مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شال هواداری پرسپولیس

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngپارچه درجه یک نخی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدوخت عالی و دو لایه

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطول 125 سانتی متر

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngعرض 20 سانتی متر

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای لوگو و نام پرسپولیس

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای ثبات رنگ

نام شال پرسپولیس
رنگ قرمز
جنس پارچه
نخی
نوع پارچه دو لایه
طول 125 cm
عرض 20 cm
نوع دوخت دور دوزی شده
نوع رنگ
ثابت
ویژگی دارای نام و برند باشگاه پرسپولیس

 

 

نام، نماد و رنگ

پرسپولیس یک واژه یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژه «پرسه» (به یونانی Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) به معنای شهر تشکیل شده‌است. یونانیان باستان به پارسه یا تخت جمشید، پایتخت دودمان هخامنشیان، پرسپولیس می‌گفتند.در سال ۱۳۶۰، سازمان تربیت بدنی نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و قرار شد پرسپولیس از سال ۱۳۶۱، با نام دیگری فعالیت کند. بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاه‌های تهران حاضر نشدند و قهرمانی این مسابقات را از دست دادند. در دی ۱۳۶۵، پرسپولیس تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت. بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت نام تیم را به «آزادی» تغییر دهد. بازیکنان با این تغییر نام موافق نبودند. در ۲۷ بهمن ۱۳۶۵، نام باشگاه رسماً به «پیروزی» تغییر یافت. اداره کل تربیت بدنی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «این تغییر نام به پیشنهاد بازیکنان صورت گرفته‌است.» با این وجود، رسانه‌ها و مردم ایران بیشتر نام پرسپولیس را به کار می‌برند.در آگهی ثبت نمادی که شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در سال ۱۳۷۰ به ثبت رسانده، این توضیح آمده‌است: «کلمه پرسپولیس و علامت فانتزی. تصویر جامی که از دو طرف با دو سر اسب هخامنشی تلاقی دارد.»رنگ قرمز یکی از مهمترین نمادهای باشگاه فوتبال پرسپولیس به شمار می‌آید. به جز فصل ۸۶-۱۳۸۵ و چند بازی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ که بازیکنان پرسپولیس لباس‌های راه‌راه سفید و قرمز پوشیدند، از آغاز همواره رنگ اصلی پیراهن پرسپولیس قرمز بوده‌است. از این رو آنان را «ارتش سرخ» و «سرخپوشان» می‌نامند. پیراهن دوم باشگاه نیز به طور سنتی سفید بوده است. از فصل ۹۰-۱۳۸۹ پیراهن دوم باشگاه به رنگ مشکی تغییر کرد که در پی آن در فصل ۹۱-۱۳۹۰ نیز این رنگ به عنوان رنگ دوم پیراهن باشگاه برگزیده شد. در یک نظرسنجی که پیش از لیگ دهم از سوی پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس انجام شد، ۴۲ درصد از هواداران، رنگ مشکی و ۱۷ درصد رنگ سفید را برای رنگ پیراهن دوم باشگاه برتری داده‌اند.در فصل ۸۷-۱۳۸۶ که به قهرمانی پرسپولیس در جام خلیج فارس منتهی شد، فیلم مستندی با نام مردان پرسپولیس درباره این باشگاه ساخته‌شد. قرار بود قسمت دوم این فیلم در سال بعد ساخته شود که با مخالفت داریوش مصطفوی، مدیرعامل آن زمان پرسپولیس این فیلم ساخته‌نشد. سانسور و کیفیت پائین ساخت این فیلم با انتقادهایی همراه بود.همچنین در دهه‌های ۱۳۴۰، (عزیز اصلی) ۱۳۵۰ (محراب شاهرخی) و ۱۳۷۰ (احمدرضا عابدزاده، علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی) نیز شماری از بازیکنان این باشگاه در فیلم‌های سینمای ایران به بازیگری پرداختند.در سال ۱۳۸۸، پرسپولیس به عنوان نخستین باشگاه ایرانی ساخت سرود رسمی‌اش را با همکاری داریوش خواجه‌نوری، خواننده و گیتاریست ایرانی آغاز کرد. این ترانه «آهنگ سرخ» نام دارد و بازیکنان سابق باشگاه آن را خوانده‎اند. پیش از این نیز خوانندگانی مانند فرزین برای پرسپولیس خوانده‌بودند. قاسم افشار نیز در دهه ۷۰ آلبومی با نام «قرمزته» منتشر کرده‌بود.

