مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جاهای دیدنی و توریستی اسپانیا

[ad_1]

نقشه گردشگری اسپانیا را دیده اید؟ برای دیدن یک جاذبه توریستی به زحمت نخواهید افتاد، تقریبا هرجایی در اسپانیا ارزش دیدن دارد و شما را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش آلامتو وبه نقل از الی گشت؛ اسپانیا از آن مقاصدی است که تمامی جاذبه ها را با هم در خود خلاصه کرده است. از سواحل آفتابی و فستیوال های رنگارنگ بگیر تا مراکز خرید فوق العاده و آثار تاریخی کهن در این کشور رنگارنگ پیدا می شود. همه چیز برای یک سفر خاطره انگیز در این سرزمین مهیاست. کافی است بدانید چطور باید از جاذبه های آن استفاده کنید. با ما همراه باشید تا برایتان از ۱۰ جاذبه گردشگری برتر این کشور زیبا بگوییم.

همچنین بخوانید: بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا

قصر سلطنتی (Palacio Real)، مادرید

قصر سلطنتی مادرید، اقامت گاه رسمی پادشاهان اسپانیا بوده است که محلی برای برگزاری جشن ها و مراسم دولتی نیز می باشد. قصر سلطنتی بین سال های ۱۷۳۸ تا ۱۷۵۵ ساخته شد و کالوس سوم در سال ۱۷۶۴ آن را برای اقامت خود انتخاب نموده است.

فرار از گاوهای وحشی، پامپلونا

در شهر پامپلونا هر ساله از ۶ تا ۱۴ جولای، فستیوال سن فرمین برگزار می شود که مراسم جالب و خطرناکی می باشد. در این مراسم، مردم از میان حدود ۱۰-۱۲ گاو وحشی که در خیابان رها شده اند فرار می کنند.

لا کونچا(La Concha)

لاکونچا از بهترین شهرهای ساحلی نه تنها اسپانیا بلکه کل اروپا می باشد.گردشگران این شهر در امواج دریا به موج سواری پرداخته و در تفرجگاههای ساحلی و رستوران های عالی آن از مناظر زیبای ساحلی لذت می برند.

قنات سگویا (Aqueduct of Segovia)

قنات سگویا یکی از معروف ترین آثار تاریخی حفاظت شده است که از دوران رومی ها به جا مانده است. این قنات باستانی از ۲۴۰۰۰ بلوک عظیم گرانیت ساخته شده و آب یک مسافت ۱۶ کیلومتری را از رودخانه فریو به سگویا انتفال می دهد. نکته قابل توجه اینجاست که با وجود گذشت سالیان دراز، این قنات هنور تامین کننده آب شهر است.

کوئنکا (Cuenca)

شهر کوئنکا بین والنسیا و مادرید در قسمت های تند شیب دار کوه قرار دارد و یکی از حیرت آورترین نمونه های شهرهای قرون وسطایی است. بسیاری از خانه ها بر لبه صخره ساخته و این امر کوئنکا را به یکی از جالب توجه ترین شهرهای اسپانیا تبدیل نموده است.

ایبیزا (Ibiza)

ایبیزا یکی از جزایر دریای مدیترانه در بین سواحل اسپانیا و از پرطرفدارترین سواحل کل اروپا می باشد. در روزهای تابستان، جمعیت جزیره دو برابر شده و دسته های گردشگرانی که برای خوشگذرانی و رستوران های ساحلی و زیبا به ایبیزا می آیند در همه جای جزیره دیده می شوند.

ساگرادا فامیلیا (Sagrada Familia)

کلیسای ساگرادا فامیلیا از بزرگ ترین کلیساهای کاتولیک قرون وسطی در بارسلونا و یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری اسپانیا به شمار می رود. طرح معماری این کلیسا متعلق به “Antoni Gaudí” معمار کاتالان است که ۴۰ سال روی این پروژه کار کرد که تا زمانی که در سال ۱۹۲۶ مرگش فرا رسید.

