مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8

[ad_1]

وب سایت کلیک: گلکسی S8 و آیفون ۸ بی شک دو رقیب سر سخت در سال ۲۰۱۷ خواهند بود، این دو گوشی هوشمند قرار است پرچم داران آیفون و سامسونگ در سال جدید باشند، اخبار درز کرده نشان می دهد که S8 و آیفون ۸ ویژگی های مشترک زیادی دارند.

 

 ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸

آیفون ۸ و گلکسی S8 قرار است پرچم داران بعدی سامسونگ و اپل باشند و در سال آینده این دو گوشی هوشمند به بازار عرضه می شوند. خبرهای لو رفته از این دو گوشی هوشمند نشان می دهد که این دو دستگاه دارای خصوصیات مشترک بسیار زیادی هستند. یکی از ویژگی ها و قابلیت های مشترکی که در هر دو گوشی هوشمند مشاهده می شود صفحه نمایش این دستگاه‌ها است که صفحه نمایش هر دو دستگاه، لبه به لبه است. علاوه بر صفحه نمایش حسگر اثر انگشت نیز در این دستگاه‌ها دارای پیشرفت های بسیار قابل‌ملاحظه ای بوده است.
 ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸

براساس اطلاعات درز کرده از این دو دستگاه، طراحان دست به طراحی هایی زده اند و تصاویری ارائه کرده اند که این تصاویر نشان می دهد که گلکسی S8 و آیفون ۸ از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم خواهند بود، البته باید به این نکته نیز توجه کرد که این عکس ها به صورت طرح های فرضی هستند و نمی توان به آن اطمینان کامل کرد.

براساس تصاویر لو رفته از GizmoChina، گلکسی S8 دارای صفحه نمایشی لبه به لبه و با حالتی خمیده است و دکمه هوم نیز در این دستگاه حذف شده است. سنسور اثر انگشت این دستگاه قرار است در زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد و دیگر دکمه هوم در صفحه نمایش قرار ندارد. البته خبر هایی نیز از این موضوع خبر می دهد که شاید این حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه قرار داشته باشد و دیگر چیزی بر روی صفحه نمایش قرار نداشته باشد.

 ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸

خبرهای درز کرده از آیفون ۸ نیز از این خبر می دهد که این دستگاه نیز از صفحه نمایش لبه به لبه برخوردار خواهد بود و دکمه هوم در این دستگاه حذف خواهد شد. امکان استفاده از صفحه نمایش OLED نیز در آیفون ۸ وجود دارد. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که جک سه میلیمتری هدفون در آیفون ۷ حذف شد و حالا احتمالاً دستگاه بعدی آیفون، یعنی آیفون ۸ و گلکسی S8 نیز بدون جک سه میلیمتری ارائه می شوند.
 ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با آیفون ۸ و گلکسی S8 ارائه نشده است و حتی زمان ارائه آن ها نیز بیان نشده است ولی این دستگاه ها هنوز نیامده جنجال های بسیار زیادی ایجاد کرده اند، در هر صوت تصاویر ارائه شده به صورت پیش فرض بسیار دقیق هستند و می تواند دیدی کلی از این دستگاه ها به ما نشان دهد، چاره ای جز صبر نیست، باید صبر کرد و دید که این دو دستگاه در سال ۲۰۱۷ چگونه بازار را تکان می دهند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور اقداماتی که باید پس از سرقت یا گم شدن گوشی خود …اقداماتپسازسرقتگمشدنگوشی های هوشمند امروزی ، گجت های گران قیمتی هستند و به همین دلیل امکان به سرقت رفتن الف گلکسی اس اج ادیشن المپیک سامسونگ به‌عنوان اسپانسر المپیک‌های تابستانی و زمستانی قصد دارد پرچم‌دار خود را چگونگی ایجاد پسورد برای محافظت از پوشه هاآیا شما به طور مشترک از یک کامپیوتر استفاده می کنید و می خواهید پوشه هایتان امنیت خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش اتاق خبر به نقل از کاراسکوپ، لکسوس و گروه صنعتی ویوو در همکاری یکدیگر پوشش الف فناوریهمین چند ماه پیش بود که خودکشی دو دختر تهرانی تحت تاثیر کانال های تلگرامی خبر ساز شد و با حذف فایل های آپدیت ویندوز ؛ فضای خالی هارد …کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتریبا حذف فایل های آپدیت ویندوز ؛ فضای خالی هارد مورد از بزرگترین رازهای علم فیزیک گجت نیوزموردازبزرگترینرازهای۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۹۲۶ هوش هیجانی یا چیست و چرا مهم‌تر از است؟ ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۸۵۶ از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ …در جداول زیر قیمت سرویس‌های تا ارائه شده توسط شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای سایت خبری تحلیلی بویر نیوزافرادی در کهگیلویه و بویراحمد که لازم است به شدیدترین شکل با آنها برخورد شود به گزارش ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه اقداماتی که باید پس از سرقت یا گم شدن گوشی خود انجام دهیم اقداماتپسازسرقت گوشی های هوشمند امروزی ، گجت های گران قیمتی هستند و به همین دلیل امکان به سرقت رفتن این الف گلکسی اس اج ادیشن المپیک سامسونگ به‌عنوان اسپانسر المپیک‌های تابستانی و زمستانی قصد دارد پرچم‌دار خود را منقش چگونگی ایجاد پسورد برای محافظت از پوشه ها آیا شما به طور مشترک از یک کامپیوتر استفاده می کنید و می خواهید پوشه هایتان امنیت بیشتری الف فناوری همین چند ماه پیش بود که خودکشی دو دختر تهرانی تحت تاثیر کانال های تلگرامی خبر ساز شد و هرچند با حذف فایل های آپدیت ویندوز ؛ فضای خالی هارد دیسکتان را کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتریبا حذف فایل های آپدیت ویندوز ؛ فضای خالی هارد دیسکتان خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی به گزارش اتاق خبر به نقل از کاراسکوپ، لکسوس و گروه صنعتی ویوو در همکاری یکدیگر پوشش خارجی مورد از بزرگترین رازهای علم فیزیک گجت نیوز موردازبزرگترین ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۹۲۶ هوش هیجانی یا چیست و چرا مهم‌تر از است؟ ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۸۵۶ دلیل از کجا اینترنت بگیریم؟ مقایسه قیمت خدمات ۵ شرکت کشور در جداول زیر قیمت سرویس‌های تا ارائه شده توسط شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای سایت خبری تحلیلی بویر نیوز اخبار ایران و جهان، اخبار کشور و اخبار ایران و همچنین اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی é é é



