مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حراج خردکن نایسر دایسر پلاس

 ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png شستشوی آسان
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png ظرف های کاربردی
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات

نایسر دایسر پلاس وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند. شما می توانید پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای سرخ کردن در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید .می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید. نایسر دایسر پلاس وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند. شما می توانید با این وسیله پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای سرخ کردن در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید .همچنین می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید.

ویژگی های خرد کن نایسر دایسر پلاس :

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png شستشوی آسان
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png ظرف های کاربردی
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات


هم چنین نایسر دایسر پلاس دو مزیت بزرگ دارد :

یکی ظرف آن است که از پلی کربنیک ساخته شده که ضد خش ، لکه و ضربه است و دیگری آنکه به راحتی تمیز می شود . می توانید آن را آبکشی کنید یا کل آن را در داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.










لینک منبع :حراج خردکن نایسر دایسر پلاس

حراج خردکن نایسر دایسر پلاس - شیپور https://www.sheypoor.com/حراج-خردکن-نایسر-دایسر-پلاس-15291318.html‎Cachedحراج خردکن نایسر دایسر پلاس. ۱ ماه پیش، تهران، طالقانی ۳۵,۰۰۰ تومان. شستشوی آسان ظرف های کاربردی خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت خرد کردن بدون له کردن میوه ... خردکن نایسر دایسر پلاس آلمانی با گارانتی - شیپور https://www.sheypoor.com/خردکن-نایسر-دایسر-پلاس-آلمانی-با-گارانتی-12166351.html‎Cached15 آگوست 2017 ... اما با آمدن نایسر دایسر پلاس همه. ... ویژگیهای خردکن نایسردایسر پلاس آلمانی 1- نایسر ... حراج خردکن نایسر دایسر پلاس در شیپور-عکس کوچک 2 ... خرید خردکن نایسر دایسر پلاس جادویی - آپارات ► 14:41www.aparat.com/v/9nplI/خرید_خردکن_نایسر_دایسر_پلاس_جادویی Jul 13, 2014 - 15 min فروشگاه اینترنتی ایران آرنا خرید خردکن نایسر دایسر پلاس nicer dicer plus را با تخفیف از سایت تخفیف خرید اینترنتی ایران آرنا بخواهید. حراج خردکن نایسر دایسر پلاس - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayan-shop.com/products/view/431/ همچنین می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید. ویژگی های خرد کن نایسر دایسر ... حراج خردکن نایسر دایسر پلاس - میهن بانو www.mihanbano.com/2017/.../حراج-خردکن-نایسر-دایسر-پلاس.html‎Cached16 آوریل 2017 ... حراج خردکن نایسر دایسر پلاس -فروش اینترنتی خردکن نایسر دایسر پلاس -خردکن- خردکن نایسر دایسر پلاس -فروش خردکن نایسردایسر پلاس ... حراج خردکن نایسر دایسر پلاس | فروشگاه دایان شاپ - خرید اینترنتی www.abipush.ir/products/view/431/‎Cachedهمچنین می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید. ویژگی های خرد کن نایسر دایسر ... dayan shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس - پیکس لر pixlar.ir/dayan-shop-حراج-خردکن-نایسر-دایسر-پلاس-8457.html‎Cached6 جولای 2017 ... dayan shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس ... @dayan___shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات فقط با ... خرد کن نایسر دایسر پلاس - فروشگاه اینترنتی به خرید beh-kharid.com/product/خرد-کن-نایسر-دایسر-پلاس/‎Cached Similarنایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus خرد کنی چند کاره است که کار در آشپز خانه را بسیار آسان می کند. شما می توانید پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار و چیزهایی دیگر را برای ... dayan shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس - 98عکس 98ax.ir/dayan-shop-حراج-خردکن-نایسر-دایسر-پلاس-2162.html‎Cached5 جولای 2017 ... dayan shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس. dayan shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس. @dayan___shop حراج خردکن نایسر دایسر پلاس نمایندگی فروش خردکن نایسر دایسر پلاس درجه 1 سالاد nicerdicerplus.ninipage.com/‎Cached Similarنمایندگی فروش خردکن نایسر دایسر پلاس درجه 1 سالاد - خردکن Nicer Dicer Plus اورجینال 48500 تومان تیغه 3 اره ای , خردکن نایسر دایسر پلاس همراه با سی دی آموزشی ...