مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوش بینی برای سلامت شما خوب است

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۱

Share/Save/Bookmark

 

خوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر مرتبط باشد.

به گزارش بلاغ، نوع نگرش شما چگونه است؟ آیا فردی خوش بین هستید که نیمه پر لیوان را نگاه می کند یا فردی بدبین که بر نیمه خالی متمرکز می شود؟ اگر جز دسته نخست هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم: خوش بینی برای سلامت انسان خوب است و حتی ممکن است بر طول عمر بیفزاید.

به نقل از "ام‌ان‌ان"، در مطالعه ای جدید پژوهشگران پاسخ های 70 هزار زن به پرسش هایی درباره این که در سال 2004 چه میزان خوش بین بوده اند را مورد بررسی قرار داده اند. سپس آنها آمار مرگ و میر این زنان که به طور میانگین 70 سال سن داشتند را از سال 2006 تا سال 2012 دنبال کردند.

پژوهشگران دریافتند زنانی که بالاترین سطح خوش بینی را گزارش کردند، نسبت به آنهایی که کمترین میزان خوش بینی را داشتند، 29 درصد احتمال کمتری داشته است طی آن بازه زمانی فوت کنند. این میزان خطر کاهش یافته برای دلایل مختلف مرگ از جمله سرطان، بیماری قلبی، سکته مغزی، بیماری تنفسی و عفونت بوده است.

به گفته اریک کیم، مولف مطالعه، خوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر مرتبط باشد. افرادی که بیشتر خوش بین هستند تمایل بیشتری به دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم، انجام ورزش و سیگار نکشیدن دارند. خوش بینی ممکن است به نحوی بر عملکرد بیولوژیکی، به طور بالقوه از طریق کاهش سطوح التهاب یا عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن، نیز تاثیرگذار باشد. افراد خوش بین ممکن است از مهارت های مقابله بهتر برخوردار باشند. این افراد در مواجهه با چالش ها برنامه های احتیاطی تهیه می کنند، برای چالش های آینده برنامه ریزی می کنند و اگر توانایی ایجاد تغییر در چیزی را ندارند، این مساله را می پذیرند.

خوش بینی و سلامت قلب

مطالعات دیگر پیوندی بین خوش بینی و سلامت را نشان داده اند. به گفته پژوهشگران دانشگاه ایلینوی، افرادی که خوش بین‌تر هستند احتمال بیشتری دارد از سلامت قلب خوبی نیز برخوردار باشند. طی مطالعه ای در سال 2015، پژوهشگران سلامت قلبی، سلامت روانی، و سطوح خوش بینی 5,100 فرد بزرگسال که در بازه سنی 45 تا 84 سال قرار داشتند را ارزیابی کردند. آنها از ژوییه سال 2000 و به مدت 11 سال وضعیت هر شرکت کننده را دنبال کرده بودند و دریافتند امتیازات سلامت قلب که بر اساس شاخص توده بدنی و فشار خون شکل گرفته بودند، در رابطه ای مستقیم با سطوح خوش بینی ارتقا یافته اند.

بنابر گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، بیماری قلبی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در این کشور است که روزانه جان 2,200 آمریکایی را می گیرد. بیماری قلبی هر فردی در هر سن و با هر پس زمینه را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. حتی تفاوتی متوسط در سلامت قلب و عروق می تواند به طور قابل توجهی میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی را کاهش داده و به مردم در تجربه زندگی طولانی‌تر و شادتر کمک کند.

