مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته

[ad_1]
اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته

خبرگزاری آریا - از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو کوجیما به شمار می رفته است. این بازی ساز بزرگ در ابتدا به سراغ penguin adventure، دنباله ای نسبتاً موفق برای antarctic adventure می رود و با بالا کشیدن خود در این عرصه یکی از افسانه ای ترین عناوین صنعت بازی های ویدیویی را خلق می نماید.
سری متال گیر سالید (metal gear solid) قطعاً یکی از جاه طلبانه ترین بازی هایی است که توانست با فروش کم نظیر و ایجاد فن بیس بی سابقه، هیدئو کوجیمای بزرگ را به این سطح از شهرت برساند. احتمالاً همگی قضایای معرفی شدن شماره ی پنجم این فرانچایز را یادتان هست.
کوجیما همیشه سعی داشته است کارهایی که انجام می دهد خاص جلوه کند؛ از این رو تریلر تمامی عناوینش را به صورت مستقیم و به دقت کارگردانی می نماید. او حتی حاضر شد برای معرفی متال گیر سالید 5 برای آن استودیویی جعلی تدارک ببیند، با چهره ای مبدل و ناشناس روی صحنه حاضر شود و قسمتی از تریلر شماره پنجم را به عنوان یک بازی مستقل جا بزند.
سال گذشته بود که خبر جدایی کوجیما از کمپانی کونامی به گوشمان رسید. این بدان معنا بود که این بازی ساز شرقی دیگر روی هیچ یک از نسخه های فرانچایز متال گیر سالید کار نخواهد کرد. پس از این خبر، هیدئو اعلام کرد وی و اعضای استودیوی کوجیما پروداکشنز (kojima productions) در حال ساخت عنوانی جدید هستند.
مدتی پس از این واقعه هیدئو کوجیما خبر از همکاری مجدد او و تیمش با سونی داده و اعلام می کند که اولین عنوان در دست ساخت آن ها به صورت انحصاری برای نسخه ی استاندارد پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو عرضه و شاید پس از مدتی در اختیار پی سی گیمرها قرار می گیرد.
این در حالی است که دارندگان کنسول اکس باکس وان باید فکر عرضه ی این اثر روی کنسول هایشان را از سر بیرون نمایند. جدا شدن کوجیما از کونامی حکم جدا شدن فرزند از مادر را داشت؛ پس از این اتفاق هیچ کس نمی دانست وی برای عناوین آینده ی خود چه برنامه ای دارد.
mvn1_presentation1-w1200
تا بدین لحظه که این مقاله را می خوانید 2 تریلر مرموز از جدیدتری ساخته ی هیدئو کوجیما برای عموم به نمایش در آمده. یکی از آن ها در نمایشگاه e3 سال 2016 و دیگری در مراسم the game award 2016 منتشر شد که در ادامه قصد داریم به ترتیب به بررسی آن ها بپردازیم.
حضور کوجیما در رویدادها و کنفرانس های مختلف همواره یکی از پر سر و صداترین اتفاقات چنین مراسم هایی به شمار می رود. صنعت بازی های ویدیویی در سال 2016 کم کم خود را برای بزرگترین رویداد این عرصه به نام e3 آماده می کند. سرانجام کنفرانس سونی فرا می رسد و کوجیما با حضور شکوهمندانه ی خود روی صحنه و گفتن عبارت «هی، من برگشتم» حضار را به وجد می آورد.
پس از صحبت های لذت بخش او با آن لهجه ی زیبا (!) تیزری از جدیدترین بازی وی به نمایش در می آید. نام این بازی جدید دث استرندینگ (death stranding) بوده و نورمن ریداس بازیگر شهیر سریال the walking dead در نقش پروتاگونیست آن ظاهر خواهد شد. تیزر نمایش داده شده از این اثر علاوه بر آن که کوتاه بود، مخاطبان را نیز در بهت و حیرت فرو برد.
پیش از هرچیزی بد نیست بدانید که این تیزر تریلر تماماً با استفاده از تکنولوژی فتوگرامتری در مرکز خدمات هنرهای بصری کمپانی سرگرمی‌ های تعاملی سونی واقع در شهر سن دیگو ایالت کالیفرنیا و در طی 2 روز سخت کاری ساخته شده است. استفاده از تکنولوژی فوق به سازنده این امکان را می دهد تا اطلاعات دریافتی از آناتومی کاراکتر را به صورت سه بعدی و دقیق در نمایش خود پیاده کند.
پس از این نمایش بود که کوجیما در جریان اولین مصاحبه ی خود چند نکته را مشخص کرد:
نورمن ریداس نقش اساسی در ساخت بازی ایفا می کند اما هیچ همکاری نزدیکی با گیرمو دل تورو (guillermo del toro)، تهیه کننده و فیلم نامه نویس مکزیکی وجود ندارد.هیدئو کوجیما قصد ندارد اطلاعات بیشتری از این اثر فاش شود و سخنی نیز از سبک آن به زبان نیاورد است. اما با توجه به گفته ها و برداشت های موجود همین قدر بدانید که بازی درون مایه های اکشن داشته و در آن همچون قبل با صحنه های سینمایی مواجه هستیم.دث استرندینگ که به عنوان اسم اصلی بازی از آن یاد می شود کنایه از خودکشی و پایان دادن به زندگی است.بازی ربطی به دموی p.t نداشته و عنوانی مستقل به شمار می رود.لوگوی استودیوی کوجیما پروداکشنز هیچ ارتباطی با بازی ندارد.710789-1-w1200وجود نهنگ های به گل نشسته و اتصال صدها لوله شبیه به بند ناف. آیا با گرمایش ناگهانی زمین مواجه هستیم یا سوء استفاده از موجودات زنده در پی اهداف شوم؟ eat standing چه مفهومی می تواند داشته باشد؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اولین نگاه به ؛ نهنگ های به گل نشسته اولین نگاه به ؛ نهنگ های به گل نشسته



