مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جا کلیدی حساس به صدا


توضیحات

جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)

پدیده الکترونیکی سال 2012

دیگر نگران گم شدن و یا جا ماندن

کلید های خود نباشید ...

کافیست تا یک سوت بزنید تا چراغ ها و

آژیر این جا کلیدی روشن شود و شروع به کار کند ...

برای اولین بار در ایران


قیمت : 7800 تومان



جا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی می باشد که به بازار ارائه شده است و با اینکه بسیار سبک می باشد کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر هیچگاه کلید های خود را گم نخواهید کرد. کارایی محصول بدین گونه است که زمانی که کلیدهای شما جا ماند و یا گم شد فقط کافیست سوتی آرام بزنید تا این جا کلیدی آژیر و چراغش روشن شود و شروع به کار کند و با استفاده از آن شما به راحتی کلید های گم شده خود را پیدا کنید.
این جا کلیدی توسط 2 عدد باطری سکه ای (ساعتی) کار میکند و پس از اتمام شما می توانید به راحتی آن ها را تعویض نمایید و البته 2 عدد باطری اضافی (یدک) در بسته ارسالی وجود دارد که پس از اتمام باطری های داخل دستگاه شما می توانید از آن ها هم استفاده کنید.


قیمت : 7800 تومان



با تکنولوژی روز دنیا همراه شوید ...


فوق العاده شیک و سبک

تکنولوژی برتر سال 2012

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید


قیمت : 7800 تومان



جا کلیدی حساس به صدا

پدیده الکترونیکی سال 2012

دیگر نگران گم شدن یا جا ماندن

کلید های خود نباشید ...

کافیست تا یک سوت بزنید تا چراغ ها و

آژیر این جا کلیدی روشن شود و شروع به کار کند ...

برای اولین بار در ایران



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 7800 تومان






لینک منبع :جا کلیدی حساس به صدا

Images for جا کلیدی حساس به صدا جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده) - فروشگاه تی وی مارکت tvmarket ... www.etvmarket.ir/.../جا-کلیدی-حساس-به-صدا-%28هشدار-دهنده%29/‎Cachedجا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی می باشد که به بازار ارائه شده است و با اینکه بسیار سبک می باشد کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر ... جاکلیدی حساس به صدا سوتی - آپارات ► 0:29www.aparat.com/v/ADav8/جاکلیدی_حساس_به_صدا_سوتی Jul 6, 2015 - 29 sec نیازشاپ با یک سوت دسته کلید خود را پیدا کنیدارائه شده در فروشگاه نیازشاپ www .niazshop.ir دارای نماد اعتماد الکترونیکی جاکلیدی حساس به ... جاکلیدی حساس به صدا - فروشگاه اینترنتی آرین استور arianstore.net/1391/03/14/جاکلیدی-حساس-به-صدا/‎Cached Similarجاسوئیچی حساس به صدا جاکلیدی هشدار دهنده جا کلیدی سوتی جاکلیدی جادویی. خرید ارزان جا کلیدی حساس به صدا هشدار دهنده | خرید پستی www.adriana.ir/جا-کلیدی-حساس-به-صدا‎Cached Similarجا کلیدی حساس به صدا بوسیله صدای شدید ، یا سوت یا جیغ شروع به فعالیت میکند و با صدایی که از خود ایجاد میکند محل قرارگیری کلید را به صاحب آن به راحتی ... فروش آنلاین جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده) – ارزان موبایل www.arzanmobile.ir/.../خرید-جا-کلیدی-حساس-به-صدا-هشدار-دهنده‎Cachedخرید راحت جاکلیدی هشدار دهنده و آلارم دهنده جا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی است که با وجود وزن بسیار کم کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر ... خرید پستی جا کلیدی حساس به صدا خرید اینترنتی جا کلیدی هشدار دهنده kalashop.net/.../خرید-پستی-جا-کلیدی-حساس-به-صدا-خرید-اینت/‎Cachedخرید پستی جا کلیدی حساس به صدا ، جا کلیدی حساس به صدا یک وسیله ی شگفت انگیز و بسیار کارآمد است ، توسط این جا کلیدی دیگر کلید هایتان را گم نخواهید کرد ... جا کلیدی حساس به صدا - فروشگاه بیواسطه bvaseteh.com/محصولات-tv-شاپ/171-جا-کلیدی-حساس-به-صدا.html‎Cachedجا کلیدی حساس به صدا. وسیله ای مورد نیاز برای شما. اگر گوشی موبایل خود را گم کنید اولین کاری که میکنید چیست؟ تک زنگ؟ آیای میخواهید جاکلیدی خود را موقع گم ... whistle finder جاکلیدی حساس به صدا ویسل فایندر hostb.in/product.aspx?rgm=0&p_id=6468‎Cachedویژگی های جاکلیدی whistle finder حساس به صدا: . 1- جا کلیدی حساس به صدا دارای حسگر مخصوص است که وقتی شما سوت می زنید آژیر آن به صدا در آمده و چراغ چشمک زن آن ... خرید جا کلیدی حساس به صدا ارجینال به قیمت نمایندگی خرید آنلاین ... novinwatch.com/.../سفارش-اینترنتی-جا-کلیدی-حساس-به-صدا-ــ-خ/‎Cached Similarسفارش اینترنتی جا کلیدی حساس به صدا خرید اینترنتی جا کلیدی هشدار دهنده. خرید پستی جا کلیدی حساس به صدا اصل به قیمت نمایندگی. خرید آنلاین جا کلیدی ...