 

شال پرسپولیس
 
 

شال پرسپولیس محصول جدیدی می باشد که مخصوص طرفداران پر شور تیم پرسپولیس عرضه شده است. این شال با جنس درجه یک و قیمتی مناسب ویژه طرفداران باشگاه پرسپولیس عرضه پردیده است. از ویژگی های این شال می توان به جنس نخی ، ثبات رنگ ، دوخت عالی و ... اشاره کرد. 

جنس پارچه : نخی درجه یک

 

 

 

طول 125 سانتی متر

 

 

 

عرض 20 سانتی متر

 

 

 

دولایه

 

 

 

چاپ اسم و لوگو باشگاه

 

 

 

دور دوزی شده

 

 

 

 کیفیتی بی نظیر

 

 

 

 

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 








لینک منبع :شال هواداری پرسپولیس

Images for شال هواداری پرسپولیس شال هواداری پرسپولیس m2m.sabzgostar.net/product/pid/1404‎Cachedشال هواداری پرسپولیس. پرسپولیس یک واژه یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژه «پرسه» (به یونانی Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) ... شال هواداری پرسپولیس - فروشگاه اینترنتی دیجی کالا dijikala.sabzgostar.net/product/pid/1404‎Cachedشال هواداری پرسپولیس. پرسپولیس یک واژه یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژه «پرسه» (به یونانی Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) ... خرید اینترنتی شال هواداری باشگاه پرسپولیس - فروشگاه اینترنتی ... perspolisshop.blogsky.com/1394/08/27/.../شال-هواداری-پرسپولیس‎Cached18 نوامبر 2015 ... خرید شال هواداری پرسپولیس, خرید اینترنتی شال هواداری پرسپولیس, خرید پستی شال هواداری پرسپولیس, خرید انلاین شال هواداری پرسپولیس, خرید ... شال هواداری پرسپولیس - شیپور https://www.sheypoor.com/شال-هواداری-پرسپولیس-15804883.html‎Cachedشال هواداری پرسپولیس. ۱ ماه پیش، اصفهان، شاهین شهر ۱۰,۰۰۰ تومان. شال اصل جوما پرسپولیس.از نمایندگی جوما خریدم شماره تماس تایید شده: ۰۹۳۷XXX۵۷۶۸ (نمایش کامل) . دی‌جـی‌آی | خرید آنلاین شال هواداری تیم پرسپولیس www.dgi.ir/product/خرید-ویژه-شال-هواداری-پرسپولیس‎Cachedبرچسب‌ها: خرید پستی شال هواداری ارزان پرسپولیس، خرید اینترنتی شال هواداران ارزان باشگاه پرسپولیس، خرید آسان شال جدید هواداری پرسپولیس با قیمت ارزان، خرید ... اقلام هواداری - خرید آنلاین | فروشگاه اینترنتی بامیلو www.bamilo.com/sport_fans/‎Cached Similarخرید آنلاین اقلام هواداری از فروشگاه اینترنتی بامیلو. مجموعه ای عظیم از اقلام هواداری. بهترین ... 5. ماگ سرامیکی طرح لوگوی پرسپولیس ..... پیراهن هواداری پرسپولیس. شال هواداری پرسپولیس - ایران آف - تخفیف iranoff.net/Item.aspx?c=112‎Cachedامروز ایران آف میخواد به شمما عزیزان شال هواداری استقلال رو معرفی کنه. باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران باشگاه فوتبالی ایرانیه که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایتخت ... خشگل خشگلا on Twitter: "شال هواداری پرسپولیس: شال هواداری ... https://twitter.com/akbar136227/status/670248638715551746‎Cachedشال هواداری پرسپولیس: شال هواداری پرسپولیس توضیحات خریـد پستـــی http://bit.ly /1ImIAl7. 6:31 AM - 27 Nov 2015. 0 replies 0 retweets 0 likes. Reply. Retweet. سایت شال هواداری پرسپولیس، شال و تی شرت هواداری ... - اسپلنج spelenge.loxblog.com/post/57 خرید پیامکی: ارسال کدمحصول 241890 به شماره 1000100083 فروش ویژه پکیج شال و تیشرت هواداری پرسپولیس, فروش آنلاین پکیج شال و تیشرت هواداری.