مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک خلبانی شیشه آتشی

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس دسته:پلاستیک منعطف و فلز ظریف ضد زنگ

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngروزمره/مجلسی/فشن

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ دسته:مشکی

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبا تکنولوژی آنتی رفلس

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ شیشه:آتشی

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس قاب:فلز ظریف ضد زنگ

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngشیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس

نام

عینک خلبانی شیشه آتشی
جنسیت مردانه/زنانه
برند Ray ban
مدل خلبانی
لنز

UV 400

نوع کاربری روزمره/مجلسی/فشن
رنگ شیشه
آتشی
رنگ فریم مشکی
نوع دسته یک تیکه
رنگ دسته مشکی
جنس دسته پلاستیک منعطف و فلز ظریف ضد زنگ
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
جنس قاب
فلز ظریف ضد زنگ

معرفی اجمالی محصول:

سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.

 طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها  می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند . شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند

نحوه نگهداری عینک:

۱ – از قراردادن عینک در مکان‌های بسیار گرم (داخل اتومبیل) یا بسیار سرد اجتناب کنید.
۲ – اسپری تمیز کننده عدسی باید به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار استفاده شود. (استفاده بیش از حد سبب از بین رفتن لایه ضد یووی می‌شود.)
۳ – هنگام تمیز کردن عدسی حتما از دستمال مخصوص استفاده کنید و  از آب دهان و ها کردن عدسی خودداری کنید زیرا مواد تشکیل دهنده بذاق دهان سبب از بین رفتن لایه‌های محافظ عدسی می‌شود.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 







لینک منبع :عینک خلبانی شیشه آتشی

Images for عینک خلبانی شیشه آتشی عینک خلبانی شیشه آتشی flashkhor.com/shop/عینک-خلبانی-شیشه-آتشی/‎Cached Similarعینک خلبانی شیشه آتشی پاسخی است به تقاضای افراد شیک پوش و علاقه مند به سبک اسپورت. شاید به جرات بتوان عینک خلبانی شیشه آتشی چنین اظهار داشت که ... خرید عینک خلبانی شیشه آتشی - فروشگاه تی وی مارکت tvmarket ... www.etvmarket.ir/product/507/خرید-عینک-خلبانی-شیشه-آتشی/‎Cachedعینک خلبانی شیشه آتشی به همراه کیف و دستمال اورجینال عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان می کنند !!! پدیده طراحی سال ... عینک خلبانی شیشه آتشی اصل ارزان | فروشگاه اینترنتی on4 , خرید ... on4.ir/خرید-عینک-خلبانی-شیشه-آتشی-اصل-ارزان/‎Cached Similarعینک خلبانی شیشه آتشی. به همراه کیف چرم و دستمال مخصوص عینک. عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن. از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان می کنند !!! عینک خلبانی شیشه آتشی - فروشگاه اینترنتی m2m.sabzgostar.net/product/pid/986‎Cachedطرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم. میهن استور - خرید پستی عینک خلبانی شیشه آتشی www.mihanstore.net/product.php?id=271‎Cached Similarعینک خلبانی شیشه آتشی به همراه کیف و دستمال اورجینال عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان می کنند !!! پدیده طراحی سال ... فروشگاه - عینک خلبانی شیشه آتشی foroshgahi.modiranmarket.com/product/view/8/ خرید عینک ریبن شیشه آتشی را به کسانی پیشنهاد میدهیم که به دنبال محصولاتی خاص و کمیاب هستند. عینک آفتابی ریبن با شیشه های آتشی دارای استاندارد uv400 و ... آنلاین شاپ - عینک خلبانی شیشه آتشی www.onlineshop.modiranmarket.com/product/view/8/ خرید عینک ریبن شیشه آتشی را به کسانی پیشنهاد میدهیم که به دنبال محصولاتی خاص و کمیاب هستند. عینک آفتابی ریبن با شیشه های آتشی دارای استاندارد uv400 و ... عینک خلبانی شیشه آتشی pilotage-glasses.ir/products/Ray-Ban.../عینک-خلبانی-شیشه-آتشی‎Cachedخرید عینک خلبانی شیشه آتشی به همراه تمام لوازم جانبی فقط 19 هزار تومان برای خرید وارد همین سایت شوید. عینک آفتابی ریبن شیشه آتشی RayBan 18452 https://taksabad.com/.../sunglasses/عینک-آفتابی_ریبن_شیشه_آتشی_‎Cached Rating: 4 - 10,151 reviews عینک آفتابی ریبن شیشه آتشی یک عینک خلبانی استاندارد است که با در نظر گرفتن سلایق مختلف طراحی شده است. با زدن این عینک، جذابیت در تیپ ظاهری را ...