ال اسکوریال (El Escorial)

کاخ ال اسکوریال مرکز سیاسی امپراطوری اسپانیا در زمان حکومت شاه فیلیپ دوم بوده است. شاه فیلیپ، ژان باتیستا دتولدو”Juan Bautista de Toledo” را به عنوان معمار این پروژه برگزید و او با همراهی شاه فیلیپ، کاخ تاریخی ال اسکوریال، مرکز دنیای مسیحیت، را طراحی نمود. امروزه از کاخ ال اسکوریال به عنوان صومعه، موزه، قصر سلطنتی و مدرسه استفاده می شود.

مسجد کوردوبا (Mezquita of Cordoba)

مسجد کوردوبا، بنایی خیره کننده است که به ستون ها و آرک های درون سالن اصلی اش مشهور است. این بنا ابتدا یک معبد رومی بود و پس از سال ها به کلیسا و مسجد تبدیل شد.

مسجد الحمرا (Alhambra)

این مسجد بنایی در جنوب اسپانیاست که در قرن ۱۴ قسمتی به عنوان دژ و قسمتی به عنوان قصر همراه با باغی زیبا در درون آن ساخته شده است. این بنا اکنون یکی از جذاب ترین و پربازدید ترین اماکن توریستی در اسپانیا می باشد.

موضوع آزاد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اسپانیا جاذبه های گردشگری،جاهای دیدنی،دیدنیهای اسپانیا شهرهای توریستی اسپانیا تا آنها بهترین را بر اساس میل و تور اسپانیا و لذت سفر به اسپانیا جاهای دیدنی و گردشگری اسپانیا جاهای دیدنی اسپانیا از بهترین جاهای توریستی و جاهای دیدنی جاذبه های توریستی و گردشگری ایتالیا جاذبه های توریستی اسپانیا و میدان ی بی‌سقف دیدنی می ماند و جای جای جاذبه های گردشگری مادرید اسپانیاجهانگردی های توریستی مادرید اسپانیا های اسپانیا و های دیدنی اسپانیاجاذبه های گردشگری اسپانیاجاذبهگردشگریاسپانیابا تعدادی از مکان های دیدنی اسپانیا جالب و دیدنی بوده است در بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیاعکس های زیباجاذبه های گردشگری اسپانیا اسپانیا یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا است که با جاذبه ها و اسپانیا ارزان‌ترین و اسپانیا جاهای دیدنی اسپانیا وزارت صنعت و گردشگری اسپانیا بهترین مقصد توریستی بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا های توریستی اسپانیا آگاه اسپانیا باید از بهترین جاهای دیدنی و جاذبه های دیدنی اسپانیا جهانگردیبارسلونا دومین شهر اسپانیا و یکی از توریستی ترین و دیدنی موزه محسوب بهترین عکس های دیدنی از کشور اسپانیاسرگرمیگردشگری مکان های دیدنی اسپانیا جاهای دیدنی و مکان های تورهای گردشگری و توریستی که مکان های دیدنی مادردید و مناطق گردشگری مادرید اسپانیا سرگرمی گردشگری مادرید اسپانیا شهری بسیار عالی برای گردشگران است که دارای مکان ها و مناطق دیدنی گردشگری است مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان بهترین میوه ها برای کاهش وزن بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد سفرنامه اسپانیا از فرهنگ و موسیقی تا گاوبازی و فوتبال بخش از آنجا که من همیشه از سفرنامه های دوستان در سایت لست سکند استفاده میکنم و لذت میبرم تصمیم معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند شرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه ژانویه جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشد آسمان پرواز مکان دیدنی اروپا که باید در زندگی‌تان ببینید مکاندیدنیاروپا مکان دیدنی اروپا که باید در زندگی‌تان ببینید جاذبه های گردشگری اروپا دیدنی های اروپا نوع از غذاهای خوشمزه در استانبول ترکیه سرگرمی گردشگری معرفی غذاهای پرطرفدار و خوشمزه در شهر استانبول ترکیه استانبول به عنوان دروازه‌ی اروپا بر بیوگرافی فرزان عاشورزاده تکواندو کار المپیکی مصاحبه ساتین آخرین اخبار فرزان عاشورزاده فلاح متولد ۵ آذر ۱۳۷۵ در تنکابن ، قد ۱۸۵ ، وزن ۵۸ تکواندوکار دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ و موزیک جدید دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ و موزیک جدیداس ام اس



