مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۴

Share/Save/Bookmark

 

استفاده از اشعه لیزر در کنار داروی باکتریایی، در درمان سرطان پروستات بسیار موثر است و کم خطرترین روش درمان به شمار می آید.

به گزارش بلاغ، جراحان، درمان جدید سرطان پروستات را نقطه تحول حقیقی درمان این بیماری می دانند.

در بسیاری از کشورهای اروپائی، برای درمان سرطان پروستات، از اشعه لیزر در کنار داروئی که از باکتری های اعماق دریا گرفته شده استفاده می شود و اینگونه عوارض جانبی آن را تا حد ممکن کم می کنند.

گزارش ها حاکیست؛ برای انجام این تحقیق، 413 مرد مبتلا به سرطان پروستات با این روش درمان شدند و دیگر اثری از سرطان در نیمی از این افراد وجود نداشت.

گفتنی است؛ پیش از این برای درمان بیماران از جراحی یا پرتودرمانی استفاده میشد، که این روش ها با عوارضی نظیر ناتوانی جنسی یا بی اختیاری ادرار همراه بود و در حدود 9 نفر از هر 10 بیماری که با این روش ها درمان میشد دچار اختلال نعوظ میشد.

به همین دلیل بسیاری از بیماران، از درمان با این شیوه های درمانی طفره می رفتند در نتیجه اندازه تومورها، به سرعت رشد می کرد.

پروفسور" مارک امبرتون" استاد دانشگاه لندن معتقد است؛ روش جدید، که همان استفاده از باکتری اعماق دریا است همه چیز را تغییر داد و نگرانی بیماران پروستات را برطرف کرد؛ زیرا باکتری های موجود در اعماق دریا نمی تواند سمی باشند و یا عوارضی به همراه داشته باشند.

پزشکان برای درمان، ده فیبر نوری وارد پروستات کردند به دنبال آن داروی باکتریایی فعال می شود و سلول های سرطانی را از بین می برد.

از نتایج مهم درمان با داروی باکتریایی این است که ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ  بیش از سه ماه طول نمی کشد و دیگر اثری از عوارض جانبی مصرف دارو مشاهده نمی شود.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان …دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان چین و چروک دائمی پوست،درمان لک صورت و بارداری شیرین صفحه بارداری هفته به هفته هفته شمارش هفته های حاملگی از روز اول آخرین پریود شروع می شود اطلاعات عمومی در مورد سگ آرشیو سایت علمی …عقیم کردن حیوان شما را چاق و تنبل نمی کند در ضمن میتواند برای هر دوجنس هم خوب باشد بارداری شیرین صفحه بارداری هفته به هفته هفته شمارش هفته های حاملگی از روز اول آخرین پریود شروع می شود دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان چین و چروک دائمی دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان چین و چروک دائمی پوست،درمان لک صورت ومشاوره اطلاعات عمومی در مورد سگ آرشیو سایت علمی دانشجویان ایران عقیم کردن حیوان شما را چاق و تنبل نمی کند در ضمن میتواند برای هر دوجنس هم خوب باشد عقیم کردن



لینک منبع :کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟

کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟ - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/news/.../کم-خطرترین-شیوه-درمان-پروستات-چیست‎Cached21 دسامبر 2016 ... استفاده از اشعه لیزر در کنار داروی باکتریایی، در درمان سرطان پروستات بسیار موثر است و کم خطرترین روش درمان به شمار می آید. کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟ www.tehrancancer.com/.../3159-کم-خطرترین-شیوه-درمان-پروستات-چیست؟‎Cached24 دسامبر 2016 ... کلینیک امید تهران: استفاده از اشعه لیزر در کنار داروی باکتریایی، در درمان سرطان پروستات بسیار موثر است و کم خطرترین روش درمان به شمار می آید ... کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟ - وسریا wesria.xyz/news/446928 کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟ از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... بزرگ شدن پروستات و شیوه درمان آن - بیتوته www.beytoote.com/.../untreated-prostate-treatment-method.html‎Cached Similarپروستات سرطان پروستات درمان پروستات پروستات غده ای است حدودا به اندازه یک گردو که درست زیر مثانه در مردان قرار دارد و بخشی از سیستم... 5 راه درمان بزرگی پروستات - تبیان article.tebyan.net/267712/5-راه-درمان-بزرگی-پروستات‎Cached8 ژانویه 2014 ... در این مطلب با برخی روش‌های درمان بزرگی پروستات آشنا می ‌شویم. ... روش‌های کم تهاجمی این کار صورت می‌ گیرد، اما اگر بزرگ شدن پروستات پیشرفته‌ ... ناتوانی جنسی چیست؟ - درمان ناتوانی جنسی www.dohaclinic.org/natavani.html‎Cached Similarشایع ترین علل عدم درمان ناتوانی جنسی نداشتن اطلاعات کافی در مورد روشهای درمانی ... موثرترین و بی خطر ترین روش درمان ناتوانی جنسی را برای بیمار انتخاب کند. ... % 100 ، جلوگیری از بزرگ شدن پروستات ، آموزش کامل روان درمانی مشکلات مربوط به ... درمان دردهای ناشی از سرطان - دیسک کمر discsurgery.ir/درمان-دردهای-ناشی-از-سرطان/‎Cached Similarدرمان دردهای سرطانی، جراحی در درمان دردهای سرطانی، بهترین کاهش درد سرطان، کنترل ... در همه موارد، اولین مرحله درمان، آسانترین، کم عارضه ترین، کم خطرترین، کم هزینه ترین و ... البته در بعضی از بیماران، شدت درد به اندازه ای است که از همان شروع درمان، شیوه های .... پروستات · درمان دیسک کمر · متخصص طب فیزیکی و توانبخشی · جراح بینی ... Ghatreh News Archive - انجمن علمی پرستاران قلب ایران icns.org.ir/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa&ppup... ... (سلامتی) - 37 روز پیش. View, تغییرات هورمونی و این روش های درمانی (سلامتی) - 37 روز پیش ... کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست؟ (بلاغ نیوز) - 38 روز پیش. درمان کم خونی ناشی از فقر آهن، آهن، خواص آهن، کمبود آهن، فقر آهن ... - آکاایران www.akairan.com/health/bimari-behdasht/6389.html‎Cached Similarدرمان کم خونی با داروهای گیاهی,درمان کم خونی فقر آهن,درمان کم خونی,درمان کم خونی با غذا ... برای درمان کم خونی چند روش وجود دارد که بهترین و کم خطرترین آنها استفاده می ... همه چیز درباره سرطان پروستات در آقایان | جستجو wesria.net/search/همه-چیز-درباره-سرطان-پروستات-در-آقایان This site may harm your computer. انتخاب روش درمان سرطان پروستات به چندین عامل از جمله: میزان سرعت رشد سرطان، میزان گسترش آن و وضعیت کلی سلامتی .... کم خطرترین شیوه درمان پروستات چیست ؟