مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با مصرف مرغ نیمه پز فلج می‎شوید!

[ad_1]

، محققان آمریکایی باکتری ای را در مرغ خوب پخته نشده یافته اند که می تواند منجر به بروز سندروم گیلن باره (GBS) شود. این سندروم یک اختلال خودایمنی است و علت اصلی فلج عصبی-عضلانی حاد در انسان ها در دنیا محسوب می شود.

لیندا منسفیلد، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ایالتی میشیگان، در این باره می گوید: «مطالعه ما نشان داده است که ترکیب ژنتیکی همراه با باکتری Campylobacter موجب بروز بیماری GBS می شود.»

به گفته محققان، اگر مرغ خوب پخته نشده باشد باکتری مذکور در غذا فعال باقی مانده و می تواند منجر به بروز بیماری GBS شود.

از طرفی، عمدتا باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک مقاوم هستند. از اینرو مصرف برخی آنتی بیوتیک های معین به منظور مقابله با علائم نورولوژیکی تاثیری نداشته و به اشتباه به خود اندام ها و بافت های بیمار حمله می کنند.

همچنین تحقیقات دیگر نیز نشان می دهند که باکتری Campylobacter jejuni موجب بروز سایر اختلالات خودایمنی نظیر بیماری التهاب روده و آرتروز نیز می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی رستوران های بین المللی تهران اطلاعات عمومیمعرفی رستوران های بینرستوران هایی از هفت اقلیم سفر به کشورهای مختلف و آشنایی با آن ها هزینه بالایی می خواهد ۱۰ روش برای داشتن قلبی سالمبیشتر بخوانید تا سالم بمانید وقتی نفس تنگ می شود چگونه با افزایش چربی خون مبارزه کنیم؟به نام خدا این وبلاگ متعلق به دانشجویان شیمی کاربردی دانشگاه پیام نور کرمانشاه با آموزش تخصصی مصرف استروئید در بدنسازی …داروهایاستروئیدیتوصیه به دوستان عزیزی که می خواهند دوره ناندرلون دکوانات برند دوستان عزیز با وجود مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر گیاه …گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب بیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …بعد از فشار دادن این دکمه وارد محیط زیر می شویدآداب و اصول شب زفاف آداب و اصول شب زفاف در ازدواج و شب زفاف به این نکات توجه ویژه نمایید الف سنتی مذهبیجالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا به نام خدا این وبلاگ متعلق به دانشجویان شیمی کاربردی دانشگاه پیام نور کرمانشاه با مدیریت آموزش تخصصی مصرف استروئید در بدنسازی داروهای استروئیدی داروهای توصیه به دوستان عزیزی که می خواهند دوره ناندرلون دکوانات برند دوستان عزیز با وجود اینکه ۱۰ روش برای داشتن قلبی سالم بیشتر بخوانید تا سالم بمانید وقتی نفس تنگ می شود چگونه با افزایش چربی خون مبارزه کنیم؟ معرفی رستوران های بین المللی تهران « اطلاعات عمومی معرفی رستوران رستوران هایی از هفت اقلیم سفر به کشورهای مختلف و آشنایی با آن ها هزینه بالایی می خواهد و به مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و بیماری واگیر پزشکان ایران معادل لاتین واژه وزوز گوش است این کلمه از فعل لاتین به معنای زنگ زدن گرفته شده برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و بعد از فشار دادن این دکمه وارد محیط زیر می شوید آداب و اصول شب زفاف آداب و اصول شب زفاف در ازدواج و شب زفاف به این نکات توجه ویژه نمایید الف سنتی مذهبی جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا،جالب نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک



لینک منبع :با مصرف مرغ نیمه پز فلج می‎شوید!

با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! www.fardanews.com/fa/.../با-مصرف-مرغ-نیمه-پز-فلج-می‎شوید‎Cached23 دسامبر 2016 ... تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده باشد ، باکتری Campylobacter jejuni موجود در غذا می تواند منجر به ... خبرگزاری آریا - با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! www.aryanews.com/NewsFeed/.../با-مصرف-مرغ-نیمه-پز-فلج-می‎شوید خبرگزاری مهر: محققان آمریکایی باکتری ای را در مرغ خوب پخته نشده یافته اند که می تواند منجر به بروز سندروم گیلن باره (GBS) شود. این سندروم یک اختلال خودایمنی ... با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/با_مصرف_مرغ_نیمه_پز_فلج_می‎شوید!‎Cachedدانلود شایدبادیدن این کلیپ ازخوردن پفک منصرف شوید · دانلود یک بار مصرف هایی که چندین بار مصرف می شوند · دانلود با نوشیدن این آب، هم شکم تان صافِ می شود، هم ... مرغ نیمه پز شما را فلج می کند - افکار نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148219164065079‎Cached20 دسامبر 2016 ... مرغ نیمه پز شما را فلج می کند - افکار نیوز. ... از اینرو مصرف برخی آنتی بیوتیک های معین به منظور مقابله با علائم نورولوژیکی تاثیری نداشته و به اشتباه به خود اندام ها و ... برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شوید. با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/با_مصرف_مرغ_نیمه_پز_فلج_می‎شوید!‎Cachedبا مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! Error setting up player: Invalid license key. دانلود شایدبادیدن این کلیپ ازخوردن پفک منصرف شوید دانلود شایدبادیدن این کلیپ ... آیا میدانستید اگر مرغ نیم پز بخورید، فلج می شوید؟ rooykard24.com/.../آیا-میدانستید-اگر-مرغ-نیم-پز-بخورید-فلج-می-شوید خبرگزاری میزان- تحقیق محققان نشان می دهد درصورتیکه مرغ با حداقل دمای مناسب درونی پخته نشده ... آیا میدانستید اگر مرغ نیم پز بخورید، فلج می شوید؟ ... از اینرو مصرف برخی آنتی بیوتیک های معین به منظور مقابله با علائم نورولوژیکی تاثیری ... با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید! - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...با%20مصرف%20مرغ%20نیمه%20پز%20فلج%20می‎شوید! ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین: تورینو که در دیدار با میلان در نیمه اول با دو گل پیش بود، با دریافت دو گل در نیمه دوم، دو امتیاز از دست داد. این هفته و در آخرین دیدار ... مرغ نیم پز - روستای میاب | اخبار میاب و مرند miyab.ir/مرغ-نیم-پز؛-خطرناک-تر-از-آنچه-فکر-می-کنی/‎Cached26 آوریل 2017 ... مرغ نیم پز؛ خطرناک تر از آنچه فکر می کنید ... اگرچه با شستن دست با آب و صابون باکتری‌ها از دست‌ها حذف می شود، اما در صورتی که فردی بدون دستکش ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود، مهر، ۹۵ ... خواص باورنکردنی شوید. مرغ نیم پز؛ خطرناک تر از آنچه فکر می کنید - تبیان article.tebyan.net/.../مرغ-نیم-پز-خطرناک-تر-از-آنچه-فکر-می-کنید‎Cached25 آوریل 2017 ... اگرچه با شستن دست با آب و صابون باکتری‌ها از دست‌ها حذف می شود، اما در صورتی که فردی ... مصرف مرغ نیمه پخت منجر به فلج اندام می شود، مهر، 95. با مصرف مرغ نیمه پز فلج می شوید آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...با%20مصرف%20مرغ%20نیمه%20پز%20فلج%20می%20شوید%20آکا... آمار اوج مصرف برق در 10 سال گذشته نشان می‌دهد که به طور متوسط در این سال‌ها پیک بار مصرف حدود 4.5 درصد افزایش داشته است. به‌ گزارش میزان به نقل از روابط عمومی ...