لینک منبع :بهترین جاهای دیدنی و توریستی اسپانیا

اسپانیا | جاذبه های گردشگری،جاهای دیدنی،دیدنیهای اسپانیا | فاینداتور https://www.findatour.co/fa/tourist-countries/spain‎Cachedبه عقیده تورگردانان و متولیان امور گردشگری اسپانیا جایی برای همه است. آنها بر این باور اند که گردشگر فقط کافی است که بگوید چه می خواهد تا آنها بهترین را بر ... زورق: 10 دیدنی که باید در سفر به بارسلونا ببینید zoraq.com/spain/.../10-دیدنی-که-باید-در-سفر-به-بارسلونا-ببینید‎Cachedاگر به تاریخ و معماری علاقه‌مند باشید، می‌توانید ساعت‌ها در خیابان‌های کوچک و بزرگ این منطقه گشت بزنید و ساختمان‌های بلند و چند‌صد‌ساله‌اش را که از بهترین جاهای دیدنی ... بهترین جاهای دیدنی و توریستی اسپانیا - آلامتو www.alamto.com/spain-best-attractions.html‎Cached24 دسامبر 2016 ... بهترین جاهای دیدنی و توریستی اسپانیا:نقشه گردشگری اسپانیا را دیده اید؟ برای دیدن یک جاذبه توریستی به زحمت نخواهید افتاد، تقریبا هرجایی در ... جاذبه های گردشگری اسپانیا+عکس های زیبا - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/tourism/.../74596-جاذبه-های-گردشگری-اسپانیا‎Cached Similarجاذبه های گردشگری اسپانیا:اسپانیا یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا است که با جاذبه ها و ... لا کونچا یکی از بهترین شهرهای ساحلی،نه تنها در اسپانیا بلکه در اروپاست. ده جاذبه برتر اسپانیا برای سفر - جاده‌های سبز www.jadehayesabz.ir/.../spain/top-10-holiday-destinations-in-spain/‎Cached27 مه 2016 ... این کشور یکی از مشهورترین مقاصد تعطیلاتی در اروپاست، جایی که مشتاقان آفتاب ب. ... کالنگ را به عنوان نهمین جاذبه توریستی اسپانیا معرفی میکنیم که در ... گاهی در میان بهترین شهرهای تفریحگاهی اروپایی قرار میگیرد: زمینهای شنی نرم ... این روستا یکی از زیباترین مکانها در جزیره تفریحی بزرگ قناری است. Images for بهترین جاهای دیدنی و توریستی اسپانیا مراکز تفریحی اسپانیا - تور اروپا www.uru365.com/tag/مراکز-تفریحی-اسپانیا/‎Cached Similarبه غیر از مکان های دیدنی اسپانیا، تفریحات اسپانیا نیز از علل جذب توریست در این ... دریم پالاس یکی از بهترین مراکز تفریحی مادرید است که برای اوقات فراغت شما ... اسپانیا ارزان‌ترین و پرطرفدارترین مقصد گردشگری اروپا + تصاویر www.beytoote.com/iran/pastime/spain1-cheapest.html‎Cached Similarاسپانیا جاهای دیدنی اسپانیا مکانهای تفریحی اسپانیا,جاذبه های گردشگری ... مایورکا و جزایر قناری از نظر 2000 گردشگر بریتانیایی بهترین مقصد توریستی جهان در ... ۱۰ شهر دیدنی اسپانیا که حتما باید ببینید + عکس شهرهای دیدنی اسپانیا europe365.ir/۱۰-شهر-دیدنی-اسپانیا-که-حتما-باید-ببینی/‎Cached Similar23 ژانویه 2015 ... بیلبائو به عنوان بهترین بندر مهم و صنعتی شهرستان در شمال اسپانیا تا ... جاذبه های توریستی استثنایی، جشنواره های پر جنب و جوش و همهمه های شب ... جاذبه های دیدنی کشور اسپانیا + تصاویر - نمناک namnak.com/دیدنی-های-اسپانیا-.p36718‎Cachedدیدنی های اسپانیا و مکان های زیبای اسپانیا و شهرهای تفریحی اسپانیا و روستاهای ... متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت. ... شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست هایی است که دوست دارند به ...