مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاپ لاغری هات شیپر

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngتاپ  لاغری جدید با کارایی بهتر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngساخته شده با الیاف Neotex TM

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngافزایش دما  برای چربی سوزی و سوخت ساز بیشتر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبسیار راحت وبهبود نتایج ورزشی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png قابل استفاده در ورزش ،حرکات موزون، نرمش ، آیروبیک و پیاده روی و… بپوشید و زودتر لاغر شوید.

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبافت داخلی آن سبب افزایش دمای بدن شده و بافت بیرونی آن رطوبت و دما را جذب می کند.

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngعرضه شده در سایز های مختلف

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png رنگ:مشکی

نام تاپ لاغری
برند hot shapers
ساخته شده الیافNeotex tm 
بافت داخلی افزایش دمای بدن
نوع آستین حلقه ای
نوع یقه گرد
چربی سوز  http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابل استفاده در هنگام ورزش , نرمش , ایروبیک 
سایز بندی
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
رنگ مشکی
ویژگی منحصر به فرد قابل استفاده بطور مداوم و روزانه،استفاده راحت و بهبود نتایج ورزشی

 

طراحی ویژه و استفاده از جنس Neotex TM در تاپ لاغری هات شیپر Hot SHapers ، باعث افزایش درجه حرارت بدن شده وسبب تعریق مضاعف بدن می گردد و از آنجایی که تاپ لاغری هات شیپر نواحی سینه ها ، دورسینه و پشت را در بر میگیرد، چربی سوزی این نواحی را افزایش داده و لاغری و کاهش وزن را به دنبال دارد .

تاپ لاغری هات شیپر Hot SHapers قابل استفاده برای زمان ورزش ،حرکات موزون، نرمش ، آیروبیک و پیاده روی و… می باشد، که باعث کاهش وزن بیشتر و افزایش چربی سوزی و نتایج بهتر از حرکات ورزشی و … میگردد.
 

 

  روش شستشوی تاپ لاغری هات شیپر اصل:

 پس از هر بار استفاده شسته شود، مخصوصاً بعد از ورزش

این تاپ را در آب سرد و با استفاده از مواد شوینده نرم آن را بشویید سپس آن را آب کشیده و خشک کنید.

برای شستشو در ماشین لباسشویی از شستشوی دستی‌ در آب ۳۰ درجه سانتیگراد استفاده کنید.

هرگز از خشک کن ماشین استفاده نشود.

هرگز از سفید کننده ها استفاده نکنید.

هرگز گن را اتو نکشید.

هرگز گن هات شیپر را محکم به هم نپیچید.

آب تاپ را گرفته و خارج از لباسشویی خشک کنید.

 

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.  

 






لینک منبع :تاپ لاغری هات شیپر

Images for تاپ لاغری هات شیپر نیم تنه هات شیپر hot shapers bra | تاپ لاغری هات شیپرز www.hot-shaper.ir/bra/index.html‎Cachedسوتین لاغری هات شیپر. در فروشگاه های دیگر بیابید که هر سه این محصول در واقع همین تاپ لاغری هات شیپر اصلی میباشند. جنس اصلی هات شیپرز از جنس نئو تکس ... تاپ هات شیپر hot shapers tshirt www.hot-shaper.ir/shirt/‎Cachedمژده برای بانوانی که از چاقی بالا تنه رنج میبرند تاپ هات شیپر محصول جدید شرکت hot shapers به بازار عرضه شد تا این مشکل را حل نماید لاغری سریع و آسان در ... شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر hotshaper24.ir/product/topandpants/‎Cachedطراحی تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر به گونه ای می باشد که شما در استفاده از ان به هیچ وجه احساس فشار و خفگی نخواهید کرد و می توانید در کنار فعالیت های ورزشی ... کلیه محصولات لاغری هات شیپر اورجینال (گن،شلوارک،تیشرت،شکم بند) tebpars.com/hot-shapers/‎Cached30 ژانویه 2016 ... تاپ لاغری هات شیپر ویژه بانوان ورزشکار ، فرم دهنده جمع کننده ناحیه بالا سینه ، ساخته شده از الیاف نئوتکس ، بسیار موثر در چربی سوزی و افزایش ... تاپ-بلند-لاغری-هات-شیپر-اورجینال-چربی-سوز hotshapers.ir/تاپ-لاغری-بلند-رکابی-هات-شیپر-اصل‎Cachedطراحی ویژه و استفاده از جنس Neotex TM در گن لاغری و تاپ بلند رکابی هات شیپر Hot SHapers ، باعث افزایش درجه حرارت بدن شده وسبب تعریق زیاد بدن می گردد. تاپ لاغری - فروشگاه خرید محصولات لاغری هات شیپر اصل |09397795970 https://www.hot-shapers.ir/product/bras-hot-slimming-shapers/‎Cachedاین بار کمپانی معتبر هات شیپر محصولی منحصر به فرد را برای خانم ها طراحی و تولید کرده است با نام تاپ هات شیپر. این محصول همانطور که در تصاویر هم مشخص است در ... خرید تاپ لاغری هات شیپر HOT SHAPERS www.irikshop.com/خرید-تاپ-لاغری-هات-شیپر-hot-shapers.html‎Cached Similar14 ژوئن 2015 ... با تاپ هات شیپر در هنگاه ورزش کالری بیشتری بسوزانید و زود تر از زمانی که فکر و برنامه ریزی کرده اید به وزن دلخواه خود برسید. تاپ لاغری هات شیپر اصل در چهار سایز متفاوت negarshop.ir/hot-shapers-3/ تاپ لاغری هات شیپر اصل در چهار سایز متفاوت تی شرت لاغری هات شیپر سوتین لاغری تاپ لاغری هات شیپر سوتین ورزشی هات شیپر top laghari hot shapers هات ... نمایندگی رسمی تاپ لاغری هات شیپر - فروشگاه اینترنتی رازشاپ razshop.ir/product/تاپ-لاغری-هات-شیپر-hot-shapers/‎Cached27 ا کتبر 2015 ... مژده به بانوانی که از بزرگی سینه و چاقی اطراف سینه رنج میبرند تاپ لاغری هات شیپرز با جدید ترین تکنولوژی با فرآیند تعرق موجب چربی سوزی ...