مرجع : عصرایران

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی …فال سال ۲۰۱۶ میلادی برای متولدین فروردین به طور کلی افراد متولد فروردین در سال حیوان سال شما کدام است؟ طالع بینیخرچنگ عجیب رنگ عکس این دختر دانشجو قادر است روح را از بدنش جدا کند عکس چرا آقایان آیا جراحی بینی خوب است یا بد؟زیباترین سوپراستارهای خوش اندام و خوش تیپ منفورترین زن چین را بشناسید تصویر دختری پورتال پرشین ویپوشاک پاییزه برای خانمها و آقایان یک استایل فوق العاده متفاوت برای شما حکایت سریعترین روش برای درمان آفت دهان سلامت و پزشکیلطفا برای تشخیص مطالب بهتر ، به این مطلب امتیاز بدهمردمان پورتال جوانان ایرانیسفر واقعاً تنها چیزی است که با پرداخت هزینه برای آن، غنی‌تر می‌شوید درست است که نحوه انجام برنامه ریزی خوب و موفق چگونه است؟سبک زندگیتحصیلاتبرای اینکه بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید که بعد از چند روز در اثر فشار زیاد از طالع بینی ازروی حروف اول اسمطالع بینی ازروی حروف اول اسم خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه حرکت ورزشی برای خوش هیکل شدن طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی مرتبه تدوین استراتژی جدید نظامی آمریکا؛ ایران یکی از تهدیدهای اصلی است ژنرال دیوید فال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی ارایش زیبایی فال سال ۲۰۱۶ میلادی برای متولدین فروردین به طور کلی افراد متولد فروردین در سال کمی به حیوان سال شما کدام است؟ طالع بینی خرچنگ عجیب رنگ عکس این دختر دانشجو قادر است روح را از بدنش جدا کند عکس چرا آقایان از صدای آیا جراحی بینی خوب است یا بد؟ زیباترین سوپراستارهای خوش اندام و خوش تیپ منفورترین زن چین را بشناسید تصویر دختری که پورتال پرشین وی پوشاک پاییزه برای خانمها و آقایان یک استایل فوق العاده متفاوت برای شما حکایت دختران مردمان پورتال جوانان ایرانی پورتال جوانان ایرانی در یک دنیای ایدآل، هر فردی که با او برخورد داریم مهربان، خوش‌برخورد نحوه انجام برنامه ریزی خوب و موفق چگونه است؟ سبک زندگی تحصیلات برای اینکه بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید که بعد از چند روز در اثر فشار زیاد از انجام آن طالع بینی ازروی حروف اول اسم طالع بینی ازروی حروف اول اسم خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و مشاوره زوج همراز سلام خانم مجیری نژاد خدا قوت من مشکلی دارم خواستم با شما در میون بذارم چون همش عذاب وجدان سریعترین روش برای درمان آفت دهان « سلامت و پزشکی من نمی دونم آبسه هم جزو آفت دهان محسوب میشه یا نه ولی اگه اینطور باشه یکی از راههای زودتر خوب دعا برای سلامت جنین



لینک منبع :خوش بینی برای سلامت شما خوب است

خوش بینی برای سلامت شما خوب است - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است‎Cachedخوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر ... خبرهای خوبی برای شما داریم: خوش بینی برای سلامت انسان خوب است و حتی ممکن است بر ... Images for خوش بینی برای سلامت شما خوب است خوش بینی برای سلامت شما خوب است - خبرلند khabarland.com/news/14218/خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است‎Cached22 دسامبر 2016 ... خوش بینی برای سلامت شما خوب است سلامت نیوز: خوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر مرتبط باشد. به گزارش ... خوش بینی برای سلامت شما خوب است - نیوز پارسی newsparsi.com/خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است-654-148352.html 8 فوریه 2017 ... خوش بینی برای سلامت شما خوب است. گروه سلامت: خوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر مرتبط باشد. خوش بینی برای سلامت شما خوب است - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148238178061281 خوش بینی می تواند به واسطه چندین دلیل با سلامت بهتر و مرگ و میر کمتر مرتبط باشد. - عصر ایران. خوش بینی برای سلامت شما خوب است - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است-tjdpwz/‎Cached21 دسامبر 2016 ... بعلاوه، این سایت قادر است مهترین اخبار هر ساعت را با روشهای الگوریتمی تشخیص داده و ... خوش بینی برای سلامت شما خوب است عصر ایران - ۱ دی ۱۳۹۵ ... خوش بینی برای سلامت شما خوب است - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری. خبر جــار | خوش بینی برای سلامت شما خوب است khabaryab.in/.../36330-33-خبر-جــار-%7C-خوش-بینی-برای-سلامت-شما-خوب-است خبر جــار | خوش بینی برای سلامت شما خوب است. NewsDot گردهمایی نقاشان جهان در « باغ مشاهیر»; NewsDot تزریق پول پرقدرت و تورم‌زا به مسکن اجتماعی; NewsDot ... فواید خوش بینی بر سلامتی:ما را به یک مافوق انسان تبدیل می کند ... moshaver.kanonm.ir/فواید-خوش-بینی-بر-سلامتیما-را-به-یک-ماف/‎Cachedتحقیق نشان داده است که داشتن بهترین تصور از خود ممکن، می تواند خوش بینی را افزایش دهد. ... خوش بین بودن به شما اجازه می دهد طول عمر بیشتری داشته باشید ... صورت گرفته است که ارتباط ما بین خوش بینی و وضعیت سلامتی خوب را تایید کرده اند. Ravanpajoh - خوش‌بینی www.ravanpajoh.com/index.php?option=com_content...‎Cached Similarدر واقع هم داشتن خلق و خویی شادمان ممکن است به شما در گذراندن روزهای ابری زندگی‌تان کمک ... دو شیوه برای اندازه‌گیری خوش‌بینی مورد استفاده است؛ یکی "خوش‌بینی .... این بررسی‌ها در مجموع موید این نتیجه‌گیری هستند که خوش‌بینی برای سلامت خوب است ؟