مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساپورت طرح جین


توضیحات

ساپورت طرح جین

جنس عالی و بادوام

فوق العاده شیک و با کیفیت


قابلیت کشش و مقاومت بالا

قابل استفاده در چهار فصل


ارائه شده در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری

فری سایز و قابل استفاده توسط اکثر افراد با سایزهای مختلف



قیمت : 16000 تومان



این محصول در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری عرضه شده است.
هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.


ساپورت طرح جین Slim Lift، در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری در طرح شلوار جین و سایز فری سایز عرضه شده است و قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود. از دیگر ویژگی های این ساپورت دارا بودن خز داخل آن می باشد که باعث شده است در چهار فصل هم بتوان از آن استفاده کرد. بی شک این نوع شلوارها جزء پرطرفدارترین ها در بین دختران و خانم های جوان می باشد که در نوع خود بسیار زیبا در نظر هر شخصی جلوه خواهد کرد که قیمت مناسب آن هم جای هیچگونه شک و تردیدی را بر جای نخواهد گذاشت. رنگ زیبا و طرح آن با شلوار جین از فاصله نزدیک نیز قابل تشخیص نبوده و حالت کشی و استریج آن اندام شما را به زیبایی نمایان خواهد کرد.


قیمت : 16000 تومان



ویژگی های ساپورت طرح جین:
- جنس عالی و بادوام
- فوق العاده شیک و با کیفیت
- قابلیت کشش و مقاومت بالا
- قابل استفاده در چهار فصل
- عرضه شده در رنگ های آبی،مشکی،خاکستری
- قابل استفاده برای ورزشکاران در بدنسازی، یوگا، ایروبیک و ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 16000 تومان




لینک منبع :ساپورت طرح جین

Images for ساپورت طرح جین مرکز توزیع اینترنتی ساپورت اسلیم لیفت slim lift slimlift.novi.ir/‎Cached Similarساپورت طرح جین اسلیم لیفت از آنجا که بسیار نرم و راحت است مناسب برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات ورزشی خواهد بود.بنابراین خرید ساپورت طرح جین ... ساپورت طرح جین - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/clothing/clothes/ساپورت_طرح_جین‎Cached Rating: 3.5 - 11,407 reviews ساپورت طرح جین شبیه به شلوار جین طراحی شده است و رنگبندی آن درسه رنگ متنوع آبی،خاکستری و مشکی است. این طرح ساپورت ویژه بانوان شیک پوش و خوش سلیقه ... خرید ساپورت طرح جین ( شلوار لی ) زنانه و دخترانه slim lift - تازه نو www.tazeno.ir/.../internet-shopping-support-design-jeans-slim-lift/‎Cached Similarخرید ساپورت طرح جین مثل شلوار لی ولی ساپورت خرید اینترنتی و پستی ساپورت طرح جین فروش اینترنتی ساپورت طرح جین زنانه دخترانه ساپورت اسلیم لیفت ... ساپورت طرح جین - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/fashion/support/slimlift‎Cachedساپورت طرح جین با کیفیت عالی و دوام بالا همراه با نازلترین قیمت و همینطور فری سایز. ساپورت طرح جین اسلیم لیفت m2m.sabzgostar.net/product/pid/1389‎Cachedساپورت طرح جین اسلیم لیفت. این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این ساپورت خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند ... ساپورت های طرح شلوار جین اسلیم لیفت می شاپ | تخفیفان takhfifan.com/می-شاپ-32067‎Cached10 نوامبر 2015 ... ساپورت تهیه شده از بهترین پارچه و از داخل دارای خز می‌باشد که علاوه بر ... ۵۰% تخفیف شلوار بدون کرک طرح جین همراه با جعبه اسلیم لیفت از می شاپ. شلوار طرح جین اسلیم لیفت - نمایندگی دستگاه فیزیوتراپی netbargkala.com/products/slim-lift-slimming/240733‎Cachedکه قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود. از دیگر مزایای این ساپورت برای استفاده در تمام فصول می باشد. خرید شلوار جین اسلیم لیفت ، ساپورت شلواری طرح جین bameshi.com/ad-3380.aspx‎Cached Similarخرید شلوار جین اسلیم لیفت ، ساپورت شلواری طرح جین Slim lift ، دیگر می توانید با ساپورت های بی کیفیت و بدنمای معمولی خداحافظی کنید ، شلوار استرجی طرج جین ... حراج ساپورت طرح جین اسلیم لیفت فقط 18000 تومان | تبادل نظر نی ... www.ninisite.com/.../حراج-ساپورت-طرح-جین-اسلیم-لیفت-فقط-18000-تومان‎Cachedساپورت طرح جین و لی اسلیم لیفت ساپورت طرح جین slim lift ، که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از د.