مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک آفتابی مردانه BMW

 ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجنس دسته از کائوچوی می باشد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngسبکی بی نظیر عینک بر روی صورت

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای استاندارد های UV400

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای دو رنگ بندی متفاوت قهوه ای و مشکی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمناسب  آقایان شیک پوش

نام محصول عینک آفتابی
جنسیت
مردانه
برند BMW
یووی عینک 400
جنس دسته
کائوچوی
رنگ شیشه
مشکی،قهوه ای
رنگ فریم
مشکی،قهوه ای

 

 حدود 20 سال پیش، پزشکان به اثرات مضر امواج ماورای بنفش نور خورشید روی چشم و پوست انسان‌ها پی بردند. امواج ماورای بنفش فقط 5 درصد انرژی نور خورشید را تشکیل می‌دهند، اما مضرترین جزء اشعه خورشیدی هستند. مطالعات زیادی درباره طول موج‌های گوناگون روی ارگان‌های مختلف بدن صورت گرفته است و در این بررسی‌ها، به آثار مضر طول موج‌های پایین‌تر از 400 نانومتر و بالاتر از 100 نانومتر که به نام اشعه ماورای بنفش نامیده می‌شود، پی برده‌اند.

شما میتوانید با خرید عینک BMW که یکی از بهترین و زیبا ترین مدل های عینک مردانه است که دارای استاندارد UV400  نیز می باشد از چشمان خود در برابر این اشعه های مضر مراقبت کنید

عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بیاورد. جنس دسته های این عینک از کائوچوی بوده و این قابلیت سبکی بینظیری به محصول اضافه کرده که شما بر روی صورت خود سنگینی عینک را به هیچ وجه حس نمیکنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 












لینک منبع :عینک آفتابی مردانه BMW

Images for عینک آفتابی مردانه BMW میهن استور - خرید پستی عینک آفتابی مردانه BMW www.mihanstore.net/product.php?id=263‎Cached Similarعینک آفتابی مردانه BMW به همراه کیف و دستمال طراحی برتر ویژه سال 2013 عینک فوق اسپرت با طراحی جدید شناخته شده به عنوان عینک محبوب هنرپیشگان با ستارگان ... عینک آفتابی مردانه BMW - فروشگاه اینترنتی m2m.sabzgostar.net/product/pid/987‎Cachedخرید عینک آفتابی مدل bmw یکی از زیباترین و محبوب ترین مدل های عینک آفتابی در بین جوانان عینک آفتابی bmw دارای طراحی بسیار خاص و مدرن برای شیک ... عینک آفتابی مردانه BMW - شیپور https://www.sheypoor.com/عینک-آفتابی-مردانه-bmw-19949606.html‎Cached1 روز پیش ... این عینک در دو رنگ مشکی و قهوه ای ارائه شده است عینک BMW طرح ... عینک آفتابی مردانه BMW در گروه خرید و فروش لوازم شخصی در تهران در شیپور ... عینک آفتابی مدرن قهوه ای BMW - فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس ورنوس www.vernoos.com/عینک-آفتابی-مدرن-bmw‎Cachedطراحی زیبا مناسب برای خانم ها و آقایان، جنس فریم: فلزی با رنگ مسی، رنگ لنز: قهوه ای، لوگو و تایپوگرافی BMW کنار دسته و روی لنز عینک درج شده، به همراه کیس و ... فروشگاه من - عینک آفتابی مردانه BMW myshop.bitasell.net/product/view/471/‎Cachedعینک آفتابی آنتی رفلکس BMW از باکیفیت ترین و شیک ترین مدل عینک های آفتابی مردانه میباشد که علاوه بر حفظ سلامتی چشمان شما میتواندشیک بودن را در ظاهر ... فروشگاه اینترنتی 5040 - عینک آفتابی مردانه BMW 5040.bitasell.net/product/view/471/‎Cachedعینک آفتابی مردانه BMW. همانطور که میدانید استفاده از عینک های آفتابی یکی از ضروری ترین لازمه های محافظت از چشم میباشد.اشعه های مضر ساطع شده از آفتاب میتواند ... عینک آفتابی مردانه مدل bmw - خرید عینک آفتابی isunglass.ir/product/103504‎Cached Similarعینک آفتابی مردانه bmw مدلی زیبا که شمارو به روز میکند برای اولین بار در ایران دارای کیفیت ساخت بسیار بالا دارای استاندارد uv 400 برای محافظت از چشمان شما در ... - خرید پستی عینک آفتابی مردانه BMW www.tafrihfun.ir/product.php?id=263‎Cachedعینک BMW طرح 2013 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان ... عینک آفتابی مردانه خلبانی بی ام و BMW - BBshop.ir bbshop.ir/عینک-آفتابی-مردانه-خلبانی-بی-ام-و-BMW‎Cachedعینک آفتابی مردانه خلبانی بی ام و BMW با ظاهری مدرن و کلاسیک مناسب برای طرفداران این سبک است همچنین قابل استفاده برای آقایان و خانم ها می‌باشد .