مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 427198

از K10 تا Stylus 3

ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد

بخش دانش و فناوری الف،3 دی95

ال جی با معرفی ۴ گوشی هوشمند از سری K در کنار فبلت Stylus 3 رسماً به استقبال ۲۰۱۷ رفت.

تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰

خبرآنلاین، گوشی‌های هوشمند K10، K8، K4،K3 و فبلت Stylus 3 قرار است در نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس وگاس CES 2017 به نمایش دربیایند.

اما گوشی هوشمند K10 مجهز به پردازنده مدیاتک از نوع MT6750 با نمایشگر 5.3 اینچی است که 2 گیگ رم داشته و 32 گیگ هم حافظه داخلی دارد.

دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، ابعاد 148.7 در  75.3 در 7.9 میلی‌متر با وزن 142 گرم، باتری 2800 میلی‌آمپر بر ساعت و اندروید نوقا از دیگر ویژگی‌های k10 است که حسگر اثرانگشت نیز دارد.

اما k8 تراشه اسنپ دراگون 425 را روی نمایشگر 5 اینچی اچ دی به یدک می‌کشد و 1.5 گیگ رم و 16 گیگ نیز حافظه داخلی دارد. دوربین آن مانند k10 تعریف شده و باتری 2500 میلی‌آمپر بر ساعت و اندروید نوقا هم دارد و البته خبری از حسگر اثرانگشت روی آن نیست.

دو گوشی سطح پایین k4 و k3 نیز اسنپ دراگون 210 دارند و با 1 گیگ رم و 8 گیگ حافظه داخلی به اندروید مارشمالو مجهز شده‌اند و به ترتیب 5 اینچی و 4.5 اینچی خواهند بود. باتری k4 نیز 2500 و باتری k3 نیز 2100 میلی‌آمپر بر ساعت تعریف‌شده‌اند.

اما فبلت استایلوس 3 مجهز به تراشه مدیاتک mt6750 با معماری 8 هسته‌ای است که روی نمایشگر 5.7 اینچی سوار شده و به‌صورت اچ دی تعریف‌شده است. این گوشی 3 گیگ رم  16 گیگ حافظه داخلی دارد. دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی نیز از آن پشتیبانی کرده و با باتری 3200 میلی‌آمپر بر ساعت اندروید نوقا 7.0 دارد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ال جی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیست قیمت روز گوشی موبایل تلفن همراه سامسونگ، ال جی…لیست قیمتلیست قیمت روز گوشی موبایل تلفن همراه سامسونگ، ال جی، سونی، نوکیا، مایکروسافت، هواوی ال‌جی دو گوشی جدید و را معرفی کرد گجت نیوز…امروز ال‌جی از دو مدل جدید گوشی‌های هوشمند سری خود با نام های و رسما رونمایی کردال جی گجت نیوزگوشی های سری ال جی محصولاتی میان‌رده هستند و از این رو کاربران و خریدارانی که قصد سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌امخانواده در حال شناخته شدن در بین طرفدران موبایل است ال‌جی از همان ابتدا نشان داد که ال جی جی زومیت شرکت ال‌جی دستگاه‌های مختلفی را با عنوان دوستان ال‌جی برای گوشی جی‌ ۵ عرضه وبلاگ رسمی ال جی ایراناگر به تازگی از محصولات صوتی و تصویری ال‌جی با گارانتی شرکت گلدیران خریده‌اید به شما بررسی وی ال‌جی زومیتال‌جی سال ۲۰۱۵ را با معرفی گوشی پرچمدار جی ۴ آغاز کرد گوشی که جنس قاب پشتی آن چرمی بود سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویترنجی سبکی نو در دنیای دیجیتالترنجی یکی از پویاترین وبگاه‌های حرفه‌ای در زمینه فناوری است که در بهمن‌ماه ۱۳۹۲ معرفی کیا اسپورتیج در آستانه ورود به بازارمعرفیکیااسپورتیجیادداشت گوشی‌های هوشمند چگونه به‌ عینک واقعیت مجازی تبدیل می‎شوند ال جی جی زومیت ال‌جی گزارش مالی سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ خود را به تازگی منتشر کرده است هر چند بخش موبایل ال‌جی بررسی وی ال‌جی زومیت ال‌جی سال ۲۰۱۵ را با معرفی گوشی پرچمدار جی ۴ آغاز کرد گوشی که جنس قاب پشتی آن چرمی بود و از برندها تمامی گوشی‌های هوشمند جدید بلک‌بری توسط شرکت طراحی و ساخته خواهد شد فروش گوشی‌های ترنجی سبکی نو در دنیای دیجیتال ترنجی یکی از پویاترین وبگاه‌های حرفه‌ای در زمینه فناوری است که در بهمن‌ماه ۱۳۹۲ خورشیدی بدنام‌ترین گوشی‌های موبایل دنیا شبکه بلک‌بری پریو محصولی که بلک‌بری برای پیکار در بازار پررقابت گوشی‌های هوشمند معرفی کرد پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند چگونه از باتری لیتیوم یون گوشی های هوشمند خود درست مراقبت کنیم؟ آموزش چگونه از باتری لیتیوم یون گوشی های هوشمند خود درست مراقبت کنیم؟ گالری عکس تا سال ۲۰۵۰ این فناوری‌ها زندگی شما را دگرگون یان‌پیرسون، یکی از چهره‌های معروف آینده‌نگری و پیش‌بینی است که تاکنون بیش از درصد از سایت تخصصی ابزارهای هوشمند موبایلستان ترفند های آیفون ۷٫آیفون ۷ ما چه مزیت هایی دارد؟۱۰ آذر ۱۳۹۵ دقت عکسبرداری در گوشی های سونی



