مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهیتابه کودک


توضیحات

ماهیتابه کودک

در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا

تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر


قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف

تزئین سفره صبحانه بسیار زیبا، با تخم مرغ در طرح های مختلف با استفاده از ماهیتابه طرح دار کوچک



قیمت : 15000 تومان


جنس ماهیتابه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و دارای پوشش تفلون می باشد و از چسبیدن تخم مرغ به کف آن جلوگیری می کند. شما با استفاده از این ماهیتابه بعد از پخت تخم مرغ به راحتی آن را به درون بشقاب خود منتقل کرده و سفره ای زیبا و رنگین داشته باشید. همچنین از این ماهیتابه می توانید جهت ارائه غذای شکیل در رستوران و ... استفاده نمایید.


قیمت : 15000 تومان


در طرح های مختلف و بسیار زیبا

تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر


قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف

تزئین سفره صبحانه بسیار زیبا، با تخم مرغ در طرح های مختلف با استفاده از ماهیتابه طرح دار کوچک



قیمت : 15000 تومان


فقط کافیست تخم مرغ را درون ماهی تابه بشکنید

و منتظر باشید تا مانند قالبی زیبا تخم مرغ شما پخته شود.

تشویق فرزندان شما با طرح مورد علاقه

بهترین هدیه برای کودک دلبند شما ...






روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 15000 تومان




لینک منبع :ماهیتابه کودک

Images for ماهیتابه کودک وسیله ای جالب برای غذای کودکان ! ماهیتابه طرح دار کودک با 52 ... www.yasyar.ir/.../وسیله-ای-جالب-برای-غذای-کودکان-ماهیتابه-طرح-دار-کودک-با-52-تخفیف‎Cached Similarویژگی ها. ماهیتابه طرح دار کودک : بسیار زیبا و مخصوص تزئین سفره; قابل استفاده برای تشویق کودکان; تمامی این ماهیتابه ها دارای پوشش تفلون میباشد; در پنج طرح ... ماهیتابه طرح دار کودک - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/home_appliances/.../ماهیتابه_کودک_طرحدار‎Cached Rating: 4.5 - 11,391 reviews ماهیتابه کودک در ابعاد کوچک با قطر 12 سانتی متر و در قالب های متنوعی طراحی شده است و پس از سرخ شدن مواد غذایی، غذای کودک شما به شکل قالب ماهیتابه در می آید. ماهیتابه طرح دار کودک - تخفیف گروهی ایران سنتر off.irancenter.com/محصول/ماهیتابه-طرح-دار-کودک‎Cached Similarپیشنهاد ایران سنتر برای تشویق کودکان استفاده از ماهیتابه طرح دار کودک است . ماهیتابه کودک با ایجاد اشکال زیبای تخم مرغ، کودک شمارو تشویق به خوردن غذا می کند ... خرید اینترنتی ماهیتابه کودک اصل - فروشگاه تی وی مارکت tvmarket ... www.etvmarket.ir/product/.../خرید-اینترنتی-ماهیتابه-کودک-اصل/‎Cached Similarماهیتابه کودک. در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا. تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر. قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف. ماهیتابه طرح دار کودک - فروشگاه آنلاین بازارپارسی bazarparsi.ir/387473-ماهیتابه-طرح-دار-کودک/bz=fs‎Cachedماهیتابه ی کودک در 5 طرح زیبا - تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر عرضه شده در فروشگاه آنلاین بازارپارسی bazarparsi.ir. ماهیتابه کودک m2m.sabzgostar.net/product/pid/1168‎Cachedماهیتابه کودک. در طرح های مختلف و بسیار زیبا تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهترقابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلفتزئین ... ماهیتابه کودک طرح دار قالبی - فروشگاه اینترنتی تهران می شاپ tehran-meshop.com/ماهیتابه-کودک-طرح-دار-قالبی‎Cachedماهیتابه کودک طرح دار قالبی به شما کمک می کند که فرزندانتان را به غذا خوردن ترغیب و میل آنها را به غذا خوردن بیشتر کنید. شما عزیزان می توانید انواع غذاها اعم از کوکو ... میهن استور - خرید پستی ماهیتابه کودک www.mihanstore.net/product.php?id=425‎Cached Similarماهیتابه کودک در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف خرید اینترنتی ماهیتابه کودک اصل - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی sonmez.ir/خرید-اینترنتی-ماهیتابه-کودک-اصل/‎Cachedماهیتابه کودک تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر. ماهیتابه کودک قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف. تزئین سفره صبحانه ...