مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کابل موبایل طرح دستبند

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمخصوص اندروید Smart Phone

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبا قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات charge & sync

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقدرت پایداری سیگنال

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngضد نوسان

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقدرت انتقال سریع اطلاعات

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngطول دستبند:24 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی:مشکی،آبی کمرنگ،سبز

نام کابل موبایل طرح دستبند
نوع تسبیحی
مخصوص
اندروید Smart Phone
قابلیت با قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات charge & sync
ویژگی ها
قدرت پایداری سیگنال-ضد نوسان-قدرت انتقال سریع اطلاعات
طول دستبند
24 سانتی متر

معرفی اجمالی محصول:

به دست داشتن یک دستبند زیبا که در عین حال کابل انتقال شارژ و دیتا نیز باشد به ما این امکان را می دهد که در هر زمان و هر مکانی بتوانیم از یک کامپیوتر یا لپ تاپ، شارژ یا اطلاعاتی را به گوشی خود منتقل کنیم.
 با استفاده از دستبند شارژی شما می توانید در محیط کار یا میهمانی و یا دانشگاه، از لپ تاپ دوستان و اقوام، کامپیوتر محیط کار و یا کامپیوتر دانشگاه، اطلاعات مورد نیاز تان را به گوشی همراه خود منتقل کنید بدون اینکه مجبور به دانلود آن اطلاعات و صرف هزینه اینترنتی دانلود باشید.

همچنین هر گاه گوشی شما در سفر و یا حین رفت و آمد از خانه تا محل کار، شارژ تمام کند کافی است که با استفاده از این کابل، آن را به پاور بانک متصل کنید و شارژ دریافت کنید.
 مزیت بسیار قابل توجه این کابل آن است که حمل و نقل آن بسیار راحت است چرا که به شکل یک دستبند نرم، ظریف، زیبا و خوشرنگ است که هم زیبنده دستان شما است و هم بسیار کاربردی و مفید است. وقتی این کابل در دستان شما باشد نه آن را جا می گذارید و نه فراموش می کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.

 












لینک منبع :کابل موبایل طرح دستبند

Images for کابل موبایل طرح دستبند میهن استور - خرید پستی کابل موبایل طرح دستبند www.mihanstore.net/product.php?id=774‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند ارائه شده در 2 مدل برای گوشی های اندروید و آیفون قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات Charge & Sync بسیار شیک و مورد پسند نوجوانان و ... کابل موبایل طرح دستبند رابط usb گوشی - - تنوشاپ tenoshop.com/.../دستبند-موبایل-طرح-کابل-رابط-usb-گوشی/‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند ، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به ... کابل موبایل طرح دستبند | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/2882/کابل-موبایل-طرح-دستبند‎Cachedویژگی های کلیدی : http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ مخصوص اندروید Smart Phone. http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ با قابلیت شارژ ... کابل موبایل طرح دستبند خیلی شیک - شیپور https://www.sheypoor.com/کابل-موبایل-طرح-دستبند-خیلی-شیک-17997428.html‎Cached29 جولای 2017 ... ویژگی های کابل موبایل طرح دستبند : - ارائه شده در دو نوع برای گوش های اندروید و آیفون (هنگام ثبت سفارش می توانید مدل آن را انتخاب نمایید) - با ... خرید اینترنتی کابل موبایل طرح دستبند - شریانات sharyan.weblogstan.ir/post/25‎Cached12 ژانویه 2017 ... فروش ویژه کابل موبایل طرح دستبند. خرید پیامکی: ارسال کد08403774 به شماره پیامک 3000122068. کابل موبایل طرح دستبند ارائه شده در 2 مدل ... فروشگاه اینترنتی 2018 - کابل موبایل طرح دستبند s2018.ir/product/view/931/‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند ، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به ... دستبند کابل شارژ - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/mobiletablet/accessories/cable‎Cachedکابل شارژر موبایل طرح دستبند نیاز شما را برطرف کرده است، این کابل به دلیل طراحی جالب خود هم یک شارژر است و هم یک دستبند و شما می توانید آن را همیشه همراه خود ... کابل دیتای موبایل با طرح دستبند - دیجی بازار digibazar.parsiblog.com/.../کابل+دیتای+موبایل+با+طرح+دستبند/‎Cachedخرید دستبند موبایل دیتا لاین, خرید اینترنتی دستبند موبایل دیتا لاین, خرید پستی دستبند موبایل دیتا لاین, خرید انلاین دستبند موبایل دیتا لاین, خرید عمده ... کابل شارژ Micro USB طرح دستبند - بانه کالا banekala.ir/ProductDetail/.../کابل-شارژ-Micro-USB-طرح-دستبند/‎Cachedبا این کابل جدید با یک تیر دو نشان بزنید . هم کابل داشته باشید تا در مواقع ضروری دیگه دنبال کابلتون نگردید هم یک دستبند زیبا وشیک داشته باشید. کیفیت ...