مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زغال جادویی مجیک فایر


توضیحات

زغال جادویی مجیک فایر

عرضه شده در بسته بندی 100 تایی (100 عدد زغال)

آماده شدن در عرض چند ثانیه فقط با شعله کبریت یا فندک


ماندگاری طولانی مدت

بدون دود، بدون بو و بدون گازهای مضر

بهترین جایگزین برای زغال قلیان و کباب



قیمت : 25000 تومان



در حقیقت آنچه به اسم زغال کاربرد دارد یک مرحله قبل از به اتمام رسیدن ویژگی آتش گرفتن آن است. ما زغالی را برای شما معرفی میکنیم که خاصیت بسیار بالا و جالبی دارد به طوری که بدون نیاز به نفت و ژل آتش زا به راحتی آتش می گیرد و حالت آن ثابت می ماند و پودر نمی گردد. این زغال در عرض چند ثانیه و فقط با کبرین یا فندک روشن می شود و کامل سرخ می شود و بدون دود و بدون بو می باشد و می توانید از آن برای قلیان استفاده کنید و یا برای درست کردن کباب از آن استفاده کنید.
هر بسته از این زغال جادویی دارای 10 زغال است و درون هر پاکتی که برای شما ارسال می شود 10 بسته 10 تایی, مجموعا 100 عدد زغال جادویی تحویل شما می گردد. تنها دو عدد از این زغال ها برای یک ساعت قلیان کشیدن کافی است.

قیمت : 25000 تومان


ویژگی های زغال جادویی مجیک فایر:
- بهترین جایگزین برای زغال قلیان و کباب
- 100 عدد زغال در یک بسته
- آماده شدن در عرض چند ثانیه و فقط با شعله کبریت یا فندک
- بدون نیاز به نفت و ژل و ...
- حالت آن ثابت مانده و پودر نمی شود
- بدون دود و بدون بو و بدون گازهای مضر
- مناسب برای مصارف خانگی و سفره خانه ها



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 25000 تومان




لینک منبع :زغال جادویی مجیک فایر

Images for زغال جادویی مجیک فایر ذغال جادویی مجیک فایر - آپارات ► 0:25www.aparat.com/v/0eVhU/ذغال_جادویی_مجیک_فایر Jun 15, 2016 - 25 sec فروشگاه اینترنتی نگار شاپ ذغال جادویی مجیک فایر Magic Fire در عرض چند ثانیه و فقط با کبریت یا فندک و بدون نیاز به نفت و ژل آتش زا به ... ذغال جادویی مجیک فایر magic fire - آپارات ► 1:54www.aparat.com/v/KTIjq/ذغال_جادویی_مجیک_فایر_magic_fire Aug 20, 2016 - 2 min www.reyhaneshop.com ذغال جادویی مجیک فایر magic fire اصل در بسته بندی 100 تایی(10بسته 10تایی) عرضه شده است ... خرید زغال جادویی مجیک فایر ,ذغال جادویی مجیک فایر magic fire mersadmarket.ir/خرید-زغال-جادویی-مجیک-فایر-اصل-ارزان‎Cachedخرید زغال جادویی مجیک فایر اورجینال. Original Magic Fire. قیمت با تخفیف و گارانتی : 15000 تومان. تعداد:1 پک کامل اصلی. در حقیقت آنچه به اسم زغال کاربرد دارد یک ... زغال جادویی مجیک فایر Magic Fire - لذت خریدی آسان ، مطمئن و بی واسطه besttv.ir/423765-زغال-جادویی-مجیک-فایر-magic-fire/bz=fs‎Cachedبدون نیاز به نفت و ژل و .. برای روشن کردن هر بسته از این زغال جادویی دارای 10 زغال است و درون هر پاکتی که برای شما ارسال می شود 10 بسته 10 تایی, مجموعا 100 عدد ... نمایندگی توزیع ذغال جادویی مجیک فایر – زغال magic fire magicfire.iranarena.com/‎Cached16 جولای 2016 ... فروش زغال جادویی مجیک فایردر نمایندگی توزیع magic fire آغاز شد . این زغال در عرض چند ثانیه و فقط با کبرین یا فندک روشن می شود و کامل سرخ می ... خرید اینترنتی زغال جادویی مجیک فایر اصل magic fire | تبادل نظر نی ... www.ninisite.com/.../خرید-اینترنتی-زغال-جادویی-مجیک-فایر-اصل-magic-fire‎Cachedزغال جادویی مجیک فایر بهترین وسیله برای درست کردن کباب و استفاده به عنوان زغال قلیان که هم سریع آماده می شود و هم بدون دود و بو می باشد. زغال جادویی مجیک فایر ... زغال جادویی مجیک فایر - فروشگاه اینترنتی 4050 www.i4050.ir/magic-fire.html‎Cachedزغال جادویی مجیک فایر بهترین جایگزین برای زغال قلیان100 عدد زغال در یک بستهآماده شدن در عرض چند ثانیه و فقط با شعله کبریت یا فندکبدون نیاز…,زغال جادویی ... ذغال جادویی مجیک فایر Magic Fire با بسته بندی های 100 تایی و ... www.electrosmoke.ir/ذغال-جادویی-مجیک-فایر.html‎Cachedبرای خرید اینترنتی ذغال جادویی مجیک فایر magic fire از فروشگاه اینترنتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل ... ذغال جادویی مجیک فایر magic fair - می شاپ www.meshopfarsi.ir/ذغال-جادویی-مجیک-فایر-magic-fair‎Cachedذغال جادویی مجیک فایر magic fair اصل را از می شاپ فارسی خریداری نمایید. نمایندگی زغال جادویی در ایران=تحویل فوری و یکروزه در تهران 09123665689.