مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت دیواری آینه طرح هما

 ویژگی های کلیدی:

جنس پلکسی گلاس
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین 8 عدد
قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و محل کار
مقاوم در مقابل رطوبت و نور
شستشوی آسان
قابلیت جابه جایی آسان

نام ساعت دیواری آینه
طرح هما
ساخت کشور
تایوان
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
پلکسی گلاس
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین 8 عدد
سایز 100 در 60 سانتیمتر
ضخامت 3 میلیمتر
شیشه ضد خش http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

توجه به زیبایی داخلی خانه و یا همان دکوراسیون از دیرباز مورد توجه هر خانه ای و به خصوص خانم خانه بوده است. در این میان مسائلی وجود دارد که با کمک آنها می توان یک خانه را جذاب کرد و یا بالعکس جذابیت خانه را از بین برد. بسیار در بین زوج های جوان پیش می اید که آنها برای طراحی و زیبا سازی داخلی خانه خود دست به مخارج بسیار سنگین و هزینه بر می زنند بدون آنکه از عواقب این هزینه ها و تاثیر آنها بر خانه آگاهی داشته باشند. اما این بار ما راهی بسیار ساده و کم هزینه را به شما پیشنهاد می دهیم. پیشنهاد ما به شما ساعت دیواری آینه طرح هما است.

ساعت دیواری آینه طرح هما در همان ابتدای ورود به خانه شما با زیبایی منحصر به فرد خود همه اهالی خانه شما را متحیر می کند. ابعاد این ساعت بزرگ بوده و به راحتی می توان از آن به عنوان یک تابلوی زیبا نیز استفاده نمود. جنس بدنه این ساعت از پلکسی گلس تایوانی ساخته شده است. پلکسی گلس ماده ای بسیار مقاوم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع به شمار می رود. از این رو این ساعت نشکن به شمار می رود. موتور استفاده شده در این ساعت نیز از نوع تیکی تاکی و ساخته شده در کشور تایوان است که کیفیت و دقتی بی نظیر را به همراه دارد.

سایز : 60*100

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود   

متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت   

طریقه نصب: راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچکی قابلییت نصب دارد.

نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید   برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 








لینک منبع :ساعت دیواری آینه طرح هما

Images for ساعت دیواری آینه طرح هما ساعت دیواری آینه طرح هما | یاس کلاک | ساعت دیواری فانتزی yasclock.com/1222/1392/12/.../mirror-wall-clock-homa-design.html‎Cachedسایز ساعت طرح آینه :60*100 سانتی متر جنس : پلکسی گلاس تایوانی رنگ : آینه نوع موتور : طرح تایوانی تیک تاکی مدت گارانتی: 6 ماه ویژگی مهم: نشکن. ساعت دیواری آینه طرح هما - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayan-shop.com/products/view/555/‎Cachedساعت دیواری آینه طرح هما. ویژگی های کلیدی: جنس پلکسی گلاس نوع موتور تیک تاکی تایوانی ابعاد:60*100 سانتی متر قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق ... خرید پستی ساعت دیواری آینه طرح هما | خرید آنلاین اینترنتی | خرید ... shopmenow.ir/1394/11/خرید-پستی-ساعت-دیواری-آینه-طرح-هما/‎Cachedخرید پستی ساعت دیواری آینه طرح هما,ساعت دیواری آینه طرح هما,خرید ساعت دیواری, ساعت دیواری طرح هما,خرید پستی ساعت دیواری,فروش اینترنتی ساعت دیواری,ساعت ... ساعت دیواری آینه طرح هما www.net-kala.net/products/view/555/ساعت-دیواری-آینه-طرح-هما‎Cachedویژگی های کلیدی: جنس پلکسی گلاس نوع موتور تیک تاکی تایوانی ابعاد:60*100 سانتی متر قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و محل کار مقاوم در مقابل ... ساعت دیواری آینه طرح هما - خرید ساعت دیواری فانتزی buyfantasy.ir/Clock-Mirror/%20Hours-Homa‎Cachedساعت دیواری آینه طرح هما ،خرید ساعت فانتزی ارزان و با کیفیت بینظیر گروه تولیدی نفیس ،ساعت آینه طرح هما فانتزی آینه طرح هما یکی از پر فروش ترین ساعت های ... ساعت دیواری آینه ای طرح هما - فروشگاه اینترنتی پویان مارکت www.poyanmarket.ir/buy...wallwatch/ساعت-دیواری-آینه-طرح-هما.html‎Cachedساعت دیواری آینه ای طرح هما,طراحی شیک و منحصر به فرد,پلکسی گلاس تایوانی, گارانتی: 6 ماه,نشکن,راهنمای نصب ساعت,خـرید پستی,ساعت دیواری مناسب. خرید ساعت دیواری آینه طرح هما - فروشگاه اینترنتی انواع لوازم مورد نیاز www.behwatch.ir/2017/01/08/خرید-ساعت-دیواری-آینه-طرح-هما/‎Cached8 ژانویه 2017 ... خرید ساعت دیواری آینه مدل هما میتواند بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه باشد زیرا یک ساعت زیبا با طراحی عالی و تولید شده از جنس درجه یک با ... خرید اینترنتی ساعت دیواری آینه ای هما - فروشگاه اینترنتی|خرید ... www.buypostalstore.com/.../خرید-اینترنتی-ساعت-دیواری-آینه-ای-هما/‎Cached Similarساعت دیواری آینه طرح هما زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ... ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ... طراحی شیک و منحصر به فرد این آینه شما را خرید پستی ساعت دیواری آینه ای نشکن چند تکه هما | تبادل نظر نی نی ... www.ninisite.com/.../خرید-پستی-ساعت-دیواری-آینه-ای-نشکن-چند-تکه-هما‎Cached1 ژوئن 2014 ... ساعت دیواری آینه ای طرح هما خرید پستی ساعت دیواری آینه ای چند تکه طرح هما، ساعت آینه ای هما برای منزل و محل کارتان، فروشگاه اینترنتی ساعت ...