مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استند موبایل و تبلت طرح کفش


توضیحات

استند موبایل و تبلت طرح کفش

ظرافت خیره کننده و طراحی بی نظیر

ارائه شده در رنگ های مختلف و شیک


قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت

جنس سیلیکون بسیار با کیفیت



قیمت : 16000 تومان



این محصول در رنگ های مشکی، قرمز و صورتی عرضه شده است.
هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.


این پایه نگه‌دارنده، که ظاهری شبیه یک جفت کفش پاشنه‌بلند، البته در مقیاسی کوچک دارد، علاوه بر وظیفه ذاتی‌اش می‌تواند به‌عنوان لوازم تزیئنی هم استفاده شود. معمولا پایه‌های نگه‌دارنده فرمی ساده دارند و تمرکز سازندگانشان، بیشتر متوجه کارایی آن‌هاست. دو نوع رایج پایه‌های نگه‌دارنده گوشی‌های موبایل، برای استفاده رومیزی یا داخل خودرو است. پایه‌های رومیزی ابزار مناسبی برای تماشای ویدئو روی گوشی هستند. این پایه ابعاد و اندازه‌های کوچکی دارد و سبک است. جنس آن از سیلیکون است و چیزی حدود 36 گرم وزن دارد. طراحی آن به گونه ایست که می‌تواند گوشی‌های 5.5 اینچی و کوچک‌تر را به‌راحتی نگه دارد. استفاده از آن راحت است. کافی است گوشی را به‌صورت ایستاده بر روی بدنه قرار دارد. لبه برآمده در قسمت پنجه، مانع از حرکت گوشی می‌شود و آن را درجایش نگه می‌دارد. این پایه نگه‌دارنده کوچک، علاوه بر کارایی اصلی، می‌تواند به‌عنوان بخشی از دکور میز کارتان هم استفاده شود.


قیمت : 16000 تومان



ویژگی های استند موبایل و تبلت طرح کفش:
- مناسب برای گوشی های 5.5 اینچ و کوچکتر
- ابعاد: 45 × 50 × 66 میلی‌متر
- وزن: 36 گرم
- جنس سیلیکون
- ارائه شده در رنگ های مختلف (قرمز، مشکی، صورتی - انتخاب رنگ هنگام تکمیل فرم سفارش صورت میگیرد)



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 16000 تومان




لینک منبع :استند موبایل و تبلت طرح کفش

Images for استند موبایل و تبلت طرح کفش میهن استور - خرید پستی استند موبایل و تبلت طرح کفش www.mihanstore.net/product.php?id=641‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش ظرافت خیره کننده و طراحی بی نظیر ارائه شده در رنگ های مختلف و شیک قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت استند موبایل و تبلت طرح کفش - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/mobiletablet/accessories/pumped‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش،ظرافت خیره کننده و طراحی بی نظیر،ارائه شده در رنگ های مختلف و شیک،قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت،جنس ... استند موبایل و تبلت طرح کفش - فروشگاه موشاپ macuss.ir/استند-موبایل-و-تبلت-طرح-کفش/ 25 فوریه 2016 ... استند موبایل و تبلت طرح کفش ظرافت خیره کننده و طراحی بی نظیر ارائه شده در رنگ های مختلف و شیک قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل و ... خرید پستی استند موبایل و تبلت طرح کفش goo.gl/mlEHrR‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش ظرافت خیره کننده و طراحی بی نظیر ارائه شده در رنگ های مختلف و شیک قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل و تبلت خرید استند موبایل و تبلت طرح کفش - فروشگاه ماپلی https://mapeli.com/product/stand-design-shoes/‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش در شکل یک جفت کفش پاشنه دار زنانه است که در رنگ های شاد و زیبا شکل خوبی به میزکار شما می دهند و در هنگام استفاده. استند موبایل و تبلت طرح کفش - شیپور https://www.sheypoor.com/استند-موبایل-و-تبلت-طرح-کفش-15924690.html‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش. ۱ ماه پیش، سمنان ۱۶,۰۰۰ تومان. خرید به صورت پستی ارسال محصول به کل کشور پرداخت وجه درب منزل به مامور پست برای خرید عدد ... تولید استند موبایل و تبلت طرح کفش www.negarshop96.ir/tag/تولید-استند-موبایل-و-تبلت-طرح-کفش‎Cachedاستند موبایل و تبلت طرح کفش,قیمت استند موبایل و تبلت طرح کفش,خریداستند موبایل و تبلت طرح کفش,خرید اینترنتی استند موبایل و تبلت طرح کفش,خرید ... 51% تخفیف در استند موبایل و تبلت طرح کفش - آف یاب offyab.com/dis/i/9877/7/استند-موبایل-و-تبلت-طرح-کفش‎Cachedاستند موبایل و تبلت. - Heigh heeled shoes stand. - جنس : سیلیکونی با کیفیت . - رنگ بندی : قرمز ، صورتی ، مشکی. - مناسب برای گوشی های 5/5 اینچ و کوچکتر. خرید اینترنتی استند موبایل و تبلت طرح کفش | خرید آنلاین ... shopmenow.ir/.../خرید-اینترنتی-استند-موبایل-و-تبلت-طرح-ک/‎Cachedطراحی و ظرافت خیره کننده استند موبایل و تبلت طرح کفش شما را شگفت زده خواهد کرد ، طرح و ایده ای جالب در این محصول وجود دارد ، این محصول در رنگ های مختلف وجود دارد .