مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵

Share/Save/Bookmark

 

تب در اثر بیماری ها وعوامل مختلف می تواند ایجاد شود و درمان دیر هنگام آن می تواند باعث بروز مشکلات حاد سلامتی در افراد شود.

چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟
به گزارش بلاغ، تب دراثر ابتلا به بیماری های مختلفی رخ می دهد از جمله سرما خوردگی و آنفلوآنزا و می تواند باعث بروز حالاتی چون تعریق بالا، سرگیجه، تهوع، بی حالی، از دست دادن آب بدن و در موارد حاد کما و بیهوشی شود.

 

برای درمان تب ابتدا باید علت آن شناسایی و به پزشک متخصص مراجعه شود اما پس از تشخیص می توان از راهکارهای خانگی برای بهبود زودتر بیماری استفاده کرد:

 

مصرف مایعات و آب فراوان می تواند باعث کاهش تب و بهبود سریع بیماری در افراد شود و به تنظیم الکترولیت بدن کمک کند. 

 

پوشیدن لباس های راحتی و خنک نیز می تواند به کاهش دمای بدن در فرد بیمار کمک کند. کارشناسان لباس های از جنس پنبه ، کتان و ابریشم را در این زمان توصیه می کنند.

 

مناسب بودن دمای اتاق و خنک بودن اتاق بیمار هم می تواند باعث کاهش احساس گرگرفتگی و تعریق بدن بیمار شود.

 

استفاده از پاشویه و یا قرار دادن یک حوله نمدار روی پیشانی فرد به شرط عدم ابتلای بیمار  به سینوزیت می تواند باعث سرعت در کاهش تب شود، استحمام با آب گرم به مدت 5 الی 10 دقیقه هم می تواند باعث باز شدن عروق خونی و کاهش تب در بیمار شود.

 

استفاده از دوزهای مشخص تب بر و داروهای مسکن تحت نظر پزشک نیز در درمان مشکل موثراست، خواب کافی و استراحت و بلند نشدن از تخت خواب هم می تواند باعث سلامت فرد شود.

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه بدون دارو ،سرماخوردگی کودکان را درمان کنیم؟یکی از مشخصه های قابل توجه افتراق دهنده ی بین سرما خوردگی و سایر بیماریهای ویروسی این چگونه سریعاً سرماخوردگی را درمان کنیم؟خبرگزاری فارس هنگام سرماخوردگی همه ما می‌خواهیم هر چه سریعتر بهبود پیدا کنیم از خود تب در کودکان صفر تا دوازده ماه، تب کودک، تب نوزاد، تب و آنفلوآنزا و تب یعنی پایان بارداری؟ به بچه‌ام چه تب‌بری بدهم؟ استامینوفن؟ ایبوپروفن؟چگونه از بروز عفونت های مجاری ادراری و مهبـلی پیشگیری کنیم چگونه از بروز عفونت های مجاری ادراری و مهبـلی پیشگیری کنیمدرمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب …چه طور میتوان تبخال را درمان کرد؟ چند درمان خانگی برای خداحافظی با تبخال چند درمان انواع تب در کودکان و درمان آن از کجا بفهمیم کودکمان تب دارد؟ یک راه سریع این است که پیشانی کودک را ببوسیم روش های درمان سریع سرماخوردگی زیباشو دات کامرعایت چند نکته هنگام سرماخوردگی ۱ خواب کافی؛ بررسی نشان داده، کمبود خواب، فرد را در آسیکلوویر یک داروی ضد ویروس می باشد که در درمان …آسیکلوویر یک داروی ضد ویروس می باشد که در درمان عفونت های ناشی از هرپس سیمپلکس عامل نگهداری از زانو و درمان زانو درد سایت پزشکان بدون مرزعلل عمده درد زانو و چگونگی درمان آن محققان اعلام کردند تقریبا نیمی از بزرگسالان تب کودک چه موقع اورژانسی می شود؟شربت ایبوپروفن نیز داروی مناسب مسکن و تب بر برای کودکانی است که تب و درد عفونت گوش دارند چگونه بدون دارو ،سرماخوردگی کودکان را درمان کنیم؟ یکی از مشخصه های قابل توجه افتراق دهنده ی بین سرما خوردگی و سایر بیماریهای ویروسی این است که چگونه سریعاً سرماخوردگی را درمان کنیم؟ خبرگزاری فارس هنگام سرماخوردگی همه ما می‌خواهیم هر چه سریعتر بهبود پیدا کنیم از خود می تب در کودکان صفر تا دوازده ماه، تب کودک، تب نوزاد، تب و لرز آنفلوآنزا و تب یعنی پایان بارداری؟ به بچه‌ام چه تب‌بری بدهم؟ استامینوفن؟ ایبوپروفن؟ چگونه از بروز عفونت های مجاری ادراری و مهبـلی پیشگیری کنیم چگونه از بروز عفونت های مجاری ادراری و مهبـلی پیشگیری کنیم درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب خال، علت چه طور میتوان تبخال را درمان کرد؟ چند درمان خانگی برای خداحافظی با تبخال چند درمان خانگی انواع تب در کودکان و درمان آن از کجا بفهمیم کودکمان تب دارد؟ یک راه سریع این است که پیشانی کودک را ببوسیم یا لمس روش های درمان سریع سرماخوردگی زیباشو دات کام رعایت چند نکته هنگام سرماخوردگی ۱ خواب کافی؛ بررسی نشان داده، کمبود خواب، فرد را در برابر میگنا افسردگی چگونه اختلالی است؟ همه ما بارها و بارها شکست های بزرگ و کوچک و از دست دادن افراد دور یا نزدیک را تجربه کرده ایم نگهداری از زانو و درمان زانو درد سایت پزشکان بدون مرز علل عمده درد زانو و چگونگی درمان آن محققان اعلام کردند تقریبا نیمی از بزرگسالان حداقل در تب کودک چه موقع اورژانسی می شود؟ شربت ایبوپروفن نیز داروی مناسب مسکن و تب بر برای کودکانی است که تب و درد عفونت گوش دارند



