مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگاه دلمه پیچ


توضیحات

دستگاه دلمه پیچ

وسیله ای فوق العاده برای آشپزخانه

در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت درست کنید


بهترین هدیه برای کد بانوی ایرانی



قیمت : 19000 تومان



دلمه پیچ برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی، لازانیا، پیراشکی، رولت و ... می باشد. با کمک این وسیله می توانید به راحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند. این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینی هایش اهمیت می دهد. کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید و با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید. این وسیله بی نیاز از برق و باطری می باشد و امکان شستشوی آسان از ویژگی های دلمه پیچ تک می باشد.


قیمت : 19000 تومان



نحوه ی کار دستگاه دلمه پیچ دلمر:
فقط کافیست برگ مو را بر روی دستگاه دلمه پیچ تک قرار دهید، مواد اولیه دلمه را اضافه کنید و دستگیره دستگاه دلمه پیچ را به سمت پایین بکشبد و دلمه را تحویل بگیرید. با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند.


قیمت : 19000 تومان



دستگاه دلمه پیچ

وسیله ای فوق العاده برای آشپزخانه


در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت درست کنید

بهترین هدیه برای کد بانوی ایرانی





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 19000 تومان




لینک منبع :دستگاه دلمه پیچ

Images for دستگاه دلمه پیچ دستگاه دلمه پیچ dolmer dolmer.shikweb.ir/‎Cached Similarتحت هر شرایطی مشتری پس از هفت روز استفاده از دستگاه دلمه پیچ dolmer می تواند دستگاه را به فروشگاه اینترنتی تک سبد بازگرداند و هزینه خود را کاملا باز پس ... دستگاه دلمه پیچ - YouTube ► 0:18https://www.youtube.com/watch?v=gGfNFGXqwJw Sep 13, 2015 - 18 sec - Uploaded by nex shop آماده کردن برگ مو برای دلمه و فریز کردن آن - آشپزی از اینجا تا آنجا با عذرا - Duration: 2:13. Azra Toossian 3,270 views · 2:13. Долмер на сайте ... دستگاه دلمه پیچ - آپارات ► 1:09www.aparat.com/v/6lIU4/دستگاه_دلمه_پیچ Jun 26, 2015 - 1 min یاشار برای خرید دلمه پیچ دلمر اصل به آدرس زیر مراجعه فرمایید.http://www.etvmarket .ir/product/578/خرید-دستگاه-دلمه-پیچ-دلمر-dolmer-اصل ... ویدیو های دستگاه دلمه پیچ - آپارات www.aparat.com/dastgahedolmepich/دستگاه_دلمه_پیچ‎Cachedفیلم, ویدیو های دستگاه دلمه پیچ. ... آپارات عضو و یا وارد شوید! ورود / ثبت‌نام. جست و جو. آخرین ویدیو کانال دستگاه دلمه پیچ. 0. دنبال کننده. 0. دنبال شونده. 546. بازدید ... دستگاه دلمه پیچ اصل dolmer.viri.ir/‎Cached Similarفروش انحصاری دستگاه دلمه پیچ اصل ترکیه ای به همراه برگه ضمانت نامه. خرید اینترنتی دستگاه دلمه پیچ اصل ارزان | فروشگاه خرید اینترنتی ... www.petek.ir/خرید-اینترنتی-دستگاه-دلمه-پیچ-اصل-ارزا/‎Cached Similarخرید دستگاه دلمه درست کن اصل ارزان. dolmer. دلمه. قیمت دستگاه دلمه پیچ اصل : فقط 10800 تومان. تعداد:1 عدد اصلی. th. دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست ... دستگاه دلمه پیچ Dolmer dolmer.iranarena.com/‎Cached Similarسفارش دستگاه دلمه پیچ را از سایت ایران آرنا بدهید.دیگر در مسافرتها و رفتن به پیک نیک دسته جمعی نگران تهیه غذای لذیذ نباشید.با سفارش دستگاه دلمه ساز و دلمه ... دستگاه دلمه پیچ دلمر قیمت فقط 19000 تومان - میشاپ فا meshopfa.com/index.php?route=product/product&product_id...‎Cachedاما دیگر نگران نباشید! دستگاه دلمه پیچ این کار را برای شما بسیار ساده کرده است و شما با سرعت بسیار زیاد و با کمک این دستگاه می توانید دلمه های خود را بپیچید. دستگاه دلمه پیچ فانتزی - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/kitchen/dolmer‎Cachedتوزیع سراسری دستگاه دلمه پیچ فانتزی با گارانتی تعویض و ارسال سریع به سراسر نقاط ایران.