مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش خیاطی با الگو


توضیحات

آموزش خیاطی با الگو

بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی

آموزش مبتدی تا پیشرفته


به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید ...

به همراه نرم افزار مخصوص موبایل (اندروید)



قیمت : 24800 تومان



در این مجموعه آموزشی شما با خیاطی با الگو آشنا خواهید شد. این مجموعه شامل الگوهای آماده می باشد و همه اصول، نکات و مهارت های خیاطی با الگو که بدون شک یکی از اصولی ترین روش های خیاطی است به روشی ساده و به زبان فارسی آموزش داده می شود.
این مجموعه شامل بیش از 5 ساعت آموزش تصویری به زبان فارسی می باشد و همچنین دارای نرم افزار موبایل (اندروید) نیز می باشد.


قیمت : 24800 تومان



محتویات مجموعه آموزش خیاطی با الگو:
-آموزش مبتدی
- آموزش دوخت تی شرت (5-1)

-آموزش دوخت شومیز
رسم الگو و برش آن
انتقال الگو به روی پارچه
برش یقه
دوخت قسمت بالای شومیز
دوخت یقه در شیار یقه 2
دوخت آستین و حلقه آستین
اتصال سر آستین
دوخت دکمه و جا دکمه و سجاف

-دوخت پیراهن زنانه
رسم الگو و برش الگو و پارچه
دوخت ساسون و درز
دوخت جیب
اتصال جیب به پیراهن
قرار دادن چاک و زیپ

-دوخت کت یا پالتو
الگو
ابزار مورد نیاز
برش الگو
برش پارچه
انتقال الگو به روی پارچه
برش الگو پارچه
دوخت یقه و دور گردن
سر دوزی لباس
اتصال جلو و پشت لباس
کامل کردن یقه و مدل یقه برگردان
دوخت جیب
دوخت آستین
درست کردن آستین و سر شانه
آستر دوزی
دوخت دکمه ها و سجاف و زیپ و ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 24800 تومان




لینک منبع :آموزش خیاطی با الگو

Images for آموزش خیاطی با الگو آپارات - آموزش خیاطی با الگو www.aparat.com/result/آموزش_خیاطی_با_الگو‎Cachedآپارات - آموزش خیاطی با الگو. ... کلاس فیلم همراه با نقدوتحلیل به زبان انگلیسی در اسپیکان · آموزشگاه زبان اسپیکا. ... آموزش خیاطی بدون الگو - دوخت تونیک آسان. آموزش خیاطی با الگو - بـانـوکـده banookade.ir/tag/آموزش+خیاطی+با+الگو‎Cached Similarدر ادامه آموزش های الگوی انواع دامن در این مطلب آموزش خیاطی و دوخت دامن دوکلوش را آماده کرده ایم.در ادامه مطلب آموزش این نوع دامن با طریقه رسم الگو به صورت تصویری و قدم به ... آموزش خیاطی با الگو - آکادمی هنر پارس https://honar-pars.com/آموزش-خیاطی-با-الگو/‎Cached15 مه 2017 ... در ادامه با آموزش خیاطی با الگو از آکادمی پارس همراه شما هنردوستان و هنرجویان هستیم. با آموزش دامن فون 4 و 6 ترک همراه ما باشید. در تصویر زیر دامنی را... آموزش خیاطی با الگو | آموزش خیاطی خانم عمرانی amozesh-khayati.ir/tag/آموزش-خیاطی-با-الگو/‎Cachedمجموعه آموزش هنر روبان دوزی خانم عمرانی از شبکه سیمای خانواده، شامل بیش از 200 برنامه آموزشی در مورد آموزش خیاطی با متد خیاطی سادریک و تکنیک های مختلف آن بوده، و ... دانلود رایگان آموزش خیاطی با کتاب الگوی 1 در 8 فصل - بانو آنلاین banooonline.ir/دانلود-رایگان-آموزش-خیاطی-با-کتاب-الگو.html‎Cached Similarامروزه یک کتاب کامل ومفید برای دوستدان و علاقمندان هنر خیاطی آماده کردم. این کتاب شامل ۸ فصل می باشد آموزش خیاطی را باتوجه به الگو در خیاطی دنبال می کند ما در ... آموزش خیاطی honarekhayati.blogfa.com/‎Cached Similarآموزش خیاطی - «متد متریک» - آموزش خیاطی. ... هفتم خرداد ۱۳۹۶ توسط زهرا. با این الگوی اساس میتونید مانتو ، کت ، ربدوشام، سوئی شرت رو به صورت کلاهدار بدوزید. آموزش خیاطی آنلاین | الگو www.olgoo.net/‎Cachedمجموعه مقالات و فیلم های آموزشی خیاطی توسسط اساتید برجسته خیاطی به همراه دوره های آنلاین خیاطی در سایت الگو. ... با آموزش آسان و ساده مانتو گوده در پهلو با ما همراه باشید. مجموعه الگو همه روزه برای شما آموزش جدید خیاطی و روش های جدید دوخت و دوز دارد. image. آموزش خیاطی-آموزش تصویری خیاطی با الگو simakade.ir/product/آموزش-تصویری-خیاطی-باالگو/‎Cachedمجموعه کامل آموزش خیاطی با متد سادریک خانم سیما عمرانی-آموزش خیاطی آسان--اموزش خیاطی تصویری-خانم سیماعمرانی-آموزش تصویری خیاطی با الگو-خیاطی با ... آموزش خیاطی خیلی خیلی آسان و بدون زحمت - تالار گفتگوی هم میهن ... https://forum.hammihan.com/thread190279.html‎Cachedتمام خطهای افقی باید با این کش دوخته بشه که تو الگو با خط c نشون داده شده آموزش خیاطی خیلی خیلی آسان و بدون زحمت این تاپ خیلی خوشگل و ساده ...