لینک منبع :ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8

Images for ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8 ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ویژگی-های-مشترک-گلکسی-s8-و-آیفون-8‎Cached22 دسامبر 2016 ... ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8. گلکسی S8 و آیفون ۸ بی شک دو رقیب سر سخت در سال ۲۰۱۷ خواهند بود، این دو گوشی هوشمند قرار است پرچم ... ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸ - شرکت مهرانفو www.mehranfo.com/.../3764-ویژگی-های-مشترک-گلکسی-s8-و-آیفون-۸.html‎Cachedویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸. iPhone-8-Vs-Galaxy-S8-Comparison. گلکسی S8 و آیفون ۸ بی شک دو رقیب سر سخت در سال ۲۰۱۷ خواهند بود، این دو گوشی ... ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸ - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/10/01/galaxy-s8-and-iphone-8-common-properties/‎Cachedگلکسی S8 و آیفون ۸ بی شک دو رقیب سر سخت در سال ۲۰۱۷ خواهند بود، این دو گوشی هوشمند قرار است پرچم ... و سامسونگ در سال جدید باشند، اخبار درز کرده نشان می دهد که S8 و آیفون ۸ ویژگی های مشترک زیادی دارند. ... گلکسی S8، رقیب اصلی آیفون 8. ویژگی های مشترک گلکسی S8 و آیفون 8 - دیار آفتاب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30102294 22 دسامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس ، مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی ... بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت 800 هزار تا 1.5 میلیون تومان؛ دی 95. ویژگی‌های مشترک گلکسی S8 و آیفون ۸ - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/.../ویژگی-های-مشترک-گلکسی-s8-و-آیفون-۸-3 30 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: گلکسی S8 و آیفون ۸ بی شک دو رقیب سر سخت در سال ۲۰۱۷ خواهند بود ، این دو ... در سال جدید باشند، اخبار درز کرده نشان می دهد که S8 و آیفون ۸ ویژگی های مشترک زیادی دارند. ... آیفون 8 مانند مک‌بوک‌پرو تاچ بار دارد +عکس ... ویژگی‌های مشترک گلکسی s8 و آیفون 8 | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5444015/ویژگی‌های-مشترک-گلکسی-s8-و-آیفون-8 22 دسامبر 2016 ... گلکسی s8 و آیفون 8 بی شک دو رقیب سر سخت در سال 2017 خواهند بود، این دو گوشی هوشمند قرار است پرچم داران آیفون و سامسونگ در سال جدید باشند، ... جوشاندن گلکسی S8 پلاس و آیفون 7 پلاس (ویدئو اختصاصی) - آی‌تی‌رسان itresan.com/167606/جوشاندن-گلکسی-s8-پلاس...آیفون.../.html‎Cachedگلکسی اس 8 پلاس و آیفون 7 پلاس، پرچمداران سامسونگ و اپل برای امسال هستند. یکی از ویژگی‌های مشترک این دو مدل مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اما امشب م. 6 قابلیت گلکسی S8 که آیفون نمی‌تواند انجام دهد - دیجی کالا ► 1:27https://www.digikala.com/mag/video/6-قابلیت-گلکسی-s8-که-آیفون-نمی‌تواند-انجا/ May 6, 2017 - 1 min در این ویدیو به مقایسه iphone 7 plus و Galaxy S8 Sumsung پرداخته می‌شود. ... 8 دیدگاه. سعید ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۴. ۵+ ... مقایسه Iphone 8 و galaxy S8 - آپارات ► 3:24www.aparat.com/v/jNGzL/مقایسه_Iphone_8_و_galaxy_S8 Feb 22, 2017 - 3 min آرین اول ۩۩۩۩ فروشگاه اینترنتی تیک تاکعرضه کننده انواع موبایل با بهترین قیمت و گارانتی معتبرwww.TeekTaak.ir مقایسه Iphone 8 و galaxy S8 ...