لینک منبع :اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته

اولین نگاه به Death Stranding؛ نهنگ های به گل نشسته - دیجیاتو digiato.com/.../اولین-نگاه-به-death-stranding؛-نهنگ-های-به-گل-نشسته/‎Cached23 دسامبر 2016 ... از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو کوجیما به شمار می رفته است. این بازی ساز ... Images for اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../اولین-نگاه-به-death-stranding-نهنگ-های-به-گل-نشسته/6343589 خبرگزاری آریا - از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو کوجیما به شمار می رفته است. این بازی ساز ... اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته | از دیر باز - قطره www.ghatreh.com/news/.../اولین-نگاه-death-stranding-نهنگ-های-نشسته 23 دسامبر 2016 ... از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزیی از خصوصیات هیدئو کوجیما ب. اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته - تی نیوز tnews.ir/news/f3fa76566490.html 23 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو کوجیما به شمار می رفته است ... اولین نگاه به Death Stranding؛ نهنگ های به گل نشسته www.newsum.ir/.../اولین-نگاه-به-Death-Stranding-نهنگ-های-به-گل-نشسته?... از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو کوجیما به شمار می رفته است. این بازی ساز بزرگ د. اولین نگاه به Death Stranding؛ نهنگ های به گل نشسته - محبوب ها mahboobha.ir/.../اولین-نگاه-به-Death-Stranding؛-نهنگ-های-به-گل-نشسته‎Cachedاولین نگاه به Death Stranding؛ نهنگ های به گل نشسته... از دیر باز مطرح سازی ایده های نو، خلاقانه و همچنین دخیل کردن راز و رمزهای فراوان جزئی از خصوصیات هیدئو ... کانال‌ Digiato - اولین نگاه به Death Stranding؛ نهنگ های به گل نشسته ... telegbaz.ir/Digiato/8129 درباره کانال. Digiato. جدیدترین و داغ ترین اخبار دنیای تکنولوژی، علم و خودرو را با دیجیاتو دنبال کنید وبسایت: www.Digiato.com ارتباط با دیجیاتو: ... اولین نگاه به Death Stranding نهنگ های به گل نشسته ionet.ir/post/141118 گلکسی J7 2017 به GFXBench این بار با نامی جدید بازگشت! ... برنامه ریزی سیستم حمل و نقل سان فرانسیسکو برای اتکای کامل بر انرژی های تجدیدپذیر; » 10 نژاد ... دث استرندینگ - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/دث-استرندینگ‎Cachedبازی و سرگرمی؛ کوجیما: death stranding بر روی کنسول پلی استیشن۵ عرضه نمی شود · طرفداری ۱۹۱ روز ... اولین نگاه به death stranding؛ نهنگ های به گل نشسته.