مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استند فنری و نگهدارنده موبایل


توضیحات

استند فنری و نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل و نگهدارنده لوازم کابلی و فنری

با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)


قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم

ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم


دارای لایه داخلی انعطاف پذیر

قابل استفاده به عنوان استند برای انواع موبایل و تبلت

همچنین قابل استفاده برای منزل ، ویترین فروشگاه ها ، موبایل فروشی ها و ...



قیمت : 12000 تومان



با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید. دارای گیره بسیار مقاوم که میتوانید آن را در محل دلخواه نصب نمایید و سپس در هر زاویه ای که خواستید استند را شکل دهید. با هر نوع پیچ و خم و حالتی که خود شما دوست دارید. این محصول برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و سایز نگهدارنده موبایل آن قابل تنظیم است.


قیمت : 12000 تومان



ویژگی های محصول:
- نگهدارنده موبایل و نگهدارنده لوازم کابلی و فنری
- با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)
- قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم
- ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم
- دارای لایه داخلی انعطاف پذیر
- قابل استفاده به عنوان استند برای انواع موبایل و تبلت
- همچنین قابل استفاده برای منزل ، ویترین فروشگاه ها ، موبایل فروشی ها و ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 12000 تومان




لینک منبع :استند فنری و نگهدارنده موبایل

Images for استند فنری و نگهدارنده موبایل استند فنری موبایل و تبلت - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/.../mobile/.../استند-فنری-موبایل-و-تبلت‎Cached Rating: 3.8 - 12,718 reviews استاند فنری موجود از سری نگهدارنده های انعطاف پذیر با گردن متحرک قابل تنظیم، بازو قابلیت پیچ و خم بالا،ساخته شده از مواد مقاوم و فک نگهدارنده آن تا 12 سانتی متر ... استند فنری موبایل و تبلت - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/mobiletablet/accessories/holdermobail‎Cachedاستند فنری موبایل و تبلت،نگهدارنده موبایل و نگهدارنده لوازم کابلی و فنری،با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)،قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم،ساخته شده از ... نمایندگی پخش استند و پایه نگهدارنده موبایل و تبلت stand-base.iranarena.com/‎Cached2 فوریه 2016 ... سفارش پایه نگهدارنده فنری گوشی. شما میتوانید بهترین استند و پایه نگهدارنده موبایل را از این نمایندگی با قیمت مقطوع خریداری نمایید یکی از ... استند و نگهدارنده انعطاف پذیر موبایل - آپارات ► 4:02www.aparat.com/v/02AVG/استند_و_نگهدارنده_انعطاف_پذیر_موبایل Dec 21, 2015 - 4 min خرید اینترنتی استند و نگهدارنده موبایل12,000 تومانقرار دادن موبایل و کار ... که شما راحت تر هستید نگهدارنده موبایل و نگهدارنده لوازم کابلی ... استند فنری و نگهدارنده موبایل | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/1583‎Cachedمناسب برای استفاده به عنوان استند موبایل و تبلت ... نام, استند فنری و نگهدارنده موبایل. نوع, فنری. لایه داخلی, انعطاف پذیر. تولید شده, از جنس مقاوم و محکم. قابلیت ... استند فنری و نگهدارنده موبایل - شیپور https://www.sheypoor.com/استند-فنری-و-نگهدارنده-موبایل-17489550.html‎Cachedاستند فنری و نگهدارنده موبایل. ۱ روز پیش، تهران، ۱۰,۰۰۰ تومان. با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید ، کافیست موبایل را بر ... استند فنری و نگهدارنده موبایل - شیپور https://www.sheypoor.com/استند-فنری-و-نگهدارنده-موبایل-19343506.html‎Cached8 آگوست 2017 ... با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن ... استند فنری و نگهدارنده موبایل در گروه خرید و فروش موبایل و تبلت و لوازم در ... استند و نگهدارنده گوشی موبایل | خرید آنلاین | سایت ایسام esam.ir/search/?cc=30706‎Cachedجستجو برای خرید در گروه خرید استند و نگهدارنده گوشی موبایل در ایسام | استند و نگهدارنده گوشی ... یک عدد پایه نگهدارنده گوشی و تبلت اوکی استند ... استند فنری. پایه نگهدارنده گوشی | فروشگاه اینترنتی دیجی کالا https://www.digikala.com/Search/Category-cell-phone-holder‎Cachedموبایل · تبلت و کتابخوان · لپتاپ · دوربین · کامپیوتر و تجهیزات جانبی · ماشین های اداری · صوتی و تصویری · لوازم جانبی کالای دیجیتال · لوازم خانگی.