مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست

[ad_1]

 

کد مطلب: 427200

سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست

بخش دانش و فناوری الف،3 دی95

رکورد دانلود از اپ استور با گیم جدید سوپرماریو ران / Super Mario Run شکسته شد.

تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹

خبرآنلاین، اولین بازی ساخت کمپانی ژاپنی برای آی او اس و موبایل با موفقیت چشمگیر روبرو شده و به گفته مدیران در 4 روز اول بیش از 40 میلیون بار از اپ استور دانلود شده است.

این رکورد تاریخی ظاهرا رکورد پوکمون گو، دیگر بازی ساخت نینتندو را تحت الشعاع خود قرار داده است.

سوپرماریو ران، در رده بالای 140 بازار اپلیکیشن در جهان قرار گرفته است و در فهرست اپ استور نیز خیلی خوب درخشیده است.

این اولین گیمی است که نینتندو روی پلتفرم موبایل ساخته و راهی بازار کرده است. نقش اپل در تبلیغ برای سوپرماریو جدید بسیار پررنگ بوده و کمک بسیاری برای بازاریابی این محصول نرم افزاری کرده است.

اینکه این گیم روی اندروید نیامده، خیلی به ضرر ژاپنی ها نشده است و با رایگان بودن اپ روی فهرست دانلودها، کاربران بیشتری ترغیب شدند تا آن را دانلود کنند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+سوپرماریو

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست



لینک منبع :سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست

سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/615163/ict/game‎Cached23 دسامبر 2016 ... رکورد دانلود از اپ استور با گیم جدید سوپرماریو ران / Super Mario Run شکسته شد. سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست | خبر از ما www.khabarazma.com/.../سوپرماریوی-جدید-نینتندو-رکورد-اپ-استور-را-شکست رکورد دانلود از اپ استور با گیم جدید سوپرماریو ران / Super Mario Run شکسته شد. نینتندو رکورد اپ استور را با سوپر ماریو ران شکست - موبایلستان https://www.mobilestan.net/نینتندو-رکورد-اپ-استور-سوپر-ماریو-ران-ش/‎Cachedنینتندو طی یک کنفرانس خبری گفت،سوپر ماریو ران یک موفقیت بزرگ است.این شرکت تایید کرد که سوپر ماریو ران به 40 میلیون دانلود در روز چهارم عرضه این اپ در ... Images for سوپر ماریو جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست ایتنا - سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست itna.ir/.../news/.../سوپرماریوی-جدید-نینتندو-رکورد-اپ-استور-شکست‎Cached25 دسامبر 2016 ... ایتنا - سوپرماریو ران، در رده بالای ۱۴۰ بازار اپلیکیشن در جهان قرار گرفته است و در فهرست اپ‌استور نیز خیلی خوب درخشیده است. سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست - برنا | دمادم https://damadam.ir/news/سوپرماریوی-جدید-نینتندو-رکورد-اپ-استور-را-شکست/6307370 رکورد دانلود از اپ استور با گیم جدید سوپرماریو ران / Super Mario Run شکسته شد. به گزارش خبرگزاری برنا، اولین بازی ساخت کمپانی ژاپنی برای آی او اس و ... سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست - داده پرداز رایانه ... www.matin.co/.../سوپرماریوی-جدید-نینتندو-رکورد-اپ-استور-را-شکست.html 25 دسامبر 2016 ... سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست. متین - سوپرماریو ران، در رده بالای ۱۴۰ بازار اپلیکیشن در جهان قرار گرفته است و در فهرست ... سوپر ماریو رکوردهای پوکمون را شکست - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../رکورد-شکنی-سوپر-ماریو-ران-در-اپ-استور‎Cached18 دسامبر 2016 ... این روزها همه جا صحبت از بازی جدید نینتندو برای iOS است. ... دست آمده توسط Clash Royale (دیگر بازی محبوب در اپ استور) در روز افتتاحیه می باشد. سوپرماریوی جدید نینتندو رکورد اپ استور را شکست - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../497036-سوپرماریوی-جدید-نینتندو-رکورد-اپ-استور-را-شکست 23 دسامبر 2016 ... رکورد دانلود از اپ استور با گیم جدید سوپرماریو ران / Super Mario Run شکسته شد. سوپر ماریو رکورد شکست؛ مشکلات کاربران iOS در نصب کردن بازی به ... click.ir/1395/09/26/super-mario-broke-all-records/‎Cachedدیروز بازی سوپر ماریو ران، در اپ استور قرار گرفت و تقاضای بیش از حد و ... کمپانی نینتندو، اپل را برای عرضه بازی پرطرفدار خود یعنی سوپر ماریو ران انتخاب کرد. ... را برطرف کند، بازی مشهور سوپر ماریو ران، براساس شایعاتی در سال جدید ممکن است ...