مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت مچی دخترانه دنیرا

ویژگی های کلیدی :

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngداری بند سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمناسب سنین 12 سال به بالا

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبسیار سبک و راحت

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبند و صفحه ی طراحی شده و زیبا

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطراحی جدید سال و جوان پسند

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngارسال در بسته بندی و به همراه جعبه ی ساعت

 

جنسیت  دخترانه/زنانه
برند
WALAR
مدل ICE
نوع شیشه
کریستال
نوع کاربری روزمره/فانتزی
مقاومت در برابر آب http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
میزان مقاومت در حد شستشوی دست
قطر صفحه 27 میلی متر
فرم صفحه
گرد
رنگ بندی http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
نوع قفل بند سگکی
جنس بند ژله ای-سیلیکونی
قابلیت نمایش روز شمار

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png

ثبات رنگ http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
منبع انرژی
باطری
تکنولوژی ساخت
Quartz

 

زمان و وقت شناسی چیزیه که کمتر کسی میتونه خیلی راحت از کنارش بگذره. حتی یه ثانیه هم میتونه سرنوشت یه نفر یا یه ملت رو تغییر بده و واقعا وقتی میگن وقت طلاست، با یه کم تفکر میشه به اهمیتش پی برد.به همین دلیل انسانها به ساعت‌ها خیلی اهمیت میدن. بعد از ظهور انواع ساعت‌ها یکی از پرکاربردترین نوع اونها رو باید ساعت مچی بدونیم که در کنار ساعت‌های دیواری بیشترین استفاده رو داره. بیشتر افراد تمایل دارن به صورت شخصی از ساعت خودشون استفاده کنن و به دلیل اینکه ساعت‌های مچی طرفدارای زیادی داره و یه کالای با اهمیت حساب میشه اون رو جزو ابزارهای پوشیدنی میدونن.

کمپانی‌های کوچیک و بزرگی هستن که از دیرباز مشغول تولید ساعت‌های مچی مختلف هستن و اگه بخوایم ساعت‌های مچی را تقسیم‌بندی کنیم باید به سه گروه اشاره کنیم. ساعت‌های مچی آنالوگ، ساعت‌های مچی دیجیتال و یه گروه جدید به نام ساعت‌های مچی هوشمند.

از وقتی زندگی شکل مدرن به خودش گرفت، زمان هم مهم شد و از وقتی که زمان مهم شد ساعت ها وارد زندگی آدم ها شدند. هر چیزی که وارد زندگی روزمره بشود می تواند انواع و اقسام شکل ها را به خودش بگیرد. به عبارت دیگر به تعداد آدم ها برای طراحی های مختلف راه هست!  ساعت ها هم استثنا نبودند. ساعت های مچی معمول ترین شکل های حاضر در زندگی روزمره بودند. 
با گرم شدن بازار مد نوع طراحی ساعت ها هم فرق کرد. ساعت های زنانه و مردانه مشتریان را هدف می گرفتند و سعی می کردند به هر نحوی سلیقه  آن ها راضی و نظرها را به خود جلب کنند . نتیجه آن هم بازار متنوع امروز شد.

 

 

   

    
ساعت  WALAR:
 

ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده به علت سبک بودن آن بسیار راحت خواهید بود. 
در گذشته، مردم از ساعت مچی برند برای اطلاع از زمان استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروزی که انتظار می رفت وسیله ای مانند ساعت مُچی، بی استفاده شده و با پیوستن به تاریخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مُچی را وارد دنیای تجمّل گرایی کردند. امروزه در دنیای مُد، ساعت های مُچی به یک نماد تبدیل شده اند و استفاده از ساعت های زیبا و گران قیمت در محیط کار یا بیرون از آن، با حس غرور همراه است  

یک ساعت ساده تنها زمان و گاهی تاریخ روز را به شما نشان می دهد. اما اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید پیشنهاد ما به شما ساعت مچی زنانه ICE-1333 خواهد بود.

