مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویندوز اکس پی با طرح سون


توضیحات

ویندوز XP SP3 با طرح ویندوز سون !!!

ویندوز Seven را در XP تجربه کنید !

ویندوزی قدرتمند با زیبایی بی نظیر

Microsoft Windows XP SP3 With Windows 7 Themes

قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 CD

ویندوز ایکس پی یکی از سیستم های عاملی است که توسط شرکت مایکروسافت برای کامپیوترها با کاربرد های عمومی از جمله خانگی ، تجاری ، نوت بوک ها و مراکز رسانه ای گسترده تهیه شده است.
پس از گذشت 5 سال پس از عرضه Windows XP Service Pack 2 در سال 2004 و وعده وعیدهای شرکت مایکروسافت برای عرضه آخرین سرویس پک (سرویس پک شماره سه) از ویندوز بسیار محبوب XP که حدود 95% کاربران از آن استفاده می کنند و همچنین بنا بدلیل عرضه نه چندان موفقیت آمیز Windows Vista در سال 2007 که انتظار عمده کاربران آماتور و نیمه حرفه ای را از نسل جدید ویندوز نتوانست برآورده سازد ، همگان چشم انتظار عرضه نسخه جدید و آخرین Service Pack از ویندوز XP مایکروسافت ماندند !
هم اکنون مایکروسافت نسخه جدید از ویندوز اکس پی (Microsoft Windows XP Service Pack 3) را عرضه نموده است و فروشگاه اینترنتی Mihanstore مفتخر است برای اولین بار در ایران این ویندوز قدرتمند را با طرح منحصر به فرد و فوق العاده زیبای ویندوز 7 عرضه نموده است که بازدید کنندگان محترم از همین لحظه در هر کجای ایران که هستند میتوانند سفارش آن را ثبت کرده و پس از تحویل وجه آن را پرداخت نمایند!

 

بدون نیاز به شماره سریال در هنگام نصب

پوسته بسیار زیبای ویندوز سون و 25 پوسته زیبای دیگر

قابلیت آپدیت از سایت رسمی مایکروسافت

پشتیبانی از لپ تاپ و ساتا


همراه با Windows Media Player 11 ، Internet Explorer 7

قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 CD

ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explore
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز و همچنین موقع کار تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه !!!
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش پایداری و ثبات ویندوز
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها و ....

زیبایی خیره کننده در حد یک رویا با ویندوز Seven !!!

جهت مشاهده تصویر با سایز اصلی و بزرگ بر روی عکس کلیک کنید

 

قیمت: 3000 تومان تعداد: 1 CD

تصاویر دسکتاپی از محیط این شاهکار جدید و استثنایی

Microsoft Windows XP SP3 With Windows 7 Themes

توجه: جهت مشاهده هر تصویر با سایز اصلی و بزرگ بر روی آن کلیک کنید

توجه: جهت مشاهده هر تصویر با سایز اصلی و بزرگ بر روی آن کلیک کنید

ویندوزی جدید و بسیار زیبا با گرافیک بالا همراه با امکانات استثنایی !!!


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.




لینک منبع :ویندوز اکس پی با طرح سون

میهن استور - خرید پستی ویندوز اکس پی با طرح سون www.mihanstore.net/product.php?id=17‎Cached Similarویندوز XP SP3 با طرح ویندوز سون !!! ویندوز Seven را در XP تجربه کنید ! ویندوزی قدرتمند با زیبایی بی نظیر. Microsoft Windows XP SP3 With Windows 7 ... Images for ویندوز اکس پی با طرح سون دانلود ویندوز اکس پی با ظاهر سون downloadkade.com/archives/.../دانلود-ویندوز-اکس-پی-با-ظاهر-سون/‎Cached Similar19 آوریل 2010 ... Windows Crystal XP v4 2010 ویندوز اکس پی با طعم سون ... ویندوز سون با ورود خود به دنیای مجازی و حتی کمی قبل تر از آن سر و صدای زیادی به پا ... بایگانی‌ دانلود ویندوز XP با ظاهر 7 - دانلودها www.downloadha.com/tag/دانلود-ویندوز-xp-با-ظاهر-7/‎Cached Similarتغییر کامل چهره ویندوز XP به ۷ با Windows 7 Skin Pack 6.0 ... دانلود ویندوز XP با ظاهر 7, شبیه کردن ویندوز XP به سون, پوسته ویندوز هفت برای ایکس پی ... زیبایی این طرح نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد پسند همگان است و زیبایی و جذابیت ... ویندوز اکس پی با طرح سون - موزیکیا musicia.ir/ویندوز-اکس-پی-با-طرح-سون/ 22 ژانویه 2017 ... آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز اکس پی (Microsoft Windows XP Service Pack 3) با طرح بسیار زیبای ویندوز ۷ (سون) و با قابلیت نصب بر روی ... ویندوز اکس پی با طرح سون - فروشگاه shop.lengehnews.com/product.php?id=17 توضیحات. ویندوز XP SP3 با طرح ویندوز سون !!! ویندوز Seven را در XP تجربه کنید ! ویندوزی قدرتمند با زیبایی بی نظیر. Microsoft Windows XP SP3 With ... خرید ویندوز اکس پی با طرح سون با پیک | googel 2012 https://googel2012.wordpress.com/.../خرید-ویندوز-اکس-پی-با-طرح-سون-با-پیک/‎Cached12 ژانویه 2013 ... Posts about خرید ویندوز اکس پی با طرح سون با پیک written by onlineebrahim. آموزش تصویری نصب ویندوز اکس پی How Install Windows XP • آموزش ... learn.patoghu.com/.../آموزش-تصویری-نصب-ویندوز-اکس-پی-install-windows-xp/‎Cached Similarدر این پست برای شما آموزش تصویری و کامل نصب ویندوز اکس پی سرویس پک ۳ را به صورت ... با داشتن پیش نیازهای ذکر شده به آموزش نصب ویندوز Xp می پردازیم : ..... سلام من ویندوز سون داشتم بعد از مدتی برای نصب ویندوز xp اقدام کردم که با مشکل عدم ... ویندوز اکس پی با طرح سون - بهترین دانلود ها https://behtarindl.ir/download/ویندوز-اکس-پی-با-طرح-سون/‎Cached30 مه 2014 ... ویندوز XP SP3 با طرح ویندوز سون !!! ویندوز Seven را در XP تجربه کنید ! ویندوزی قدرتمند با زیبایی بی نظیر Microsoft Windows XP SP3 With ... خرید پستی ویندوز XP با طرح ویندوز 7 – ارزان موبایل www.arzanmobile.ir/product/فروش-ویندوز-اکس-پی-با-طرح-سون‎Cachedفروش پستی ویندوز xp سرویس پک 3 با طرح ویندوز seven · قیمت cd اورجینال ویندوز xp sp3 با طرح windows7. خرید اینترنتی ویندوز ایکس پی با طرح سون.