لینک منبع :چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟

چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5909212/چگونه-تب-و-لرز-را-سریع-درمان-کنیم‎Cached23 دسامبر 2016 ... تب در اثر بیماری ها وعوامل مختلف می تواند ایجاد شود و درمان دیر هنگام آن می تواند باعث بروز مشکلات حاد سلامتی در افراد شود. چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ - فرارو fararu.com/fa/news/300654/چگونه-تب-و-لرز-را-سریع-درمان-کنیم‎Cached28 دسامبر 2016 ... چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ تب در اثر بیماری ها وعوامل مختلف می تواند ایجاد شود و درمان دیر هنگام آن می تواند باعث بروز مشکلات حاد ... درمان سریع "تب و لرز" - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/513045/درمان-سریع-تب-و-لرز‎Cachedچگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ تب دراثر ابتلا به بیماری های مختلفی رخ می دهد از جمله سرما خوردگی و آنفلوآنزا و می تواند باعث بروز حالاتی چون تعریق بالا، ... چگونه تب و لرز ناشی از سرما خوردگی را از بین ببریم؟ - هاو کن یو howcanu.com/health/personal-care/از-بین-بردن-تب-و-لرز/‎Cached4 دسامبر 2016 ... خانه سلامت مراقبت ها و درمان چگونه تب و لرز ناشی از سرما خوردگی را از بین ببریم؟ ... برای افزایش دمای بدن خون رسانی سریع تر لازم است و برای خونرسانی بیشتر حرکت سریع تر ماهیچه ها نیاز است. ... چگونه تب را متوقف کنیم؟ 36. درمان تشنج و تب لرز بدون دارو - درمان بدون دارو سعید dbds.ir/index.php/free/74-36‎Cached Similarشما میتوانید در زمان تشنج وتب لرز اگر در حالت نشسته روی صندلی هستید پشت دستهایتان زیر کپل ... 1- درمان سرما خوردگی ، سرگیجه ، حالت تهوع، کسلی ، تب و لرز هنگامی که تب داریم باید چکار کنیم؟ - قم فردا www.qomefarda.ir/news/1065‎Cached Similarاحساس خستگی و کسالت دارید، عضلات بدنتان بی حال است، گاهی احساس لرز کرده و گاهی ... برخی مطالعات نشان داده که درمان نکردن تب می تواند باعث بهبود سریع تر این ... چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ - خبرلند khabarland.com/news/15391/چگونه-تب-و-لرز-را-سریع-درمان-کنیم‎Cached23 دسامبر 2016 ... چگونه «تب و لرز» را سریع درمان کنیم؟ تب در اثر بیماری ها وعوامل مختلف می تواند ایجاد شود و درمان دیر هنگام آن می تواند باعث بروز مشکلات حاد ... لرز - ویستا vista.ir/content/126041/لرز/‎Cached Similarچه وقت به پزشک مراجعه کنیم: ... درمان لرز: تب را درمان کنید. داروهای بدون نسخه تب‌بر معمولاً لرز را هم متوقف می‌کنند ... لزومی ندارد خیلی سریع دمای بدن را پائین بیاورید. بهترین و سریع ترین راه درمان تب و لرز - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/health/disease.../152223-درمان-سریع-تب-و-لرز‎Cached22 ژانویه 2017 ... بهترین و سریع ترین راه درمان تب و لرز:درمان سریع تب و لرز در خانه/با دلگرم همراه باشید تا با راه های مناسب ... چگونه خمیدگی شانه ها و قوزِ پشت را صاف کنیم؟ ... در این مطلب به روش های خانگی و سنتی موثر در درمان تب و لرز می پردازیم. درمان تب و لرز با 5 روش خانگی و سنتی - آرگا arga-mag.com/43258/درمان-تب-و-لرز‎Cached6 فوریه 2016 ... چه مواد غذایی می توانند به سرعت تب و لرز را قطع کنند؟ درباره فواید نوشیدن آب در درمان تب و لرز چه می دانید؟ با 5 روش خانگی و سنتی موثر در بهبود ...