مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جعبه ابزار خودرو سایز کوچک

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای دسته تاشو

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای 1 عدد قفل پلاستیکی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای 1 عدد سینی پلاستیکی مجزا بالای محفظه اصلی نگهداری ابزارها، جهت قرار دادن ابزار های بلند مثل آچارها

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای 1 مخزن اصلی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png  دارای 3 محفظه کوچک با درپوش پلاستیکی روی درب جعبه جهت نگهداری پیچ، مهره و غیره

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png قابل استفاده در مصارف صنعتی و خانگی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png سایز کوچک

 

 

نوع جعبه ابزار
ابعاد 12×15 × 31 سانتی متر
حمل آسان http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
اقلام همراه به همراه تیغ موکت بری
قفسه بندی
جنس بدنه پلاست

 

اگر در یک شهر دور مشغول گذراندن تعطیلات هستید، مطمئناً تعمیر خودرو آخرین چیزی است که مایلید آن را انجام دهید. اما از آنجا که در هر سفری ممکن است، خودرو دچار مشکل شود؛ بهترین کار این است که از قبل آماده باشید. اگر خودرو شما در جاده خراب شد، باید بدانید که چه کارهایی لازم است انجام دهید. شما معمولاً می توانید به تنهایی مشکل خودرو را با استفاده از یک جعبه ابزار حل کنید. بنابراین حمل یک جعبه ابزار کامل در طول مسافرتهای طولانی بسیار لازم است.

قبل از هر چیز، ضروری است که دفترچه راهنمای تعمیر خودرو را به همراه داشته باشید. حتی اگر از نحوه کارکرد موتور ماشین اطلاعی ندارید، این راهنما به شما کمک می کند که نقص خودرو را پیدا کنید و تشخیص دهید که دقیقاً برای برطرف کردن آن چه تعمیراتی باید صورت گیرد.


همراه دفترچه راهنما، شما به بعضی ابزار اولیه برای تعمیر نیاز دارید که شامل آچار، جک و گیره سوسماری برای شارژ باطری است. کاربرد این چند ابزار تنها به اندازه ای است که شما بتوانید خودروی از کار افتاده را به راه بیاندازید و به یک مکانیکی برسانید تا توسط شخصی متخصص مورد بازرسی قرار گیرد. اگر در مسیری ناآشنا و بدون هیچ آشنایی از محل های تعمیر خودرو، گیر بیافتید؛ مسلماً تمام امید خود را از دست خواهید داد. برای اجتناب از این احساس ناامیدی کافیست از پیش همه چیز را تهیه نموده و خود را آماده کرده باشید. با داشتن یک راهنمای مناسب، یک جعبه ابزار با وسائل ضروری و لیست مکانیکی های راه، هیچگاه با این مشکل مواجه نخواهید شد.

 

جعبه ابزار خودرو   

نگهداری از ابزارهای متعدد، که هرکدام دارای اندازه و سایز متنوعی هستند، در کنار هم بسیار مهم است. به عنوان مثال کسانی که تعمیرات وسایل، قطعات و بردهای الکترونیکی را انجام می‌دهند، ابزارهای متنوعی را مورد استفاده قرار می‌دهند که غالبا ظریف و حساس هستند و اگر به درستی از آنها محافظت نشود ممکن است دچار خرابی و استهلاک شوند. با این حال اندازه و ابعاد بزرگ یک جعبه‌ابزار در صورتی که متناسب با محل نگهداری نباشد می‌تواند در تضاد با سهولت دسترسی به تمام مجموعه‌ ابزارهای شما باشد و علاوه بر اشغال بیهوده‌ی فضای بیشتر، احتمال حرکت و آسیب‌دیدگی آن‌ها وجود دارد. استفاده از یک جعبه‌ابزار کوچک و جمع‌و‌جور راه‌حلی مناسب برای محافظت درست از ابزارها به شمار می‌آید.
اگر برای کارهای منزل یا کارگاه کوچک‌تان تعدادی ابزار (از چند عدد پیچ‌گوشتی یا تعداد محدودی از انواع آچار بگیرید تا 2 یا 3 عدد انبر) تهیه کرده باشید، تهیه یک جعبه‌ابزار کوچک، مقاوم و به صرفه می‌تواند اولین اولویت شما در نگهداری صحیح از آن‌ها باشد

