مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت دیواری شبنم

 ویژگی های کلیدی:

جنس پلکسی گلاس
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین 8 عدد
قابل استفاده درآشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب و محل کار
مقاوم در مقابل رطوبت و نور
شستشوی آسان
قابلیت جابه جایی آسان

نام ساعت دیواری
طرح شبنم
ساخت کشور
تایوان
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
پلکسی گلاس
نوع کاربری
پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
نوع موتور تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین 8 عدد
سایز 100 در 80 سانتیمتر
ضخامت 3 میلیمتر
شیشه ضد خش http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

ساعت دیواری نقش مهمی در دکوراسیون منزل بر  عهده دارد و یک ساعت شیک و متفاوت می تواند زیبایی دیوارهای منزل را چندین برابر کند به تبع آن کل محیط منزل هم شیک و زیبا دیده می شود.ساعت دیواری شبنم یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری است که طرح بسیار متفاوت و جذابی دارد.این مدل ساعت دیواری را قطعا در هیج مکانی مشاهده نکرده اید و این موضوع باعث می شود جذابیت این ساعت دیواری در منزل شما خیره کننده تر باشد.

ساعت دیواری شبنم دارای زیبایی خیره کننده ای است و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند خانه ای شیک و رویایی داشته باشند.ساعت دیواری شبنم در برابر رطوبت و نور مقاوم است و دارای عرض 100 و ارتفاع 80 سانتی متر می باشد.موتور ساعت دیواری شبنم از نوع تیک تاکی تایوانی است و دارای کیفیت خوبی است و تا سال های سال برای شما کار می کند.ساعت دیواری شبنم دارای راهنمای نصب و چسب مخصوص می باشد که به وسیله ی آن می توانید قطعات ساعت را بر روی دیوار بچسبانید.دارای قابلیت جابه جایی آسان و شستشو است.ساعت دیواری شبنم را براحتی بر روی دیوار منزل نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

سایز : 80*100

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود   

متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت   

طریقه نصب: راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچکی قابلییت نصب دارد.

نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید   برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 







لینک منبع :ساعت دیواری شبنم

Images for ساعت دیواری شبنم ساعت دیواری آینه ای شبنم - فروشگاه اینترنتی پدیده www.padidehshop.com/product/678/ساعت-دیواری-شبنم‎Cached Similarشبنم یکی از ساعت های دیواری ساخته شده از جنس آینه است که روی تمامی سطوح قابل نصب است و این ساعت دیواری برای اتاق نشیمن طراحی شده است . میهن استور - خرید پستی ساعت دیواری طرح شبنم www.mihanstore.net/product.php?id=416‎Cached Similarساعت دیواری طرح شبنم زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ... ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ... طراحی شیک و منحصر به فرد این ... خرید ساعت دیواری فانتزی طرح شبنم - فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ www.irikshop.com/خرید-ساعت-دیواری-فانتزی-طرح-شبنم.html‎Cached9 جولای 2014 ... در انتخاب ساعت خیلی انرژی نمی گذاریم در صورتی که در دکوراسیون هر وسیله ای نقش بسزایی ایفا می کند. در ساعت دیواری فانتزی طرح شبنم از ... ساعت دیواری شبنم - فروشگاه اینترنتی دیواری www.divarishop.ir/product_info.php/...id/.../ساعت-دیواری-شبنم‎Cached Similarخرید پستی اینترنتی ساعت دیواری طرح شبنم از فروشگاه اینترنتی دیواری - ارسال فوری به تمام نقاط کشور. فروشگاه اینترنتی شاپیلان خرید ساعت دیواری شبنم بایگانی ... shopilan.ir/tag/خرید-ساعت-دیواری-شبنم/‎Cachedساعت LED مدل سامورایی۱۳۹۶ مرداد ۱۰; ساعت LED طرح اپل واچ۱۳۹۶ مرداد ۹; ساعت دیواری طرح رهام۱۳۹۶ مرداد ۹; ساعت دیواری طرح یاس۱۳۹۶ مرداد ۹; ساعت دیواری طرح شبنم۱۳۹۶ ... ساعت دیواری شبنم | یاس کلاک | ساعت دیواری فانتزی yasclock.com/1261/1393/04/14/wall-clock-shabnam.html‎Cachedساعت دیواری شبنم ساعت دیواری طرح شبنم از جنس پلکسی گلاس براق تایوانی ساخته شده است . این ورق ها با نام CHOCHEN و YEARLONG در دنیای ساخت لوازم. ساعت دیواری فانتزی مدل شبنم decofa.ir/product/141388‎Cachedساعت دیواری مدل شبنم یک ساعت دیواری فانتزی خاص و شیک ساخته شده از پلاگسی گلاس براق تایوانی 2.8 میل دارای کیفی بسیار بالا با موتور تایوانی. قیمت ساعت دیواری شبنم - مقایسه و خرید اینترنتی - گردا www.garda.ir/ساعت-دیواری-شبنم-23782‎Cachedلیست قیمت و مشخصات کالا - قیمت ساعت دیواری شبنم - مقایسه و خرید اینترنتی - گردا. برچسب خرید ساعت دیواری پرتو شبنم - فروشگاه بزرگ خرید ... clockwall4.blogsky.com/tag/خرید-ساعت-دیواری-پرتو-شبنم خرید اینترنتی ساعت دیواری فرفورژه طرح پرتو در فروشگاه شبنم در فروردین ماه سال 1395 ||نوعی بی نظیر از طراحی یک ساعت دیواری فانتزی شبنم. از ساعت دیواری ...