مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟

[ad_1]

امسال سال بدی برای سامسونگ بود. درگیری در پرونده فساد در کره جنوبی، فاجعه گلکسی نوت ۷، همه دست به هم داده‌اند تا سالی بد برای سامسونگ رقم بزنند. رونمایی و عرضه گلکسی S8 باید بدون کوچکترین مشکلی پیش برود تا سامسونگ بتواند این فجایع را پشت سر بگذارد. اما با این اوضاع و احوال، سامسونگ دست از تحقیق و توسعه بر نداشته و تکنولوژی نمایشگرهای خم‌شدنی را توسعه داده است. احتمالا سال آینده شاهد ورود چنین نمایشگرهایی به بازار مصرفی خواهیم بود.

سخت است که بتوان همه اخبار مرتبط با نمایشگرهای خم‌شدنی سامسونگ را دنبال کرد. تنها چیزی که می‌توان گفت این است که آن‌ها مدل‌های مفهومی مختلفی را تست کرده و حداقل یک مدل را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌کنند. گزارش اخیر ETnews نشان می‌دهد که نباید زمان زیادی تا عرضه یک محصول با نمایشگر خم‌شدنی وجود داشته باشد: سامسونگ احتمالا اسمارت‌فونی با نمایشگر خمیده را در ابتدای سال آینده روانه بازار می‌کند.

محصول جدید البته با مدل‌های دیگر تفاوت دارد. مدل‌های دیگر، گوشی خم‌شدنی بودند، اما نمایشگر خم‌شدنی نداشتند. این گوشی‌های بیشتر شبیه لپ‌تاپ بودند که دو نمایشگر داشتند و با یک لولا خم میشدند.

سامسونگ نمایشگرهای ‌خم‌شدنی را حالا تست نمی‌کند و گوشی‌های خم‌شدنی زیادی نیز فعلا روانه بازار نمی‌کند. سامسونگ می‌خواهد ببیند که واکنش کاربران به گوشی‌های خم‌شدنی چگونه است. اگر کاربران علاقه زیادی به نمایشگرهای خم‌شدنی نشان دادند، آنگاه با جدیت آنها را روانه بازار می‌کند.

مشخص است که مدل‌‌های زیادی با نمایشگر خم‌شدنی ساخته نمی‌شوند، چون ممکن است که اصلا به فروش نرسند. سخت است که نمایشگرهای خم‌شدنی موفق نشوند. این نوع نمایشگرها فواید زیادی از جمله راحتی در حمل و نقل و بزرگ‌تر بودن دارند. اما موفقیت آن‌ها به این عوامل بستگی نداشته و ممکن است عاملی همچون قیمت باعث شکست‌شان شود.

آیا اسمارت‌‌فون خم‌شدنی گلکسی X نامیده می‌شود؟ آیا سامسونگ رده جدید از محصولات با نام گلکسی Wing ایجاد می‌کند؟ اینها سوالاتی است که در آینده پاسخی برای آنها خواهیم داشت.

samsung1-w782


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟



لینک منبع :سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟

سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ itresan.com/.../سامسونگ-و-نمایشگرهای-خم‌شدنی-موفقیت/.html‎Cachedامسال سال بدی برای سامسونگ بود. درگیری در پرونده فساد در کره جنوبی، فاجعه گلکسی نوت ۷، همه دست به هم داده‌اند تا سالی بد برای سامسونگ رقم بزنند. رونمایی و. Images for سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست ... - دمادم https://damadam.ir/.../سامسونگ-و-نمایشگرهای-خم‌شدنی-موفقیت-بزرگ-یا-شکست-افسانه‌ای/6324536 سامسونگ و نمایشگرهای خم شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه ای؟ ... سخت است که بتوان همه اخبار مرتبط با نمایشگرهای خم شدنی سامسونگ را دنبال کرد. تنها چیزی ... سامسونگ و نمایشگرهای خم شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه ای ... tnews.ir/آی-تی-رسان/ac4176555252.html‎Cachedسخت است که بتوان همه اخبار مرتبط با نمایشگرهای خم شدنی سامسونگ را دنبال ... ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ دی ۳ام, ۱۳۹۵ ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای ... www.adfreehost.ir/سامسونگ-و-نمایشگرهای-خم‌شدنی-موفقیت/‎Cachedسامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ امسال سال بدی برای سامسونگ بود. درگیری در پرونده فساد در کره جنوبی، فاجعه گلکسی نوت ۷، همه ... وبلاگ نت وب | مقالات شبکه و آی تی | مقالات اینترنت و فناوری‌اطلاعات www.netwebco.ir/مقالات/page/1011/ البته از دیگر فلزها مثل نمونه‌های که روکش نقره یا مس می‌شوند هم می‌توان استفاده نمود. اگر کمی ..... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ بلاگ آی تی - Part 129 blogit.ir/page/129/‎Cachedیکی از این گوشی‌ها، بلک‌بری Mercury نامیده شده و به نمایشگر ۴.۵ اینچی و کیبورد QWERTY ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ بازی یونیورسال Imperia Online یک به روز رسانی بزرگ دریافت کرد irannews.shafaqna.com/FA/IR/1104203 بازی یونیورسال Imperia Online یک به روز رسانی بزرگ دریافت کرد. ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ - itresan.com ... استفاده از الگوی نروژی و فرانسوی، در تدوین ضوابط درجه‌بندی هتل‌ها ... mofidestan.ir/استفاده-از-الگوی-نروژی-و-فرانسوی،-در-تد/ 4 دسامبر 2016 ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ سهم ۲۰ درصدی دستیارهای دیجیتالی از تعاملات کاربران با موبایل تا سال ۲۰۱۹ ... سامسونگ و نمایشگرهای خم‌شدنی: موفقیت بزرگ یا شکست افسانه‌ای؟ newzes.ir/search/?...سامسونگ%20و%20نمایشگرهای%20خم‌شدنی:%20موفقیت%20بزرگ%20یا%20شکست%20افسانه‌ای؟ ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خورشیدی به تمامی هموطنان عزیز، به اطلاع می رسانیم اسکریپت این سایت به فروش میرسد جهت اطلاعات بیشتر ایمیل بزنید ...