مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هزار مکان دیدنی دنیا


توضیحات

1000 جایی که قبل از مرگ باید دید! 

Thousand Places To See Befor You Die

مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و

دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا

(با کیفیت عالی قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر)

 

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا . زوج جوان و میلیونری که در تصمیمی شگفت انگیز خانه و محل زندگی خود را ترک کرده و به همراه تجهیزات کامل و گروه فیلمبرداری تصمیم دارند تا پایان عمرشان به 1000 مکان دیدنی در سراسر دنیا سفر کنند.
در این مجموعه زیباترین شهرها ،مکان ها ،جنگلها ،سواحل حتی مردمان آن مناطق و آداب و رسوم آنان به صورت کاملا زنده و مستند به تصویر کشیده شده.

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر)

 

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

در این مجموعه سفر به 13 کشور و منطقه دیدنی جهان استرالیا ، برزیل ، کامبوجیا ، کانادا ، فرانسه آلاسکا ، پرو ، آفریقای جنوبی ، ایتالیا ، نپال ، هاوایی ، هندوستان و مکزیک به همراه تمام صحنه ها و خاطرات حین سفر و تمامی مکانها و جاهای دیدنی این مناطق با کیفیت فوق العاده HD می باشد.

 

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

برخی از جاهای دیدنی  .....



Cherry Blossom Viewing, Japan

 



The Pyramids of Giza, Egypt

 



St. Andrew-s Cathedral, Singapore

 



Palacio de Cristal, Retiro Park, Madrid

 



The Great Ocean Road, Australia

 



Siena, Italy



The Vatican, Rome

 

St Basil-s Cathedral, Moscow, Russia

این مجموعه فوق العاده جذاب و دیدنی را به راحتی از دست ندهید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.




لینک منبع :هزار مکان دیدنی دنیا

Images for هزار مکان دیدنی دنیا 100 مکان دیدنی جهان که قبل از مرگ باید دید - قسمت اول | گجت نیوز gadgetnews.ir/4754/100-places-to-visit-before-you-die-part-1/‎Cached Similar17 فوریه 2014 ... اگر شما هم اهل مسافرت و جهانگردی هستید در این پست قصد داریم تا شما را به 100 مکان دیدنی و زیبا در سراسر جهان آشنا کنیم.پس با ما همراه باشید تا در ... 100 مکان دیدنی جهان که قبل از مرگ باید دید - قسمت سوم | گجت نیوز gadgetnews.ir/4874/100-places-to-visit-before-you-die-part-3/‎Cached Similar5 مارس 2014 ... 100 مکان دیدنی جهان که قبل از مرگ باید دید – قسمت سوم ... برای نگه داری کروکودیل می‌باشد ، که جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر دارد که “دانشگاه چارلز ... 20 مکان دیدنی که قبل از مرگ باید دید +(تصاویر) - فرارو fararu.com/fa/.../20-مکان-دیدنی-که-قبل-از-مرگ-باید-دید-تصاویر‎Cached Similarاین 20 مکان دیدنی را با هم مرور خواهیم کرد. ... آن‌ها تمام دوستان خود را در یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های دنیا گرد هم جمع می‌کنند و یک هفته‌ی تمام به شادی و ..... ما مردم ایران (غیر رانتخورا و غیر اختلاسگرا) از پانزدهم هر ماه با هزار بیم و امید منتظر رسیدن روز ... مرجع آموزش زبان ایرانیان - دانلود مستند 1000 مکان دیدنی که قبل از مرگ ... www.irlanguage.com/.../دانلود-مستند-1000-مکان-دیدنی-که-قبل-از-مرگ-باید-دید/‎Cached Similarمیگم این که 12 جای دیدنی دنیا است پس بقیش کو؟ این که نصفه است من این فیلم ..... و تشکر از سایت خوبتون.ایا این مستند هزار مکان دیدنی زیرنویس انگلیسی ندارد؟ مستند - کشورها - 1000 جایی که قبل از مرگ باید دید - فروش محصولات ... www.sahandshop.com/...id/.../1000-جایی-که-قبل-از-مرگ-باید-دید‎Cached Similarنام آن هست « هزار مکان دیدنی که قبل از مرگ حتما باید ببینید». این مستند زیبا مربوط می شود به زیباترین و دیدنی ترین شهرها و مکان های دنیا که در حدود 13قسمت آماده شده ... مستند هزار مکانی که قبل از مرگ باید دید! | وبسایت تخصصی فیلم های ... filmmostanad.com/product.php?id=437‎Cached Similarمجموعه مستند هزار مکانی که قبل از مرگ باید دید (Thousand Places To See Befor You Die) مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا ... ارم دانلود | دانلود مجموعه ی کامل فیلم مستند هزار مکان که قبل از مرگ باید ... eramdownload.com/.../دانلود-مجموعه-ی-کامل-فیلم-مستند-هزار-مک/‎Cached Similar3 جولای 2013 ... نام مستند: هزار مکان که قبل از مرگ باید دید » نام انگلیسی: Thousand Places To ... در این مجموعه این زوج جوان به کشورهای دیدنی دنیا مثل استرالیا ... بایگانی‌ دانلود مستند هزار جای دیدنی دنیا - دانلودها www.downloadha.com/tag/دانلود-مستند-هزار-جای-دیدنی-دنیا/‎Cached Similarمطالبی که برچسب دانلود مستند هزار جای دیدنی دنیا را دارند . ... نام مستند: One Thousand Places To See Before You Die -هزار جایی دیدنی قبل از مرگ (افریقای جنوبی) ... دانلود مستند ۱۰۰۰ جایی که قبل از مرگ باید دید – هاوایی - دانلودها www.downloadha.com/.../دانلود-مستند-۱۰۰۰-جایی-که-قبل-از-مرگ-هاو/‎Cached Similar2 فوریه 2010 ... این جهانگرد به هاوایی می رود و درباره ی مکان های تاریخی آن جا توضیحاتی ... دانلود مستند هزار جای دیدنی دنیا, دانلود مستند 1000 جای دیدنی قبل از مرگ, ...