 

 
داری بند سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر

 

مناسب سنین 12 سال به بالا

 

بسیار سبک و راحت

 

بند و صفحه ی طراحی شده و زیبا

 

طراحی جدید سال و جوان پسند

 

با ساعت مچی دنیرا خاص بودن را تجربه کنید 

 
 
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 










لینک منبع :ساعت مچی دخترانه دنیرا

Images for ساعت مچی دخترانه دنیرا ساعت مچی دخترانه دنیرا - دایان مارکت dayanmarket.blogsky.com/1395/10/28/post-910/ساعت-مچی-دخترانه-دنیرا 17 ژانویه 2017 ... بعد از ظهور انواع ساعت‌ها یکی از پرکاربردترین نوع اونها رو باید ساعت مچی بدونیم که در کنار ساعت‌های دیواری بیشترین استفاده رو داره. بیشتر ... ساعت های مچی زنانه - فانتزی - ساعت مچی دخترانه دنیرا - فروشگاه شیک ... idmarket.ir/product_info.php?products_id=409&Vsid... ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. بدنه این ساعت از جنس پلاستیک ... ساعت مچی دخترانه دنیرا come.dayanshop.biz/products/view/1333 ساعت مچی دخترانه دنیرا. ویژگی های کلیدی : http://www.dayanshop.com/uploads/ icon/tick. داری بند سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر. ساعت مچی دخترانه دنیرا www.tilak.ir/buy/.../خرید-پستی-اینترنتی-ساعت-مچی-دخترانه-دنیرا‎Cachedجهت خرید ساعت مچی دخترانه دنیرا اینجا کلیک کنید✚فروشگاه ساعت مچی✚قیمت ساعت مچی✚شما اولین نفر باشید که این ساعت را به دست می بندد. ساعت مچی دخترانه دنیرا| ساعت| ده‌ونک تهران| دیوار https://divar.ir/v/تهران_ده‌ونک_ساعت-مچی-دخترانه-دنیرا/64_kHtceG‎Cachedساعت مچی دخترانه دنیرا| ساعت| ده‌ونک تهران| خرید و فروش تزیینی| سایت ثبت آگهی، نیازمندی و خرید و فروش دیوار|داری بند سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر ضد آب و ضد ... ساعت مچی دخترانه دنیرا - خالی کردن cart.mahoor.biz/tags/ساعت%20مچی%20دخترانه%20دنیرا ساعت بند چرم طرح TISSOT مدل 18530. ساعت بند چرم طرح TISSOT مدل 18530 جزو خانواده‌ی ساعت‌های زنانه و مردانه با طراحی کلاسیک ساخته شده است. قیمت : 38,000 تومان . ساعت های مچی دخترانه دنیرا - پانیذ - دیانا - رومینا - لورنزو - کاترین ... https://groups.google.com/d/topic/tooska/G37gVWrfeSk‎Cachedlp. ساعت مچی دخترانه دنیرا. برای اطلاعات بیشتر. http://hedi.dayanshop.com/ products/view/2666. ++++++++++++++++++. ساعت مچی دخترانه پانیذ. برای اطلاعات ... ساعت مچی زنانه دنیرا - فروشگاه اینترنتی سنترا https://www.sentra.ir/ساعت-مچی-زنانه-دنیرا/ ساعت دنیرا, ساعت مچی دنیرا, ساعت مچی زنانه دنیرا, فروش ساعت زنانه دنیرا, خرید ساعت زنانه دنیرا. ساعت مچی دخترانه گل دار دنیرا در ۵ طرح زیبا - دایان فا dayanfa.ir/6438-ساعت-مچی-دخترانه-دنیرا-طرحدار-گل-جنس-نر‎Cachedساعت مچی دخترانه دنیرا داری بند سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر. مناسب سنین ۱۲ سال به بالا. ساعت مچی دخترانه طرحدار گل دنیرا در ۵ طرح زیبا بسیار سبک و راحت.