مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟

[ad_1]

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه طول عمر باتری گوشی خود را باید افزایش داد و مقدار شارژ دهی آن را بیشتر کرد. با استفاده از راهکار های زیر می توانید تا حدی عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.

بستن برنامه‌های بدون استفاده در پس‌زمینه
هر نرم افزاری که شما آن را اجرا می کنید، آن برنامه در پس زمینه درحال اجرا می ماند و ممکن است انرژی زیادی از باتری گوشی را مصرف کند. خروج از یک نرم افزار به معنای بستن آن برنامه نیست و آن همچنان از باتری شما تغذیه می کند. برای جلوگیری از مصرف باتری باید نرم افزار های بدون استفاده ای که در پس زمینه در حال اجرا هستند را به طور کامل ببندید.

 برای این کار در گوشی های آیفون دوبار دکمه Home را فشار دهید و در گوشی های اندروید با تپ کردن بر روی دکمه چند وظیفگی یا پنجره‌های اخیر به راحتی می‌توانید هر برنامه‌های که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید به هر طرف بکشید و ببندید.

تنظیم بروزرسانی نرم افزار ها در پس زمینه
برنامه هایی مانند ایمیل و مخاطبین، از جمله نرم افزار هایی اند که همیشه در پس زمینه در حال اجرا هستند. این نرم افزار ها بطور خودکار برای دریافت اطلاعات جدید به اینترنت متصل می شوند و این امر مصرف باتری گوشی شما را افزایش می دهد. به عنوان مثال شما می توانید زمان بروز رسانی صندوق دریافت ایمیل های خود را هر 30 دقیقه تنظیم کنید تا مصرف باتری کاهش یابد و یا نرم افزار هایی که به بروز ‌رسانی آن ها نیازی ندارید، بروز رسانی آن ها را غیر فعال کنید.

برای تنظیم بروز رسانی ها به Setting بروید، پس از آن وارد بخش Accounts شوید. در این بخش می توانید حساب‌های خود را مشاهده کنید و زمان بروز رسانی آن ها را تغییر دهید.
 

چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟

غیر فعال کردن امکانات بدون کاربرد
امکانات دستگاه همانند جی‌پی‌اس، وای‌فای، بلوتوث و ... از جمله امکاناتی هستند که مقداری زیادی از باتری گوشی شما را مصرف می کنند. اگر در مکانی هستید که اینترنت وای‌فای وجود ندارد و یا با جی‌پی‌اس و بلوتوث کار نمی‌کنید، آن ها را خاموش کنید.
 
چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟

نور صفحه را کنترل کنید
نور صفحه قطعا یکی از تاثیر گذار ترین موارد بر روی مصرف شارژ باتری موبایل است. اگر مقداری نور صفحه خود را کاهش دهید، مصرف باتری گوشی شما به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. شما می توانید تنظیمات نور صفحه گوشی را در حالت Auto قرار دهید تا نور صفحه به صورت خودکار تنظیم شود.

گوشی را صفر تا صد شارژ نکنید
برخی ها تصور می کنند باید شارژ گوشی به طور کل خالی شود تا آن را به شارژ متصل کنند و تا زمانی که به 100 درصد نرسیده آن را از شارژ خارج نکنند اما این تصور اشتباه است. باتری های نسل جدید طوری طراحی شده اند که بهترین کار برای سالم نگهداشتن باتری، حفظ شارژ بین 40 تا 80 درصد است. شارژ مکرر هیچ ضرری برای باتری ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ …با گسترش و پیچیده‎تر شدن امکانات موجود در تلفن‎های هوشمند و افزایش روزافزون الف یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا …یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصدنشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری …نشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری از آن در صورتی که احساس میکنید گوشی ترفندهایی برای افزایش سرعت موبایل های اندرویدیترفندهایی برای افزایش سرعت موبایل های اندرویدی شاید شما هم این روزها با دیدن گوشی چگونه دات آی آر چگونه مکانی است که در آن میتوانید چگونه های کامپیوتری را بیابید و حتی چگونه های در ذهن چگونه عکس‌های پاک شده از روی تلفن همراه یا دوربین را گاهی عکس‌هایتان را قبل از این‌که در جای مطمئنی ذخیره کنید، خواسته یا ناخواسته از روی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل پاداش های شیرین در غول های فناوری درباره شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت بیشتر بدانیم چرا ، زیرا و چگونه،دانستنیها ،اطلاعات علمیآموزشیسایت علمیمطالب علمیعلمی گزارش های علمیچرازیراچگونه فسیلچگونه می توان ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ شبکه شاید در ابتدا این میزان مصرف چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر در طول هفته روزی یک ساعت را به الف یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد نشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری از آن نشانه های خرابی باتری موبایل، و روش های پیشگیری از آن در صورتی که احساس میکنید گوشی شما ترفندهایی برای افزایش سرعت موبایل های اندرویدی ترفندهایی برای افزایش سرعت موبایل های اندرویدی شاید شما هم این روزها با دیدن گوشی های چند چگونه دات آی آر چگونه مکانی است که در آن میتوانید چگونه های کامپیوتری را بیابید و حتی چگونه های در ذهن خود چگونه عکس‌های پاک شده از روی تلفن همراه یا دوربین را ریکاوری کامپیوتر و اینترنت موبایل ، لپ تاپ و تبلتچگونه عکس‌های پاک شده از روی تلفن همراه یا دوربین ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل چرا ، زیرا و چگونه،دانستنیها ،اطلاعات علمی آموزشیسایت علمیمطالب علمیعلمی گزارش های علمیچرازیراچگونه فسیلچگونه می توانعلمی ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل



