مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند چرم طرح دیزل


توضیحات

دستبند چرم  طرح دیزل

چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف

هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت

در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی Diesel

بهترین هدیه برای جوانان شیک پوش


قیمت : 36000 تومان



این دستبند در سه رنگ لوگوی  طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده است.

شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.

طراحی زیورآلات چرمی را می‌توان هنری دانست که در آن کارهای بسیار زیبایی را با ترکیب چرم و فلز می‌شود ارائه داد. زیورآلات چرمی این روزها جای خودشان را در خریدهای ارزان و گاها مداوم خانم‌ها و آقایان باز کرده اند. استفاده از چرم طبیعی در طراحی زیورآلات به آنها ظاهری کم و بیش اسپرت و حتی رسمی می دهد؛ بنابراین حتی وقتی قرار است اسپرت بپوشید هم می توانید روی آن حساب کنید. خیلی از ما حالا دیگر پا به پای لباسهایی که می‌پوشیم، به دنبال انتخاب گردنبند، انگشتر و دستبند متناسب با آن هستیم. تنوع در طرح و رنگ و حتی قیمت هم دست ما را باز می گذارد تا انتخابی مناسب با سلیقه و روحیاتمان داشته باشیم. به هر حال کسی برنده است که بتواند با خرید‌ و استفاده از زیورآلات یا وسایل کوچک و ارزان با هر نوع پوشش خود ایجاد تفاوت کند. خرید زیور برای آقایان به نسبت خانم‌ها محدودتر و در عین حال ساده‌تر است. دستبند چرمی طرح دیزل در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده است که نمونه‌ای از زیورهای ساده و در عین حال پرطرفدار از جانب آقایان و خانوم ها است که با اکثر رنگ‌های لباس همخوانی داشته و در عین حال متفاوت دیده می‌شود. این دستبندها مناسب ترین هدیه برای جوانان شیک پوش است.


قیمت : 36000 تومان



ویژگی های دستبند چرم  طرح دیزل :
- دارای لوگوی رنگ ثابت Diesel
- چرم درجه یک و فوق العاده با کیفیت
- هماهنگی طرح و جنس دستبند با انواع لباس مجلسی و اسپرت
- ارائه در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی
- هماهنگی بسیار زیاد با کفش های چرمی و کالج
- راحتی و سادگی بستن و باز کردن قفل
- دارای قفل درجه 1



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 36000 تومان




لینک منبع :دستبند چرم طرح دیزل

Images for دستبند چرم طرح دیزل میهن استور - خرید پستی دستبند چرم طرح دیزل www.mihanstore.net/product.php?id=828‎Cachedدستبند چرم طرح دیزل چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی Diesel بهترین هدیه برای جوانان ... دستبند چرم طرح دیزل - آپارات www.aparat.com/v/E6mcT/دستبند_چرم_طرح_دیزل‎Cached16 فوریه 2017 ... فور جوی دستبند چرمی طرح دیزل در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده است که نمونه ای از زیورهای ساده و در عین حال پرطرفدار از جانب ... دستبند چرم طرح دیزل – فروشگاه ثنا https://cana.ir/دستبند-چرم-طرح-دیزل.html‎Cachedخرید دستبند دیزل-خرید پستی دستند چرم دیزل-دستبند چرم طرح دیزل-فروش-سفارش -دستبند دیزل ارزان قیمت. جوانان ایرانی پیوسته به دنبال مدهای جدید و دستبند های ... دستبند چرم طرح دیزل - شیپور https://www.sheypoor.com/دستبند-چرم-طرح-دیزل-15560866.html‎Cachedدستبند چرم طرح دیزل. ۱ هفته پیش، تهران، جوادیه ۳۶,۰۰۰ تومان. خرید به صورت پستی ارسال محصول به کل کشور پرداخت وجه درب منزل به مامور پست برای خرید عدد ... Madamas دستبند چرم مردانه طرح دیزل | خرید آنلاین | فروشگاه ... www.bamilo.com/madamas-دستبند-چرم-مردانه-طرح-دیزل-2127770.html‎Cachedخرید آنلاین Madamas دستبند چرم مردانه طرح دیزل با قیمت 256000 ریال 22/07/ 2017 از فروشگاه اینترنتی بامیلو ✓بهترین خدمات✓از پرداخت نقدی در زمان تحویل لذت ... خرید دستبند چرم طرح دیزل در سه رنگ - فروشگاه اینترنتی انواع لوازم ... www.behwatch.ir/2017/01/11/خرید-دستبند-چرم-طرح-دیزل/‎Cached11 ژانویه 2017 ... خرید دستبند چرم طرح دیزل به تمامی جوانان شیک پوش پیشنهاد میشود زیرا یک دستبند چرم شیک و با کیفیت است که میتوان آن را با لباس رسمی و ... دستبند چرمی پلاک دار طرح دیزل - ژمز www.gemz.ir/دستبند-چرمی-پلاک-دار-طرح-دیزل‎Cachedکد کالا, Br-456. جنسیت, مردانه. درجه کیفی, A. جنس, چرم. نوع فلز, استیل Steel. رنگ فلز, طلایی. طرح (بدل برند), دیزل (Diesel). مدل دستبند, پلاک دار ... خرید آنلاین دستبند چرم طرح دیزل در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و ... https://www.pinterest.com/pin/536913586812171418/ خرید آنلاین دستبند چرم طرح دیزل در سه رنگ لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی Diesel http://www.sellplace.net/product.php?id=828. دستبند چرم اسپرت دیزل - YouTube ► 0:17https://www.youtube.com/watch?v=khIblNRyy28 Jan 16, 2017 - 17 sec - Uploaded by Shop Newshop http://nexshop.ir/fallout-leather-bracelet-sports-diesel-model/