لینک منبع :ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد

Images for ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K10 تا Stylus 3 - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/615150/ict/hardware‎Cached22 دسامبر 2016 ... ال جی با معرفی ۴ گوشی هوشمند از سری K در کنار فبلت Stylus 3 رسماً به استقبال ۲۰۱۷ رفت. ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K10 تا Stylus 3 - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../ال+جی+گوشی‌های+۲۰۱۷+خود+را+معرفی+کرد%3A+از+K10+تا+Stylus+3 فناوری اطلاعات > سخت افزار - ال جی با معرفی ۴ گوشی هوشمند از سری K در کنار فبلت Stylus 3 رسماً به استقبال ۲۰۱۷ رفت. ال جی گوشی های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد - onvansho onvansho.ir/result/ال-جی-گوشی-های-۲۰۱۷-خود-را-معرفی-کرد.html الف ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد. ال جی با معرفی ۴ گوشی هوشمند از سری K در کنار فبلت Stylus 3 رسماً به استقبال ۲۰۱۷ رفت . معرفی نسخه 2017 گوشی‌های ... ال جی جی 6 معرفی شد؛ بدنه‌ ضد آب و پردازنده اسنپدراگون 821 - زومیت https://www.zoomit.ir/2017/2/25/.../lg-g6-revealed-mwc-2017/‎Cached26 فوریه 2017 ... شرکت ال‌جی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، از نسل جدید پرچم‌دار خود موسوم به ... کره‌ای از گوشی هوشمند جدید خود در جریان رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ که مطابق معمول در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کرد. ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K10 تا Stylus 3 - خرداد نیوز khordadnews.ir/.../ال-جی-گوشی‌های-۲۰۱۷-خود-را-معرفی-کرد-از-k10-تا-stylus-3‎Cached23 دسامبر 2016 ... گوشی‌های هوشمند K10، K8، K4،K3 و فبلت Stylus 3 قرار است در نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس وگاس CES 2017 به نمایش دربیایند. اما گوشی ... ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K10 تا Stylus 3 - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../ال-جی-گوشی‌های-۲۰۱۷-خود-را-معرفی-کرد-از.../6293153 گوشی‌های هوشمند K10، K8، K4،K3 و فبلت Stylus 3 قرار است در نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس وگاس ... ال جی گوشی های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K۱۰ تا Stylus ۳. ال جی گوشی‌های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد: از K10 تا Stylus 3 - کیانسه kianse.ir/ال-جی-گوشی‌های-۲۰۱۷-خود-را-معرفی-کرد-از-k/‎Cached23 دسامبر 2016 ... ال جی با معرفی ۴ گوشی هوشمند از سری K در کنار فبلت Stylus 3 رسماً به استقبال ۲۰۱۷ رفت. به گزارش کیانسه ازخبرآنلاین، گوشی‌های هوشمند K10، ... جدیدترین گوشی های سال 2017 | بهترین گوشی های سال ... - آترین کالا مگ mag.atrinkala.com/جدیدترین-گوشی-های-سال-2017/‎Cached12 ژانویه 2017 ... جدیدترین گوشی های سال 2017 - مارک : Apple - Samsung - LG - HTC - Sony ... هر ساله غول های عظیم سازنده گوشی همراه تکنولوژی جدید در تولید گوشی های خود بکار ... رو برای عرضه به بازار آماده کردند که در ادامه آن ها رو معرفی خواهیم کرد . هرآنچه که از سامسونگ، سونی، ال‌جی و سایر شرکت‌های معتبر در نمایشگاه ... itresan.com/149841/هرآنچه-که-از-سامسونگ،...ال‌جی-و-سا/.html‎Cachedهمانطور که می‌دانید ال‌جی در کنفرانس گذشته خود از گوشی ارزان قیمت ال‌جی K7‌ و یک میان رده با نام LG K10 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد ال‌جی در کنفرانس ۲۰۱۷ CES نیز ...