات کرمان مخابرات مخابرات خراسان رضوی تنظیمات مودم مخابرات مخابرات استان البرز



لینک منبع :چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟

چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/95100100688/چند-تهرانی-ADSL-مخابرات-دارند 23 دسامبر 2016 ... مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این ... چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ econews.com/fa/content/540719‎Cached23 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و ... چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ - خرداد | دمادم https://damadam.ir/news/چند-تهرانی-ADSL-مخابرات-دارند/6305597 مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این حدود ۴۷۰ ... بهار نیوز - چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ baharnews.ir/news/122227/چند-تهرانی-adsl-مخابرات‎Cached23 دسامبر 2016 ... گروه اقتصادی: مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و ... چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ - تی نیوز tnews.ir/news/b0c276625433.html 24 دسامبر 2016 ... مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این ... چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ - آموزش حسابداری | استخدام حسابداری ... www.chaabok.com/1395/10/03/چند-تهرانی-adsl-مخابرات-دارند؟/?mode... Rating: 3.2 - 10 votes 23 دسامبر 2016 ... مدیرعامل جدید مخابرات استان تهران از واگذاری سرویس ADSL مخابرات استان تهران به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک خبر داد و گفت: علاوه بر این ... میهن مگ - چند تهرانی ADSL مخابرات دارند؟ https://mihanmag.com/post/.../چند_تهرانی_ADSL_مخابرات_دارند؟ 23 دسامبر 2016 ... مسعود عرب ایران ، او گفت که مخابرات می خواهید مشتریان و حفظ آنچه که مورد نیاز است این است که قطعا موضوع بهبود کیفیت خدمات و سیستم های. راهنمای خرید اینترنت پرسرعت ADSL - پارس آنلاین www.parsonline.com/old/fa/services/adsl/adsl_store_guide‎Cached Similar... فرم مخابرات مشترکین استان تهران · دریافت فرم تغییر شماره اینترنت ADSL ... بازگشت به خدمات فروش اینترنت پر سرعت ای دی اس ال ADSL2 پارس آنلاین ... رقبای ارایه دهنده سرویس اینترنت ADSL پارس آنلاین هم دراین مرکز محدودیت دارند ؟ ... آیا در زمان راه اندازی اینترنت ADSL در مخابرات، خط تلفن مشترک با قطعی مواجه خواهد شد ؟ چند درصد از مشتریان اینترنت مخابرات از آن رضایت دارند؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/410365/ict/internet‎Cached Similar21 آوریل 2015 ... معاون تجاری مخابرات استان تهران از رضایت 75 درصدی کاربران از ADSL مخابرات خبر داد و گفت: اکنون صف انتظار ما در مرکز پشتیبانی 2020 به ... آغاز کمپین مخابرات جهت انتقال کاربران اینترنت نامحدود به حجمی ... digiato.com/article/.../آغاز-کمپین-مخابرات-جهت-انتقال-کاربران/‎Cached Similar29 آوریل 2015 ... چند روز پیش در دیجیاتو، از تصمیم مدیران مخابرات استان تهران برای ... طرح قصد دارد با کاهش کاربران نامحدود بتواند کیفیت سرویس های ADSL خود در ...