مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صندلی بادی کودک


توضیحات

صندلی بادی کودک

وسیله ای فوق العاده سرگرم کننده

و دوست داشتنی برای کوکان


در طرح و شکل های مختلف

بسیار مقاوم و با کیفیت

همراه با یک تلمبه جهت باد زدن صندلی، به صورت هدیه


قیمت : 24000 تومان



صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. این صندلی در طرح های مختلف تولید و عرضه شده است و ظاهر زیبای آن باعث خواهد شد کودک شما ساعت ها بر روی آن نشسته و سرگرم باشد! مقاومت این صندلی تا وزنی حدود 100 کیلوگرم می باشد. در کنار این محصول یک تلمبه جهت باد زدن صندلی به صورت هدیه ارسال خواهد شد. صندلی بادی کودک برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور با قیمت استثنایی عرضه شده است.




قیمت : 24000 تومان



صندلی بادی کودک

وسیله ای که کودک شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد!

در طرح های مختلف و دوست داشتنی

همراه با یک تملبه جهت باد زدن صندلی


بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...





قیمت : 24000 تومان



مشخصات صندلی بادی کودک:
- ارائه شده در طرح های مختلف (به علت تنوع بالا ارسال به صورت تصادفی صورت می گیرد)
- بسیار مقاوم - قابل استفاده تا وزن 100 کیلوگرم
- کیفیت پارچه بسیار بالا
- همراه با یک تلمبه به صورت هدیه جهت باد زدن صندلی


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 24000 تومان




لینک منبع :صندلی بادی کودک

Images for صندلی بادی کودک قیمت فروش مبل بادی یک نفره و صندلی بادی دو نفره راحتی اینتکس https://www.tehran-intex.com/category/4/مبل-بادی‎Cachedقیمت فروش مبل بادی یک نفره و مبل بادی دو نفره و مبل بادی اینتکس intex با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس و انواع مبل بادی بزرگسال و کودک و صندلی با. قیمت مبل بادی و فروش صندلی بادی یکنفره و دو نفره نمایندگی شرکت ... https://www.intex-site.com/cats/10/مبل-بادی‎Cachedمبل بادی تختخواب شو و کودک یا بزرگسال را بهمراه صندلی بادی و پلاستیکی با قیمت عمده ارزان، از نمایندگی فروش اینتکس و بست وی در ایران بخواهید. فروش مبل بادی کودک و بزرگسال و قیمت مبل بادی و صندلی بادی www.iran-intex.com/category/35/مبل-بادی‎Cached Similarفروش مبل بادی و انواع گوناگون مبل های بادی اینتکس و صندلی های بادی کودک و بزرگسال intex با کمترین قیمت و کیفیت ، مبل بادی یکی از بهترین محصولات بادی ... مبل بادی و صندلی راحتی - نمایندگی اینتکس www.intex-center.com/category/43/مبل-بادی-و-صندلی-راحتی‎Cached Similarکاناپه بادی تختخواب شو دو نفره مشکی اینتکس. 220,000 تومان. توپ استخر توپ. 21,000 تومان. کاناپه تختشو بادی دونفره طرح چرم. 170,000 تومان. صفحه اصلی; مبل ... قیمت مبل بادی و فروش اینترنتی صندلی بادی راحتی و طبی اینتکس www.intextehran.ir/category/4/مبل-بادی‎Cachedمبل بادی و فروش انواع مبل بادی کودک و بزرگسالان اینتکس هیچ چیز به اندازه نشستن راحت و لم دادن روی یک مبل نرم وقتی که حسابی خسته اید و بعد از یک روزکاری ... فروش مبل بادی یکنفره اینتکس و دو نفره تختخواب شو چند کاره ... www.tehranintex.com/products.aspx?catid=4‎Cached Similarتهران اینتکس نمایندگی فروش انواع مبل بادی طرح چرم و جیر یکنفره و دو نفره، مبل تختخوابشو و صندلی های بادی چند کاره کودکان و بزرگسال میباشد. مبل بادی چند کاره اینتکس و کودک با قیمت ارزان - تشک بادی www.intexsite.ir/air-furniture.html‎Cachedپایین ترین قیمت فروش انواع مبل بادب کودک و مبل های بادیچند کاره اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزانتر از سایر فروشگاههای اینترنتی در ایران را از ما بخواهید. مبل بادی - تشک بادی|تخت بادی|استخربادی|مبل بادی|قایق بادی|کاناپه ... iranintex.com/?cat=مبل-بادی‎Cached Similarمبل بادی را می توان در اتاق کودک، نشیمن، گوشه سالن، اماکن سیاحتی و گردشی استفاده کرد و می توان آنها را به دسته های مبل بادی کودک، بزرگسال،مبل بادی شیبدار و ... مبل بادی - فروشگاه لوازم بادی کرج اینتکس karajintex.com/مبل-بادی‎Cached Similarتوپ استخری 100 عددی. 55,000 تومان. بر اساس 0 نظر. پمپ باد دستی بزرگ پمپ باد. پمپ باد دستی 68612. 18,000 تومان. بر اساس 0 نظر. خانه » مبل بادی ...