مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت بافتنی جسیکا


توضیحات

ساعت بافتنی جسیکا

قابل استفاده به عنوان ساعت و دستبند

یک ساعت و دستبند منحصر به فرد


ساعتی دخترانه و بسیار شیک

جذابیت را به خود و همگان هدیه دهید


قیمت : 25000 تومان



ساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند و به همین دلیل ما به کسانی که در انتخاب و خرید ساعت مچی مانده اند این ساعت را پیشنهاد می کنیم و یا اگر می خواهید به عزیزانتان هدیه دهید، این ساعت مچی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ساعت در رنگبندی های زیبا و متنوع به یکی از پرفروشترین ها تبدیل شده است.




قیمت : 25000 تومان



ویژگی های ساعت بافتنی جسیکا:
- ساعت دخترانه با بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز
- جدیدترین مدل ساعت های فانتزی
- کیفیت ساخت عالی و تضمین شده
- قابلیت کوتاه یا بلند شدن بند
- در طرح ها و رنگ های مختلف




قیمت : 25000 تومان



ساعت بافتنی جسیکا

این همان هدیه ای است که مدتها به دنبالش بودید

برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید.

قابلیت ست کردن با لباس های اسپرت و رنگی

ساعتی با ظاهری متفاوت، مدرن و همچنین با دوام

خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید ...






روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 25000 تومان

 




لینک منبع :ساعت بافتنی جسیکا

Images for ساعت بافتنی جسیکا ساعت بافتنی زنانه جسیکا - خرید اینترنتی - خرید آنلاین internet-ebuy.ir/ساعت-بافتنی-زنانه-جسیکا/‎Cached Similarساعت بافتنی زنانه جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند و به همین دلیل ما به کسانی که در انتخاب و خرید ساعت مچی ... میهن استور - خرید پستی ساعت بافتنی جسیکا www.mihanstore.net/product.php?id=571‎Cached Similarساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند و به همین دلیل ما به کسانی که در انتخاب و خرید ساعت ... ساعت مچی زنانه بافتنی جسیکا با 38% تخفیف و ارزان ساعت دخترانه ... www.bazarnovin.com/product/ساعت-مچی-زنانه-بافتنی-جسیکا/‎Cachedساعت بافتنی جسیکا یک ساعت دخترانه اسپرت خاص. ساعتها همواره مورد توجه کسانی بوده اند که به مد و نوع لباس پوشیدن خود اهمیت میدهند. امروزه ساعت از یک کالای ... بامیلوم - ساعت بافتنی جسیکا - فروشگاه اینترنتی مدیران مارکت www.bamilom.modiranmarket.com/product/view/183/ ساعت مچی و دستنبد بافتنی جسیکا مخصوص دخرت خانم های خوش سلیقه و شیک پوش که به زیبایی خود اهمییت می دهند این محصول بی نظیر و شکفت انگیز دارای جنس ... ساعت بافتنی جسیکا - شیپور https://www.sheypoor.com/ساعت-بافتنی-جسیکا-19946610.html‎Cached1 روز پیش ... ویژگی های ساعت بافتنی جسیکا: ساعت دخترانه با بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز جدیدترین مدل ساعت های فانتزی کیفیت ساخت عالی و تضمین ... خرید پستی ساعت بافتنی جسیکا | فروشگاه اینترنتی p040 p040.sabastore.net/in.php?ref=223&id=561‎Cachedساعت بافتنی جسیکا,ساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند. یک ساعت و دستبند منحصر به ... ساعت جسیکا بند بافتنی - YouTube ► 0:19https://www.youtube.com/watch?v=Ua8qCmK5C74 Sep 4, 2015 - 19 sec - Uploaded by nex shop ایده های بافتنی Knitting&Crochet Ideas 4,453 views · 2:01. Iran Arak county, Giveh handmade ... خرید پستی ساعت زنانه بافتنی جسیکا - فروشگاه اینترنتی www.irikmarket.com/خرید-پستی-ساعت-زنانه-بافتنی-جسیکا.html‎Cached Similar6 سپتامبر 2015 ... ساعت مچی بافتنی جسیکا با بند رنگی و طرح های شاد و شیک ساعت دخترانه بند رنگی جسیکا با بند بافتنی قابل تغییر سایز مناسب هر نوع مچ ... ساعت بافتنی جسیکا و روژین اصل ارزان | فروشگاه خرید اینترنتی ... seyyedshahin.com/ساعت-بافتنی-جسیکا-و-روژین-اصل-ارزان/‎Cachedساعت دخترانه با بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز – ساعت بافتنی جسیکا و روژین جدیدترین مدل ساعت های فانتزی – ساعت بافتنی جسیکا و روژین کیفیت ساخت ...