مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید

[ad_1]

وب سایت کلیک: شرکت Synaptics با ارائه یک اسکنر اثر انگشت کاملاً جدید، به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و تبلت ها انگیزه و دلگرمی زیادی داده است تا نسبت صفحه به بدنه را در محصولات آینده خود افزایش دهند.

 

 سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید

حال نگاهی می اندازیم، به ویژگی های جدیدترین محصول دنیای فناوری و ببینیم آن چگونه دنیای گوشی های هوشمند آینده را به تصویر خواهد کشید.

سری جدید حسگرهای اثر انگشت در ردیف محصولات Natural ID FS9100 قرار می گیرند. قابل توجه ترین ویژگی این حسگرهای جدید این است که آنها حتی می توانند از روی یک کاور صفحه نمایش با قطر یک میلی متر نیز اسکن انجام دهند. طبق گفته این شرکت، این نوع از حسگرهای جدید به طور ویژه برای دسترسی به اثر انگشت از جلو طراحی شده اند و با صفحه نمایش ۲٫۵ سانتی متری نیز به خوبی کار می کند.

 

شاید این حسگرها همان حسگرهایی باشند که در گوشی های آیفون ۲۰۱۷ و گلکسی S8 سامسونگ عرضه خواهند شد، آنها در زیر صفحه قرار می گیرند و ضد آب هستند و حتی به انگشت های خیس نیز بدون مکث و تاخیر پاسخ می دهند.
آنتونی جیولی، معاون بازاریابی شرکت Synaptics درباره جدیدترین خانواده اسکنرهای اثر انگشت و این که آنها چگونه از نظر زیبایی شناختی آینده گوشی های هوشمند را تغییر خواهند داد، توضیح می دهد.
 سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید

” خانواده حسگرهای اثر انگشت FS9100 شرکت Synaptics نماینده گروه جدیدی از فناوری حسگرهای اثر انگشت چشمی است که برای برآورده کردن نیازهای دستگاه های موبایل طراحی شده است، مانند قابلیت تصویربرداری از میان صفحه نمایش ضخیم ۲٫۵ سانتی متری. این موضوع علاوه بر این که پنجره جدیدی به روش های طراحی صنعتی می گشاید، همچنین تولید کنندگان تجهیزات اورجینال (OEM ها) را نیز قادر می کند تا کاورهای صفحه نمایش بادوام و بدون دکمه ارائه کرده و همچنین محصولات ضد آب را راحت تر عرضه کنند، در حالی که تولید صفحات نمایش کم بازده را نیز متوقف می کنند.”

اگرچه هنوز قرار گرفتن این محصولات جدید در زیر صفحه نمایش های نسل بعدی گوشی های هوشمند و تبلت ها تایید نشده است، اما من به شخصه عقیده دارم که این خبرها نمی توانستند بهتر از این زمان انتشار یابند. با توجه به این که شایعات به شدت حاکی از آن است که آیفون ۸ و گلکسی S8 دکمه Home را حذف خواهند کرد و آن را با یک حسگر در زیر صفحه نمایش جایگزین خواهند کرد، کاملا اعتقاد دارم که ورود شرکت Synaptics به این حوزه همان چیزی است که برای تغییر ظاهر، احساس تجربی و عملکرد گوشی های هوشمند نیاز است.


این همچنین بدین معناست که گوشی های هوشمند حتی ظریف تر از قبل خواهند بود، اما بحث درباره آن را به زمان دیگری موکول می کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید



لینک منبع :سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید

Images for سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سیناپتیکز-آمد-منتظر-گوشی-های-زیبا-باشید 22 دسامبر 2016 ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید. شرکت Synaptics با ارائه یک اسکنر اثر انگشت کاملاً جدید، به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سیناپتیکز-آمد-منتظر-گوشی-های-زیبا-باشید/‎Cachedسیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید. شرکت Synaptics با ارائه یک اسکنر اثر انگشت کاملاً جدید، به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و تبلت ها انگیزه و ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../سیناپتیکز-آمد-منتظر-گوشی-های-زیبا-باشید/ 23 دسامبر 2016 ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید. شرکت Synaptics با ارائه یک اسکنر اثر انگشت کاملاً جدید، به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و ... الف - سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید alef.ir/vdcd590onyt0xj6.2a2y.html?426879‎Cached22 دسامبر 2016 ... کد مطلب: 426879. سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید. http://click.ir/1395 /10/01/synaptics-enter-in-smartphones-fingerprint-design/. سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/297512/ صفحه اصلی علم و فن آوری سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید ... شاید این حسگرها همان حسگرهایی باشند که در گوشی های آیفون ۲۰۱۷ و گلکسی S8 سامسونگ ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید - وسریا wesria.xyz/news/446932 سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به ... آخرین اخبار synaptics fs9100 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/synaptics-fs9100 آخرین اخبار synaptics fs9100 صفحه ۱ | ۷ نتیجه (۰٫۰۰۶ ثانیه). سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید · برترین ها ۶۵ روز پیش ۰. شرکت synaptics با ارائه یک ... اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات | دانستن بعد از نادانی ghayoumi.ir/aggregator/sources/1%253Fpage%253D8%3Fpage%3D49?... 4 مارس 2017 ... سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید. Thursday - 22 December 2016 - 13: 00. وب سایت کلیک: شرکت Synaptics با ارائه یک اسکنر اثر ... گودبای پارتی سرخپوشان!+تصاویر - رادنیوز www.radnews.ir/News/Detail/59964‎Cached24 دسامبر 2016 ... +تصاویر. tabnak-adv. بازگشت به بالای صفحه. 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید. روی خط سایت ها. سیناپتیکز آمد؛ منتظر گوشی های زیبا باشید ...