دارای دسته تاشو

 

 

 

طراحی بسیار زیبا

 

 

 

 دارای 1 عدد قفل پلاستیکی

 

 

 

دارای 1 مخزن اصلی

 

 

 

قابل استفاده در مصارف صنعتی و خانگی

 

 

 

 دارای یک عدد سینی پلاستیکی
 
 
 
 
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 






لینک منبع :جعبه ابزار خودرو سایز کوچک

Images for جعبه ابزار خودرو سایز کوچک خرید اینترنتی جعبه ابزار خودرو سایز کوچک | خرید آنلاین اینترنتی ... shopmenow.ir/1394/.../خرید-اینترنتی-جعبه-ابزار-خودرو-سایز-کو/‎Cached Similarخرید اینترنتی جعبه ابزار خودرو سایز کوچک,خرید جعبه ابزار ماشین با قیمت مناسب ,خرید جعبه ابزار,جعبه ابزار ماشین,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید پستی جعبه ... جعبه ابزار خودرو سایز کوچک - دایان مارکت dayanmarket.blogsky.com/1395/10/28/post.../جعبه-ابزار-خودرو-سایز-کوچک 17 ژانویه 2017 ... اگر در یک شهر دور مشغول گذراندن تعطیلات هستید، مطمئناً تعمیر خودرو آخرین چیزی است که مایلید آن را انجام دهید. اما از آنجا که در هر سفری ممکن است، ... جعبه ابزار خودرو بابل سایز کوچک Babol Toolbox Size Small ... 79.175.144.10/Product/DKP-143569/‎Cached Rating: 3.7 - 27 reviews نگهداری از ابزارهای متعدد با اندازه و سایزهای متنوع در کنار هم بسیار مهم است. همچنین اندازه و ابعاد بزرگ یک جعبه‌ابزار در صورتی که متناسب با محل نگهداری نباشد، ... جعبه ابزار خودرو بابل سایز کوچک - لوازم یدکی ثامن samenyadak.ir/accessories/babol-toolbox-size-small‎Cachedجعبه ابزار کوچک در ابعاد 12*15*31 مناسب جهت منظم کردن و نگهداری ابزاری که بسیار با آن سروکار دارید قابل استفاده در فضای کوچک ماشین, منزل, محل کار و ... کد کالا: ... جعبه ابزار خودرو بابل سایز کوچک | سبدشاپ www.sabadshop.com/product/جعبه-ابزار-خودرو-بابل-سایز-کوچک/‎Cachedاستفاده از یک جعبه‌ابزار کوچک و جمع‌و‌جور، راه‌حلی مناسب برای محافظت درست از ابزارها به شمار می‌آید. اگر برای کارهای سرویس خودرو یا کارگاه کوچکتان تعدادی ابزار (از ... خرید اینترنتی جعبه ابزار خودرو سایز کوچک karvkasb.iran.sc/post/25‎Cachedخرید اینترنتی جعبه ابزار خودرو سایز کوچک - اشتغال زایی و کسب درآمد-رازهای میلیونر شدن. جعبه ابزار خودرو سایز کوچک - ردیاب خودرو https://gpskar.com/tag/جعبه-ابزار-خودرو-سایز-کوچک‎Cachedاین جعبه ابزار یک مجموعه کامل و فوق العاده بی نظیر می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از مواد درجه یک ساخته شده است، این جعبه ابزار می تواند تمامی نیازهای ... Babol Toolbox Size Small جعبه ابزار خودرو بابل سایز کوچک https://www.esara.ir/...Toolbox-Size.../جعبه-ابزار-خودرو...سایز-کوچک/e~59603‎Cachedمعرفی کالا : نگهداری از ابزارهای متعدد با اندازه و سایزهای متنوع در کنار هم بسیار مهم است. همچنین اندازه و ابعاد بزرگ یک جعبه ابزار در صورتی که متناسب با محل نگهداری ... جعبه ابزار خودرو سایز کوچک www.dayansale.ir/products/view/1487‎Cachedجعبه ابزار خودرو سایز کوچک. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/ icon/tick.png دارای دسته تاشو. http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای 1 ...