مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خردکن رشته ای میوه و سبزیجات


توضیحات

خردکن رشته ای میوه و سبزیجات

یک وسیله بسیار جالب و چند منظوره

قابلیت برش زدن به صورت ورقه ای و رشته ای

کاربرد آسان به صورت دستی و بدون استفاده از برق

بسیار سبک و کم حجـم با تیغه های استـیل و ضـد زنگ


وسیله ای مورد نیاز و ضروری برای هر آشپزخانه و کدبانوی ایرانی



قیمت : 16800 تومان



خردکن رشته ای میوه و سبزیجات یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار آسان و سریع به صورت ورقه ای یا رشته ای خرد کنید. این خردکن دارای تیغه های استیل و ضد زنگ بوده و یک وسیله ای بسیار کارآمد و ضروری برای هر آشپزخانه ای می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول استفاده بسیار آسان و لذت بخش آن بدون نیاز به برق و ... می باشد.




قیمت : 16800 تومان



ویژگی های خردکن رشته ای میوه و سبزیجات:
- قابلیت برش زدن به صورت ورقه ای و رشته ای
- کاربرد بسیار آسان
- کارکرد به صورت دستی و بدون استفاده از برق
- مناسب برای میوه ، سبزیجات
- شستشوی آسان
- سبک و کم حجم


قیمت : 16800 تومان



خردکن رشته ای میوه و سبزیجات

یک وسیله بسیار جالب و چند منظوره

قابلیت برش زدن به صورت ورقه ای و رشته ای

کاربرد آسان به صورت دستی و بدون استفاده از برق

بسیار سبک و کم حجـم با تیغه های استـیل و ضـد زنگ


وسیله ای مورد نیاز و ضروری برای هر آشپزخانه و کدبانوی ایرانی




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 16800 تومان




لینک منبع :خردکن رشته ای میوه و سبزیجات

Images for خردکن رشته ای میوه و سبزیجات خردکن رشته ای میوه و سبزیجات - آپارات ► 1:12www.aparat.com/v/lZRJw/خردکن_رشته_ای_میوه_و_سبزیجات Nov 19, 2014 - 1 min یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار آسان و سریع برش و رشته کنید. آپارات - خرد کن رشته ای میوه و سبزیجات www.aparat.com/result/خرد_کن_رشته_ای_میوه_و_سبزیجات‎Cached Similarخرد کن رشته ای میوه و سبزیجات. 1:00 · وقتی پارکور کارها تصمیم میگیرن یه تکنولوژی رو معرفی کن · LG Products_گلدیران. 7,888 بازدید. 0:23 ... خردکن رشته ای ( تراش ) میوه و سبزیجات در تهران - نت برگ netbarg.com/.../d/c.../خردکن-رشته-ای-(-تراش-)-میوه-و-سبزیجات/‎Cachedنت برگ آنی: خردکن رشته ای میوه و سبزیجات وسیله ای مورد نیاز برای هر کدبانوی ایرانی از بازرگانی شایلی با 50% تخفیف و پرداخت تنها 5000 تومان به جای 10000 ... خردکن رشته ای میوه و سبزیجات - فروشگاه اینترنتی on4 , خرید ... on4.ir/خرید-اینترنتی-خردکن-رشته-ای-میوه-و-سبزی/‎Cached Similarیک وسیله جالب چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی Fruit and Vegetable Processing بسیار آسان و سریع برش و رشته ... خرید اینترنتی خردکن رشته ای میوه و سبزیجات - فروشگاه تی وی ... www.etvmarket.ir/.../خرید-اینترنتی-خردکن-رشته-ای-میوه-و-سبزیجات/‎Cached Similarخردکن رشته ای میوه و سبزیجات. http://etvmarket.ir/products_pictures/ lg_4dc5a_13460_2_04.jpg. http://www.etvmarket.ir/products_pictures/ lg_ba801_tazakor.jpg. میهن استور - خرید پستی خردکن رشته ای میوه و سبزیجات www.mihanstore.net/in.php?id=457‎Cached Similarخردکن رشته ای میوه و سبزیجات یک وسیله بسیار جالب و چند منظوره قابلیت برش زدن به صورت ورقه ای و رشته ای کاربرد آسان به صورت دستی و بدون استفاده از برق خرید پستی خردکن رشته ای میوه و سبزیجات | خرید اینترنتی آسان از ... iranjens.ir/product.php?id=1522‎Cachedخردکن رشته ای میوه و سبزیجات. قیمت فروش: 15000 تومان. یک وسیله جالب چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی Fruit ... قیمت خردکن رشته ای میوه و سبزیجات - ارزانترین فروشگاه اینترنتی www.96fun.ir/tag/قیمت-خردکن-رشته-ای-میوه-و-سبزیجات خردکن رشته ای میوه و سبزیجات,قیمت خردکن رشته ای میوه و سبزیجات,خردکن رشته ای میوه,خردکن رشته ای میوه وسبزیجات,خرید اینترنتی خردکن رشته ای میوه. خردکن ... خردکن رشته ای میوه و سبزیجات - شیپور https://www.sheypoor.com/خردکن-رشته-ای-میوه-و-سبزیجات-12000628.html‎Cached13 جولای 2017 ... یکی از مواردی که باعث زیبایی و تنوع در غذا می شود رشته کردن و حلقه کردن سبزیجات و میوه است. این موضوع علاوه بر زیبایی و آراستن سفره به ...