مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت دیواری طرح دیبا

  ویژگی های کلیدی:

جنس پلکسی گلاس
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و محل کار
مقاوم در مقابل رطوبت و نور
شستشوی آسان
قابلیت جابه جایی آسان

نام ساعت دیواری طرح دیبا
طرح دیبا
ساخت کشور
تایوان
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
پلکسی گلاس
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
فرم صفحه گرد عقربه ای
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین ندارد
رنگ مشکی
سایز 60 در 90 سانتیمتر
شیشه ضد خش http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

ساعت دیواری فانتزی دیبا قطعات زیادی دارد که اجازه می دهد از خلاقیت و سلیقه خود برای سفارشی کردن طرح مد نظرتان روی دیوار استفاده کنید . دایره های کوچک و بزرگ جدا شده که نیمی از ساعت را تشکیل می دهند را به هر سمتی که بخواهید پراکنده کنید .
ساعت فانتزی دیبا از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده است . این متریال همانند شیشه اما مقاومتر و بسیار سبک تر می باشد . این ویژگی سبب شده تا برای نصب قطعات نیازی به استفاده از میخ و پین نباشد . کافیست از چسب موجود در بسته برای نصب قطعات روی دیوار استفاده کرد .

ساعت اصلی (که موتور در آن تعبیه شده است) در قسمت وسط قرار دارد و تکه های دایره کوچک و بزرگ به همان صورتی که در تصاویر مشاهده می نمایید در دو سمت ساعت نصب می شوند ، بدنه و اجزای این ساعت از پلیمر مقاوم ، با کیفیت و سبک Plexiglas (ساخت کشور تایوان) تهیه شده است.

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود
متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت
طریقه نصب: راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچی قابلین نصب دارد
نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید
برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید
نحوه تشخیص ارجینال بودن:جمله Made in Taiwan حتما باید روی بدنه ساعت و دقیقا ذیل موتور قابل مشاهده باشد

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.  

 








لینک منبع :ساعت دیواری طرح دیبا

Images for ساعت دیواری طرح دیبا ساعت دیواری دیبا - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/home.../wall_clock/.../ساعت_دیواری_دیبا‎Cached Rating: 4 - 11,176 reviews ساعت دیواری طرح دیبا در ابعاد 90*60 سانتی متر عرضه می گردد و در سایزهای بزرگتر و رنگ های متنوع تر قابل ارائه است. جهت تعیین سایز و رنگ دلخواه خود با شماره ... خرید اینترنتی ساعت دیواری فانتزی طرح دیبا - فروشگاه اینترنتی ... www.buypostalstore.com/.../خرید-اینترنتی-ساعت-دیواری-فانتزی-طرح-دیبا/‎Cachedنام, ساعت دیواری طرح دیبا. طرح, دیبا. ساخت کشور, تایوان. ضمانت, 72 ساعت ضمانت تحویل. جنس بند, پلکسی گلاس. نوع کاربری, پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار. ساعت دیواری طرح دیبا - خرید ساعت دیواری فانتزی buyfantasy.ir/Wall-Clock/hours-room-nafis/hours-diba12‎Cachedساعت دیواری طرح دیبا،خرید ساعت دیواری طرح دیبا ارزان و با کیفیت بینظیر گروه تولیدی نفیس ،ساعت فانتزی طرح دیبا یکی از پر فروش ترین ساعت های فروشگاه ... ساعت دیواری طرح دیبا | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/363/ساعت-دیواری-طرح-دیبا‎Cachedدیجی نت کالا, فروشگاه اینترنتی دیجی نت کالا, دیجی نت کالا ساعت, دیجی نت کالا ساعت مچی, دیجی نت کالا ساعت دیواری. دی‌جـی‌آی | خرید اینترنتی ساعت دیواری فانتزی طرح دیبا www.dgi.ir/product/فروش-ساعت-دیواری-فانتزی-دیبا‎Cachedنسل جدید ساعت دیواری طرح دیبا در میان وسایل دکوری منزل، ساعت دیواری، هم به عنوان یک وسیله‌ی ضروری و هم در حالت تزئینی همیشه مورد توجه بوده است. اما معمولاً از میان ... ساعت دیواری فانتزی دیبا - ایران کلاک www.iranclock.ir/ساعت-دیواری-فانتزی-دیبا ساعت دیواری طرح دیبا. زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...طراحی ساده، شیک و منحصر به فرد...تکه های این ساعت توس چسب دو طرفه به دیوار ... ساعت دیواری طرح دیبا - دایان مارکت dayanmarket.blogsky.com/1395/10/28/post-170/ساعت-دیواری-طرح-دیبا نام, ساعت دیواری طرح دیبا. طرح, دیبا. ساخت کشور, تایوان. ضمانت, 72 ساعت ضمانت تحویل. جنس بند, پلکسی گلاس. نوع کاربری, پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار. ساعت دیواری دیبا clockstore.ir/fantasy-clock/diba‎Cachedساعت دیواری جنس پلکسی با طرح جدید دیبا برای شما که می خواهید ساعت دیواری متفاوتی داشته باشید. ساعت دیواری طرح دیبا - فروشگاه اینترنتی شاپکده shapkadeh.ir/post/94/ساعت-دیواری-طرح-دیبا.html‎Cachedساعت دیواری طرح دیبا زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ... ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ... طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت ...