مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت دیواری طرح ماه

 ویژگی های کلیدی:

جنس پلکسی گلاس
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و محل کار
مقاوم در مقابل رطوبت و نور
شستشوی آسان
قابلیت جابه جایی آسان
سایز:80*80 سانتی متر

نام ساعت دیواری طرح ماه
طرح ماه
ساخت کشور
تایوان
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
پلکسی گلاس
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
فرم صفحه گرد عقربه ای
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین ندارد
رنگ مشکی
سایز 80 در 80 سانتیمتر
شیشه ضد خش http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

برای زیبا سازی منزل خود باید در انتخاب همه وسایل، سلیقه و هنر به خرج دهید. یکی از وسایلی که لازم است در همه خانه‌ها باشد، ساعت است. معمولا در انتخاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل‌های ساعتهای دیواری آنقدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیله آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنید.ساعت دیواری نگین دار طرح ماه یکی از این ساعت های دیواری زیبا می باشد.

این ساعت دیواری فانتزی گونه از هلال های کوچک و بزرگ تشکیل شده که به صورت شکل های زیر روی دیوار نصب میشود و به دکوراسیون منزل زیبایی خاصی می دهد طول این ساعت دیواری 80 سانتی متر و عرض آن نیز 80 سانتی متر می باشد.

اگر به دنبال ساعت دیواری بزرگ در عین حال جذاب می گردید ما به شما ساعت دیواری طرح ماه را معرفی می کنیم, این ساعت دیواری به دلیل سایز بزرگی که دارد بشیتر در اتاق نشیمن و سالن استفاده می گردد, ساعت دیواری ماه به دلیل اورجینال بودن و کیفیت بالایی که دارد رتبه بیشترین فروش را در بین ساعت دیواری های موجود کسب کرده است.جنس خاص این  ساعت فانتزی پلکسی گلاس تایوانی نام دارد که جنسی براق و خیره کننده را به همراه دارد.

اگر می خواهید از نوع موتور این ساعت با خبر شوید روانگرد تایوانی است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.ساعت دیواری طرح ماه از 14 قطعه تشکیل شده است که با توجه به دفترچه راهنمایی که در خود کارتون ساعت وجود دارد می توانید به راحتی این ساعت را نصب نمایید,این ساعت از نظر وزنی فوق العاده سبک می باشد و هیچ فشاری به دیوار منزل شما نمی آورد, پس اگر می خواهید دارای خانه ای مدرن و جذابی باشید از ساعت دیواری طرح ماه استفاده کنید.

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود   

متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت   

طریقه نصب: در بسته این ساعت دیواری اموزش تصویری نصب بهمراه چسب وجود دارد و به شما کمک میکند تا ساعت خود را براحتی نصب کنید . نگران جابجایی نباشید چرا که راهنمای نصب برای جابجایی ساعت به شما کمک میکند تا بدون صدمه به دیوار ساعت خود را جدا کنید . ضمنا چسب مخصوص یدک نیز برای این منظور در بسته موجودست

نحوه تمیز کردن: همچنین برای پاک کردن لک و موارد این چنینی دستمال مخصوصی در بسته قرار گرفته تا با تمیز کردن ساعت روی صفحه خش ایجاد نشود

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 








لینک منبع :ساعت دیواری طرح ماه

Images for ساعت دیواری طرح ماه ساعت دیواری ماه - خرید ساعت دیواری طرح ماه Survey https://www.surveymonkey.com/r/T6CKVSF خرید ساعت دیواری ماه,سفارش ساعت دیواری ماه,ساعت دیواری ماه اصل,ساعت دیواری ماه ارزان. ساعت دیواری ماه ساعت دیواری ماه · خرید ساعت دیواری ماه · فروشگاه ساعت دیواری ساعت دیواری ماه و فرشته - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/home.../wall.../ساعت_دیواری_ماه_و_فرشته‎Cached Rating: 3.8 - 11,197 reviews ساعت دیواری طرح ماه و فرشته در ابعاد 40*45 سانتی متر عرضه می گردد و در سایزهای بزرگتر و رنگ های متنوع تر قابل ارائه است. جهت تعیین سایز و رنگ دلخواه خود با ... ساعت دیواری ماه - فروشگاه اینترنتی تک سبد https://taksabad.com/home_appliances/.../wall.../ساعت_دیواری_ماه‎Cached Rating: 5 - 11,177 reviews ساعت دیواری طرح ماه در ابعاد 60*60 سانتی متر عرضه می گردد و در سایزهای بزرگتر و رنگ های متنوع تر قابل ارائه است. جهت تعیین سایز و رنگ دلخواه خود با شماره تلفن ... ساعت دیواری طرح ماه - لوازم خانگی سیلویا www.silvialand.com/محصولات/ساعت-دیواری-طرح-ماه/‎Cachedتوضیحات محصول. به Kikkerland Design خوش آمدید. یکی از برندهای معروف آمریکایی که از سال ۱۹۹۲ همکاران Kikkerland Design برای دستیابی به طرح های اصلی که ... ساعت دیواری طرح ماه - پرتال همکاران لوازم خانگی سیلویا ws.silvialand.com/محصولات/ساعت-دیواری-طرح-ماه/‎Cachedحفاظت شده: ساعت دیواری طرح ماه. دسترسی به این محصول فقط برای اعضاء می باشد در صورتیکه عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت عضو شوید. پوشاک ورزشی - ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت ... moon.shoperha.com/products/category/468/ ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت دیواری فانتزی ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت دیواری فانتزی ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری ... خرید هوشمندانه - ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت ... moon.shoperha.com/products/category/454/ ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت دیواری فانتزی ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری طرح ماه ساعت دیواری فانتزی ساعت دیواری فانتزی - ساعت دیواری ... ساعت دیواری طرح ماه و فرشته clockstore.ir/fantasy-clock/fershtemah‎Cachedساعت دیواری طرح ماه و فرشته خلاقانه ترین طرح از طرح های ساعت دیواری فانتزی در فروشگاه اینترنتی کلاک استور می باشد که برای اولین بار در ایران توسط این ... ❺Iدکوراسیونی زیبـاتر با ساعت دیواری 5040 برای خریدI❺ - ساعت مچی www.tilak.ir/internet-store/خرید-پستی-اینترنتی-ساعت-دیواری‎Cached Similarنوع موتور : تایوانی تیک تاکی - تعداد نگین:42عدد - مدت گارانتی: 6 ماه . طــرح شکوفه پر یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد . جنس : پلکسی گلاس تایوانی ...