مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز

[ad_1]

‌مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله (ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح‌های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری، فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز دوشنبه 29 آذر در مراسم آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی این ناحیه سپاه، گفت: این مرکز به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ثارالله و در راستای شناسایی و حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی نخبگان راه‌اندازی و فعال شده است.

سرهنگ اسماعلی محبی‌پور با اشاره به نام‌گذاری این مرکز به‌نام استاد شهید رنجبر، گفت: شناسایی و بسترسازی برای رشد و شکوفایی استعدادها و ایجاد گروه‌های علمی به‌ ویژه در مباحث دانش‌بنیان و تعامل علمی با مراکز آموزشی و اداره‌های مختلف،‌ از اهم فعالیت‌های این مرکز است.

وی گفت: این مرکز در راستای رشد خلاقیت‌های ذهنی و علمی نوجوانان و جوانان با هدف کارآفرینی و عرضه توانمندی‌های پژوهشی در سپاه تشکیل‌ شده است.

محبی‌پور با بیان اینکه برای رشد خلاقیت‌های علمی افراد در جامعه در زمینه‌های گوناگون باید با روحیه انقلابی وارد عرصه شد، افزود: لازمه رشد و ترقی جامعه اسلامی هدایت و حمایت نخبگان صاحب ایده است که این امر با حمایت مراکز علمی و پژوهشی در جهت به منصه ظهور رسیدن توانمندی‌های نخبگان با اتکا به فرهنگ بسیجی میسر خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد جزییات و ثبت‌نام در رشته محل‌های بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شدیک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگ و وب سایت این ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این جدیدترین خبرهای شهرستان شیراز خبر فارسیشیراز و دزفول نیز که زیر مجموعه فرودگاه خدمات ویژه استان قزوین هستند به شهرداری قزوین مروری بر سیر ۳۴ ساله تکوین بسیج از واحد بسیج …مروری بر سیر ۳۴ ساله تکوین بسیج از واحد بسیج سپاه تا سازمان بسیج مستضعفینمنابع دکتری مدیریت سایت دکتری مدیریتجزوات دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری در آزمون دکتری ۹۶ ازمون ازاد و جزوات دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی …جزوات دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی سایت دکتری مدیریت خلاصه خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فورینشست کشوری رؤسا و مدیران روابط عمومی فوریت های پزشکی برگزار شد ولایتی حلب قله پیروزی جدیدترین خبرهای استان کرمان خبر فارسیوی به مساله فیش های حقوقی نیز اشاره کرد و گفت این مساله مطالبه رهبری بوده و حتما باید مهر ٩٢ خبرنامه ایرانجناب آقای حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینیره در واکنش به ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد جزییات و ثبت‌نام در رشته محل‌های بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت این ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را با فرمت جدیدترین خبرهای شهرستان شیراز خبر فارسی شیراز و دزفول نیز که زیر مجموعه فرودگاه خدمات ویژه استان قزوین هستند به شهرداری قزوین مروری بر سیر ۳۴ ساله تکوین بسیج از «واحد بسیج سپاه» تا مروری بر سیر ۳۴ ساله تکوین بسیج از «واحد بسیج سپاه» تا «سازمان بسیج مستضعفین» منابع دکتری مدیریت سایت دکتری مدیریت جزوات دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری در آزمون دکتری ۹۶ ازمون ازاد و جزوات دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی خلاصه شده جزوات دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی سایت دکتری مدیریت خلاصه منابع خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری راه آهن اردبیل به غرور اهالی استان و مطالبه عمومی تبدیل شده است مدیرعامل نیسان سه شغله می شود جدیدترین خبرهای استان کرمان خبر فارسی وی به مساله فیش های حقوقی نیز اشاره کرد و گفت این مساله مطالبه رهبری بوده و حتما باید رسیدگی مهر ٩٢ خبرنامه ایران جناب آقای حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینیره در واکنش به اعتراض



لینک منبع :آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز

آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز - ایسنا www.isna.ir/.../آغاز-فعالیت-مرکز-رشد-و-فناوری-علمی-ناحیه-ثارالله-شیراز‎Cached19 دسامبر 2016 ... ‌مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله (ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح‌های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری، فعالیت خود را رسما آغاز کرد. آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز - ایسنا fars.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=43405‎Cachedمرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله(ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح‌های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری، فعالیت خود را رسما آغاز کرد. مرکز رشد و فناوری علمی توسط سپاه ثارالله شیراز افتتاح شد ... https://www.tasnimnews.com/.../مرکز-رشد-و-فناوری-علمی-توسط-سپاه-ثارالله-شیراز-افتتاح-شد‎Cached19 دسامبر 2016 ... ... مرکز رشد و فناوری علمی در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شیراز آغاز به‌کار کرد. ... دانش‌بنیان و تعامل علمی با مراکز آموزشی و ادارات فعالیت خواهد کرد. آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز khabarooz.com/post/59996 به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز دوشنبه ۲۹ آذر در مراسم آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی این ناحیه سپاه، گفت: این مرکز به همت معاونت علمی و ... آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../آغاز-فعالیت-مرکز-رشد-و-فناوری-علمی-ناحیه-ثارالله-شیراز/6232456 ‌مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله (ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح‌های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری، فعالیت خود را رسما آغاز کرد. به ... مرکز رشد و فناوری علمی سپاه ناحیه ثارالله شیراز آغاز به کار کرد www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950929001046‎Cached19 دسامبر 2016 ... مرکز رشد و فناوری علمی سپاه ناحیه ثارالله شیراز آغاز به کار کرد ... در حوزه مباحث دانش‌بنیان و تعامل علمی با مراکز آموزشی و ادارات فعالیت خواهد کرد. آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز | - قطره www.ghatreh.com/.../آغاز-فعالیت-مرکز-رشد-فناوری-علمی-ناحیه-ثارالله-شیراز‎Cachedمرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله (ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فنا. آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز | - قطره www.ghatreh.com/.../آغاز-فعالیت-مرکز-رشد-فناوری-علمی-ناحیه-ثارالله-شیراز 19 دسامبر 2016 ... مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله (ع) سپاه شیراز با هدف حمایت و تقویت طرح های علمی و پژوهشی، خلاقیت و فناوری، فعالیت خود را رسما آغاز کرد. مرکز رشد و فناوری علمی توسط سپاه ثارالله شیراز افتتاح شد bjc.basijnews.ir/.../مرکز-رشد-و-فناوری-علمی-توسط-سپاه-ثارالله-شیراز-افتتاح-شد 20 دسامبر 2016 ... در آئین افتتاح مرکز رشد و فناوری علمی این ناحیه اظهار داشت: این مرکز به‌همت ... و در راستای شناسایی و حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی نخبگان آغاز به‌کار کرد. ... مباحث دانش‌بنیان و تعامل علمی با مراکز آموزشی و ادارات فعالیت خواهد کرد. آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی ناحیه ثارالله شیراز - خبرگزاری ... jonbeshjavan.ir/آغاز-فعالیت-مرکز-رشد-و-فناوری-علمی-ناحی/ 20 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگاری جنبش جوان، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز دوشنبه ۲۹ آذر در مراسم آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری علمی این ناحیه سپاه، ...