مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مینی پنکه همراه


توضیحات

مینی پنکه همراه

وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن در فصول گرم

سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و پاوربانک ها


این پنکه از طریق اتصال به گوشی و پاوربانک تغذیه می شود

بسیار کم مصرف و حمل آسان

تبدیل کردن گوشی و پاوربانک به یک پنکه پر قدرت



قیمت : 15000 تومان



وزش باد هر چند ملایم و خنک در گرمای تابستان بسیار ملایم و لذت بخش است. مینی پنکه همراه به دلیل ابعاد کوچکی که دارد لقب همراه را با خود به یدک میکشد. با اتصال این پنکه به یک پاور بانک یا تلفن همراه (اندرویدی) به راحتی می توانید آن را با خود جا به جا کنید و از باد ملایم و خنکی که تولید می کند استفاده کنید. مینی پنکه همراه دارای بدنه سیلیکونی و منعطف است و به راحتی خم می شود. این مینی پنکه در بسته بندی اورجینال و در رنگ های بسیار شیک و فانتزی عرضه شده است که می تواند همراه خنک شما در روز های گرم سال باشد. در قسمت بالایی این محصول یک پروانه دو لبه و کمی پایین تر از آن موتور کوچکی جای گرفته است. پورت اتصال این پنکه به تلفنهای همراه اندرویدی و انواع پاور بانک متصل می شود و انرژی مورد نیاز پنکه به این شکل تامین می شود. این پنکه صدای بسیار کمی تولید می کند و همچنین پروانه آن برای حمل راحت تر بدون نیاز به هیچ ابزاری جدا می شود.


قیمت : 15000 تومان



ویژگی های کلیدی:
- مینی پنکه همراه
- جنس:سیلیکونی
- وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن در فصول گرم
- سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و پاوربانک ها
- از طریق اتصال به گوشی و پاوربانک تغذیه می شود
- بسیار کم مصرف و حمل آسان
- تبدیل کردن گوشی و پاوربانک به یک پنکه پر قدرت


ویژگی های فنی محصول:
- نام: مینی پنکه همراه
- جنس: سیلیکونی
- تعداد پره: 2 عدد
- نوع کاربری: وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن
- سازگار با: انواع گوشی های اندرویدی و پاوربانک ها
- منبع تغذیه: از طریق اتصال به گوشی و پاوربانک تغذیه می شود
- میزان مصرف ولتاژ
- بسیار کم مصرف
- گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت :
15000 تومان




لینک منبع :مینی پنکه همراه

Images for مینی پنکه همراه مینی پنکه همراه موبایل - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/mobiletablet/accessories/minifan‎Cachedخرید مینی پنکه موبایلی قابل استفاده برای تمامی موبایل ها و حتی پاوربانک ها مناسب برای فصل گرما ، با خرید این مینی پنکه همراه در تابستان خنک شوید. مبدل گوشی به مینی پنکه همراه موبایل - فروشگاه اینترنتی بهتر کالا behtarkala.ir/مبدل-گوشی-مینی-پنکه-همراه/‎Cachedفروش پستی مبدل گوشی به مینی پنکه همراه اصل با گارانتی و بهترین قیمت خرید مبدل گوشی و پاوربانک به مینی پنکه موبایل اندرویدی تنها با اتصال به میکروusb ... مینی پنکه همراه مخصوص گوشی - آپارات ► 0:46www.aparat.com/v/Fx2tv/مینی_پنکه_همراه_مخصوص_گوشی Jun 8, 2016 - 46 sec هدایای تبلیغاتی گیفتو وزش باد هر چند ملایم و خنک در گرمای تابستان بسیار ملایم و لذت بخش است. مینی پنکه همراه به دلیل ابعاد کوچکی که دارد ... میهن استور - خرید پستی مینی پنکه همراه www.mihanstore.net/product.php?id=680‎Cachedمینی پنکه همراه وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن در فصول گرم سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و پاوربانک ها این پنکه از طریق اتصال به گوشی و پاوربانک ... مینی پنکه همراه موبایل - YouTube ► 0:46https://www.youtube.com/watch?v=GBZE0QdXIWA Apr 28, 2016 - 46 sec - Uploaded by mahmud sedaghati خرید مینی پنکه همراه موبایل / 15000 تومان / جنس: سیلیکونی / تعداد پره: 2 عدد / وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن / بسیار کم مصرف و حمل آسان ... مینی پنکه همراه موبایل Mini USB Fan - فروشگاه اینترنتی نیازکو www.nyazco.com/Mini-USB-Fan-خرید-مینی-پنکه-همراه-موبایل‎Cachedمینی پنکه همراه موبایل Mini USB Fan توضیحات: اگر درفصول گرم سال از دمای هوا اذیت میشویدبا خرید مینی پنکه همراه و وصل آن به گوشی موبایل و یا پاور بانک از ... خرید پستی مینی پنکه همراه یو اس بی - قابل اتصال به گوشی ... p040.harajiha.ir/product.php?id=385‎Cachedمینی پنکه همراه یو اس بی - قابل اتصال به گوشی. مبدل گوشی به مینی پنکه همراه موبایل. وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن با مصرف کم و حمل آسان. مینی پنکه همراه ... مینی پنکه همراه موبایل برای انواع گوشی اندرویدی negarshop.ir/product/مینی-پنکه-همراه-موبایل/‎Cachedگوشیتان شما را باد خواهد زد - مینی پنکه همراه موبایل - 2 پره سیلیکونی - حمل آسان - مصرف اترژی کم و از طریق اتصال به موبایل و پاوربانک - ارسال به سراسر کشور. خرید مینی پنکه همراه موبایل - نماشا www.namasha.com/v/UNhiv9hT‎Cached28 آوریل 2016 ... خرید مینی پنکه همراه موبایل / 15000 تومان / جنس: سیلیکونی / تعداد پره: 2 عدد / وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن / بسیار کم مصرف و حمل آسان ...