مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشواره مرغ آمین


توضیحات

گوشواره مرغ آمین

از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

با جنس استیل عالی

طراحی بی نظیر و شگفت انگیز

گوشواره ای زیبا با ظاهری متفاوت


نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید



قیمت : 15000 تومان



مرغ آمین در فولکلور و فرهنگ مردم ایران، نام فرشته‌ای‌ ست که مدام در پرواز است و دائماً «آمین» می‌گوید. معروف است که اگر کسی نیازی داشته باشد و آن را بیان بکند و همان دم مرغ آمین نیز از فراز سر او بگذرد، نیاز و دعاهای او برآورده می‌شود. در اعتقاد عامه فرشته ای است که در هوا پرواز کند و همیشه آمین گوید و هر دعایی که به آمینش رسد مستجاب شود.
در عقاید عامه، این است که گاهی در حین دعا و یا نفرین مرغی به نام مرغ آمین در پرواز باشد و سبب برآمدن و مستجاب شدن آن نفرین یا آفرین گردد. البته آمین نام ستاره‌ای نیز هست که به هنگام طلوع آن، دعا مستجاب می‌شود. در ادبیات فارسی نیز، مرغ آمین با ویژگی‌های پیش‌گفته مورد توجه قرار گرفته‌است. از جمله معروفترین نمونه‌های ادبی که در آن به مرغ آمین اشاره شده‌است، شعر مشهور شاعر ایرانی، نیمایوشیج می‌باشد که به همین نام معروف است. هرچند که «مرغ آمین» در روایت نیما هیأت مرغی به خود گرفته و از عالم فرشتگان به دنیای مرغان و سپس به جهان نمادهای نیما وارد شده‌است.


قیمت : 15000 تومان



معرفی محصول:
گوشواره مرغ آمین با جنس استیل که برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد است، ساخته شده با هنر دست ایرانی می باشد. پلاک این گوشواره استیل می باشد که مرغش آب کاری شده است، البته در ساخت این گوشواره از فیروزه هم استفاده شده است که زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

ویژگی های گوشواره مرغ آمین:
- برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد
- با جنس استیل عالی
- طراحی بی نظیر
- گوشواره ای زیبا با ظاهری متفاوت
- جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید
- نمادی از عشق و محبت
- مناسب با هر سلیقه ای



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 15000 تومان




لینک منبع :گوشواره مرغ آمین

Images for گوشواره مرغ آمین گوشواره مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/jewelry/earring/amin‎Cachedگوشواره مرغ آمین را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا از فروشگاه اینترنتی پارس تینا خریداری نمایید و ست زیورآلات خود را تکمیل نمایید ، در صورت تمایل برای خرید ... آپارات - گوشواره مرغ آمین شهرزاد www.aparat.com/result/گوشواره_مرغ_آمین_شهرزاد‎Cachedآپارات - گوشواره مرغ آمین شهرزاد. ... خرید ست کامل مرغ آمین شهرزاد 96 تخفیف ویژه 09197845128 · کاپلان مارکت ... ست گردنبند و گوشواره و انگشتر مرغ آمین. گوشواره استیل مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی بهتر کالا behtarkala.ir/گوشواره-استیل-مرغ-آمین/‎Cachedفروش اینترنتی گوشواره استیل مرغ آمین قابل ست شدن با گردنبند مرغ آمین با بهترین کیفیت و قیمت جدیدترین مدل گوشواره سال 95 یک هدیه عالی برگرفته از ... میهن استور - خرید پستی گوشواره مرغ آمین www.mihanstore.net/in.php?id=668‎Cachedگوشواره مرغ آمین از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی طراحی بی نظیر و شگفت انگیز گوشواره ای زیبا با ظاهری متفاوت نمادی از عشق و محبت، مناسب با ... گردنبند مرغ آمین شهرزاد و خرید دستبند و گوشواره مرغ آمین - فروشگاه ... https://kaplanmarket.biz/گردنبند-مرغ-آمین/‎Cached27 ژوئن 2017 ... گردنبند مرغ آمین و ست کامل مرغ آمین و دستبند و گوشواره و انگشتری مرغ آمین را با تخفیف طلایی از این سایت تهیه کنید. با کیفیت فوق العاه و ... قیمت گوشواره مرغ آمین و انگشتر بزرگ آقا چند؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/690631/society/fun‎Cached25 جولای 2017 ... قیمت گوشواره مرغ آمین و انگشتر بزرگ آقا چند؟ جامعه > سرگرمی - سایت درنگ نوشت: بخش فروشگاه محصولات جانبی سایت رسمی «شهرزاد» نمونه ... قیمت گوشواره مرغ آمین و انگشتر بزرگ آقا؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1238035‎Cached25 جولای 2017 ... سایت درنگ نوشت: مرغ آمین؛ عنوانی است که در همان سری نخست شهرزاد آخرین اثر حسن فتحی به عنوان نمادی برای استجابت دعا روی گردنبند شهرزاد نقش ... گوشواره مرغ آمین | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/1907/گوشواره-مرغ-آمین‎Cachedبعد از فروش زیاد گردنبند و دستبند مرغ آمین این بار نوبت گوشواره مرغ آمین رسید تا بتوانیم آن را مستقیم به شما عرضه نماییم.گوشواره مرغ آمین نمونه ی دیگری از ... گردنبند دستبند گوشواره مرغ امین - شیپور https://www.sheypoor.com/گردنبند-دستبند-گوشواره-مرغ-امین-15152826.html‎Cached27 ژوئن 2017 ... ست کامل شامل گردنبند- دستبند- گوشواره مرغ امین فقط17000 ارزان و باور نکردنی با شماره35594139 تماس بگیرید تا ارسال گردد به قیمت عمده به ...