مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک ری بن کت

 ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngعینک Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی می باشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز می باشد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمحافظت از چشم هارا در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای طراحی زیبا و جذاب

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای uv 400

عینک ری بن کت

جنسیت زنانه/مردانه
برند
ری بن کت
UV 400
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
رنگ فریم
مشکی،قهوه ای
رنگ شیشه
دودی،قهوه ای
کیف
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
دستمال
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

 

 عینک آفتابی برای جلوگیری ازصدمه دیدن چشم هاست نه برای اینکه روی سر و زیر چانه قرار بگیرد. تبلیغات متعدد شرکت های معروف عینک سازی که از حضور بازیگران و ورزشکاران معروف برای پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند بی تردید در گسترش مصرف این نوع عینک ها نقش عمده ای دارد.

عینک ری بن کت


 به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ۸۰ درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد.

عینک ری بن کت


عینک Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی می باشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز می باشد و علاوه بر زیبایی چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد کرد.

در روزهایی که نور خورشید شدت زیادی دارد گیرنده های نوری شبکیه تحریک می شوند و حساسیت کنتراست آنها کاهش می یابد. عینک های آفتابی رنگ های نارنجی ، بنفش ، آبی را جذب میکنند و این رنگها به صورت رنگ خاکستری با شدتهای مختلف دیده می شوند. در مقابل رنگهای سبز ، زرد و قرمز با این عینکها بهتر دیده می شوند و کنتراست رنگ افزایش می یابد و همین امر باعث می شود چشمان شما در برابر تمام مضرات در امان باشد…
عینک ری بن کت
این عینک دارای uv 400 کامل می باشد در نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم هارا در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد .متاسفانه به این موضوع در ایران اهمیت خاصی داده نمیشود ولی ما به شما توصیه میکنیم حتما به چشمان خود احترام بگذارید چرا که تا پایان عمر به آنها نیاز دارید. و این نکته بسیار مهم است که عینک آفتابی دارای استاندارد کامل بوده و از چشمانتان محافظت کند. عینک آفتابی غیر استاندارد نه تنها از چشم محافظت نمیکند بلکه به چشم آسیب نیز میرساند.
عینک ری بن کت

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 











لینک منبع :عینک ری بن کت

Images for عینک ری بن کت عینک ریبن کت شیشه شفاف RayBan Cat https://taksabad.com/.../sunglasses/عینک_شیشه_شفاف_ریبن_کت‎Cached Rating: 3.5 - 10,149 reviews عینک ریبن کت شیشه شفاف هدیه ای مناسب برای دوستداران زیبایی است و همانند عینک های آفتابی محافظی است که قادر است تا 98 درصد یو وی را جذب نماید و از چشم ... فروشگاه عینک ریبن کت – یک سایت خرید اینترنتی دیگر catglasses.iranarena.com/‎Cachedعینک ریبن کت اصل را فقط از فروشگاه ما بخواهید. عینک ریبن کت اصل در رنگ های مشکی و قهوه ای در فروشگاه موجود میبباشد. عینک مذکور دارای uv400 و فریم کائوچو ... عینک ریبن کت شیشه شفاف اصل - فروشگاه تی وی مارکت tvmarket ... www.etvmarket.ir/product/389/عینک-ریبن-کت-شیشه-شفاف-اصل/‎Cached SimilarRay Ban Cat, خرید آنلاین عینک ریبن کت شیشه شفاف, خرید اینترنتی عینک ریبن کت شیشه شفاف, خرید عینک Ray Ban Cat 2012 شیشه شفاف, خرید عینک Ray ... خرید عینک ری بن مدل کت CAT - عینک ریبن مردانه قیمت نمایندگی ... www.nyazmarket.com/index.php?productID=398‎Cached Similarخرید عینک ری بن اورجینال , خرید عینک آفتابی , زیباترین عینک آفتابی , عینک ری بن 2012 , خرید عینک ری بن کت , فروش عینک های آفتابی , عینک rayban cat. خرید عینک ریبن کت با کیف ریبن | فریم قهوه ای raybanstore.ir/post/9/raybancatbuy.html‎Cached Similarخرید اینترنتی و پستی عینک ریبن کت قهوه ای با تخفیف زمستانه و به همراه کیف ریبن در فروشگاه عینک آفتابی ریبن استور آغاز شد.عینک ریبن کت قهوه ای ویژه ... عینک ریبن کت مدل 2012 کمپانی rayban flashkhor.com/shop/عینک-ریبن-کت-مدل-2012-rayban/‎Cached Similarعینک ریبن کت مدل سال ۲۰۱۲ یعنی Ray.Ban RayBan Cats 4125 به صورت اصل و اورجینال ارائه می شود.عینک ریبن کت مدل سال ۲۰۱۲ یعنی Ray.Ban RayBan ... فرهو - عینک ری بن کت – ray ban cat farhoo.yasell.biz/product/view/21/‎Cachedعینک ری بن کت – ray ban cat. برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل ... خرید اینترنتی عینک ریبن کت اصل Ray Ban Cat 4125 ... glassesraybanshop.ir/.../خرید-اینترنتی-عینک-ریبن-کت-اصل-ray-ban-cat-4125/‎Cached Similarخرید اینترنتی عینک ریبن کت cat با کیفیت اورجینال همراه با متعلقات مثل کیف و دستمال مخصوص کمپانی عینک ریبن کت... خرید عینک ری بن کت شیشه شفاف - میهن استور www.mihanstores.com/health/rayban-cat-glasses.html‎Cached6 سپتامبر 2012 ... عینک ری بن کت با شیشه شفاف جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. از این عینک می توان در شب نیز استفاده کرد و همچنین شما می ...