مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برش زن پیتزا و کیک


توضیحات

برش زن پیتزا و کیک

pizza & Cake Knife


تیغه بسیار با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ

قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ...

قابل استفاده در منزل ، رستوران‌ها , کافی‌شاپ و ...


قیمت : 10000 تومان



برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین این محصول با توجه به اندازه مناسبش بسیار کاربردی می باشد و می تواند پیتزا و کیک های شما را در سایز دلخواهتان در عرض چند ثانیه به راحتی برش دهد.




قیمت : 10000 تومان



ویژگی های برش زن پیتزا و کیک:
- برش زن غلطکی
- جنس دسته: PVC
- قابل استفاده برای برش زدن کیک، پیتزا، تارت و ...
- طراحی کاربردی
- شستشوی آسان
- قابل استفاده در منزل، رستوران‌ها، کافی‌شاپ و ...
- تیغه استیل تیز
- طراحی ارگونومیک
- سایز حدودی: 7cmx11cm
- ارسال رنگ بصورت رندوم
- به همراه پکیجینگ





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 10000 تومان




لینک منبع :برش زن پیتزا و کیک

Images for برش زن پیتزا و کیک کاتر پیتزا و کیک - برش زن پیتزا - آپارات ► 0:45www.aparat.com/v/8Hb9p/کاتر_پیتزا_و_کیک_-_برش_زن_پیتزا Feb 26, 2017 - 45 sec فروشگاه اینترنتی پاپاژ برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با ... میهن استور - خرید پستی برش زن پیتزا و کیک www.mihanstore.net/product.php?id=579‎Cachedبرش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین این ... برش زن کیک و پیتزا Perfect Slicer - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/kitchen/perfectslicer‎Cachedبرش زن کیک و پیتزا The Perfect Slicer،دارای دو قالب هشت تکه با اشکال مربع و مثلث،و یک چنگال مخصوص پلاستیکی،دارای تیغه استیل تیز و ضد زنگ،ساخته شده ... خرید اینترنتی برش زن پیتزا و کیک | فروشگاه اینترنتی زندگی shoplive.ir/برش-زن-پیتزا-و-کیک/‎Cached14 ژانویه 2017 ... برش زن پیتزا نسلی نوین در صنعت چاقو سازی می باشد .خوردن پیتزا برای بچه ها خیلی لذت بخش و همچنین خوردن این فست فود خیلی در بین جوانها ... برش زن کیک و پیتزا - فروشگاه اینترنتی m2m.sabzgostar.net/product/pid/1370‎Cachedبرش زن کیک و پیتزا. فست فود از جمله غذاهایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته ، از جمله این غذا ها پیتزا است ، کمتر کسی را پیدا می کنید که به پیتزا ... ضمانت 10 ... فروش برش زن پیتزا و کیک | رسانه تی وی rasanetv.com/page-586981.html 20 مه 2017 ... برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است ... خرید برش زن پیتزا و کیک - فروشگاه اینترنتی کیپی https://kipi.ir/برش-زن-پیتزا-و-کیک/‎Cachedخرید برش زن پیتزا و کیک با طرح دوچرخه ، با کیفیت خوب و تیغه ای تیز همانند تیغه اصلاح ، برش زن کالباس و آناناس و به خصوص پیتزا. برش زن پیتزا کیک تارت طرح دوچرخه - شیپور https://www.sheypoor.com/برش-زن-پیتزا-کیک-تارت-طرح-دوچرخه-14983735.html‎Cachedبرش زن پیتزا کیک تارت طرح دوچرخه. ۱ ماه پیش، نور، خیابان طالقانی ۵۰,۰۰۰ تومان. خلاقیت یک جهش ساده ذهنی است که می توان آن را در چیزهای کوچک به نمایش در آورد. برش زن پیتزا و کیک - فروشگاه اینترنتی ارزانترین www.arzantarin.net/ارزانترین-لوازم.../برش-زن-پیتزا-و-کیک‎Cachedبرش زن پیتزا و کیک. 0.0 امتیاز / 0 رای. شرایط ارسال: *ارسال سفارشات از طریق پست سفارشی و پیشتاز به انتخاب مشتریان محترم. *امکان پرداخت وجه درب منزل به ...