لینک منبع :چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟

۹ روش برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند اندرویدی - زومیت https://www.zoomit.ir/2015/2/.../9-tips-extend-androids-battery-life/‎Cached13 فوریه 2015 ... اما چگونه می‌توان این مقدار شارژدهی دستگاه‌های موبایل را افزایش داد؟ در ادامه به چند راه مختلف برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند خواهیم پرداخت. چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چگونه-عمر-باتری-موبایل-را-افزایش-دهیم‎Cached22 دسامبر 2016 ... اگر طول عمر باتری گوشی شما پایین است می توانید با این ترفند آن را افزایش دهید. چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟ - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../چگونه-عمر-باتری-موبایل-را-افزایش-دهیم‎Cached23 دسامبر 2016 ... اگر طول عمر باتری گوشی شما پایین است می توانید با این ترفند آن را افزایش دهید. چگونه عمر باتری گوشی خود را افزایش دهیم؟ https://chegane.com/چگونه-عمر-باتری-گوشی...افزایش-دهیم؟/1043‎Cached27 مارس 2017 ... این مقاله در مورد افزایش طول عمر باتری گوشی های هوشمند می باشد. ... خانه · موبایل و تبلت; چگونه عمر باتری گوشی خود را افزایش دهیم؟ چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟ | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/...ها.../440713-چگونه-عمر-باتری-موبایل-را-افزایش-دهیم‎Cached23 دسامبر 2016 ... اگر طول عمر باتری گوشی شما پایین است می‌توانید با این ترفند آن را افزایش دهید. 10 راه برای افزایش عمر باتری موبایل - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../10-راه-برای-افزایش-عمر-باتری-موبایل‎Cached Similarدر این گونه مواقع دانستن ترفندهایی که باعث افزایش عمر باتری گوشی می‌شوند بسیار ... اگر در موقعیتی هستید که بدون شنیدن زنگ موبایل و فقط از طریق نور گوشی ... 10 راه برای افزایش عمر باتری موبایل - بیتوته www.beytoote.com/.../way-increase-cell-phone-battery-life.html‎Cached Similarموبایل باتری باتری موبایل بازی موبایل تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که باتری گوشی در حال تمام شدن است و امکان ... مجموعه: چرا ، زیرا و چگونه ... در این گونه مواقع دانستن ترفندهایی که باعث افزایش عمر باتری گوشی می شوند بسیار مفید است. چگونه عمر باتری گوشی را به بهترین شکل افزایش دهیم - جی اس ام www.gsm.ir/.../show/.../چگونه-عمر-باتری-گوشی-را-به-بهترین-شکل-افزایش-دهیم/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... این روزها باتری اسمارت‌فون‌ها یکی از مهم‌ترین و در عین حال عقب‌افتاده‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری آن‌هاست. مهم نیست که موبایلتان پردازنده‌ای قوی‌تر از ... چگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟ - FarsNews Agency - افغانستان af.farsnews.com/social/news/13960421001224‎Cachedچگونه عمر باتری موبایل را افزایش دهیم؟ تاریخ:۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ کدخبر: ۱۳۹۶۰۴۲۱۰۰۱۲۲۴. fna.ir/ZIHGAJ. با استفاده از راهکارهایی ساده می‌توانید تا حدی عمر باتری ... چگونه عمر باتری گوشی‌های هوشمند اندرویدی را افزایش دهیم - فناورانه ... www.lotuslaptop.com/.../چگونه-عمر-باتری-گوشی‌های-هوشمند-اندرو/‎Cached Similar13 فوریه 2015 ... اما چگونه می‌توان این مقدار شارژدهی دستگاه‌های موبایل را افزایش داد؟ در ادامه به چند راه مختلف برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند خواهیم پرداخت.