مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک لویس ویتون به همراه هدیه

 ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngارسال به همراه کیف و دستمال

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngطراحی زیبا و فوق العاده

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای فریم مشکی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای یووی400

ویژگی های کلیدی:

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدر رنگ های متنوع

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمشخصات بدنه: مقاوم

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمشخصات دستبند : دارای دستبند ژله ای

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابل ست کردن با انواع لباس های رنگی

 

مشخصات فنی عینک لویس ویتون:

 نام عینک آفتابی
برند لویس ویتون
یووی400

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

رنگ فریم مشکی 
شیشه دودی/قهوه ای
طلق دارد/ سبک آینه

مشخصات فنی ساعت ایلیا:

جنسیت زنانه / مردانه
نوع LED
نوع کاربری روزمره/اسپرت
طرح ایلیا
کورنوگراف http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
مقاومت در برابر آب http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png
فرم صفحه
گرد
رنگ بند متنوع
 قفل بند سگک دار
جنس بند سیلیکونی
تقویم http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
ثبات رنگ http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
منبع انرژی
باطری
آلارم و زنگ http://dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/no12.png


معرفی پکیج ویژه:

فروشگاه ما امروز پکیج ویژه عینک لویس ویتون بهمراه ساعت ایلیا را به شما عزیزان پیشنهاد میکنه که عینک لویس ویتون دارای یووی 400 و فریم پلاستیکی مرغوب و شیشه عینک دارای 2 رنگ دودی و قهوه ای می باشد و ساعت ایلیا دارای جنس بند سیلیکونی ژله ای و نوع قفل سگک دار و دارای رنگبندی زیبا و متنوع می باشد.شما می توانید با خرید عینک لویس ویتون ساعت بسیار زیبای ایلیا را هدیه بگیرید.

معرفی اجمالی عینک لویس ویتون:

عینک آفتابی Louis vuitton  ، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در سایت ها و مغازه ها دیده اید خرید عینک آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون یکی از معروف ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد که دارای طراحی زیبا وفوق العاده که جدیداً خوانندگان و هنرمندان از آن استفاده می کنند . لنزها و قاب این محصول بسیار با دقت و شکیل ساخته‌شده می‌شود. این عینک دارای لنزهایی با ویژگی UV400 است. ویژگی UV400 از رسیدن اشعه‌های مضر خورشید به چشم جلوگیری می‌کند. همچنین لنزهای این محصول در مقابل ضربه و خراشیدگی هم مقاوم است. فریم این محصول به شکل اسپرت ساخته‌شده و فریم آن از جنس پلاستیک نرم ساخته می‌شود.

عینک آفتابی لویی ویتون محصول کشور فرانسه است که با لنزهای UV400 و فریم از جنس پلاستیک مرغوب ساخته می‌شود. و وزن مناسب این محصول حس خوبی به کاربر می‌دهد.



معرفی اجمالی ساعت ایلیا:

ساعت LED ایلیا بر خلاف سایر ساعت های موجود، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت دیجیتالی معمولی! همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این ساعت با ظاهری متفاوت و مدرن به بازار ارائه شده است.صفحه ساعت LED  در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را لمس کنید LED های ساعت روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کرد.

ساعت  ایلیا ساعت مدرنی است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود



برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.  














لینک منبع :عینک لویس ویتون به همراه هدیه

Images for عینک لویس ویتون به همراه هدیه عینک لویس ویتون به همراه هدیه - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayan-shop.com/products/view/1614‎Cachedعینک لویس ویتون به همراه هدیه. ویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba- contents/themes/ ارسال به همراه کیف و دستمال. عینک لویس ویتون به همراه هدیه | فروشگاه پرشین بکس shop.persianbax.ir/products/view/.../عینک-لویس-ویتون-بهمراه-هدیه‎Cachedعینک لویس ویتون به همراه هدیه. ویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba- contents/themes/ ارسال به همراه کیف و دستمال. عینک لویس ویتون به همراه هدیه - تخفیفستان فایل file.takhfifestan.com/عینک-لویس-ویتون-به-همراه-هدیه/‎Cached23 فوریه 2017 ... شما می توانید با خرید عینک لویس ویتون ساعت بسیار زیبای ایلیا را هدیه بگیرید. معرفی اجمالی عینک لویس ویتون: عینک آفتابی Louis vuitton ... عینک لویس ویتون به همراه هدیه بایگانی | فروشگاه اینترنتی کالاپلازا kalaplaza.ir/product-tag/عینک-لویس-ویتون-به-همراه-هدیه/?orderby=price... 09303206215 ارتباط با ما · سیستم همکاری در فروش ثبت نام فروشندگان. حساب کاربری. ورود / ثبت نام; مقایسه(0). کالاپلازا حامی اقتصاد خانواده. فروشگاه اینترنتی ... خرید - مطالب ابر عینک لویس ویتون به همراه هدیه amoj.ir/post/tag/عینک%20لویس%20ویتون%20به%20همراه%20هدیه عینک عینک لویی ویتون | Louis Vuitton ارسال عینک به همراه کیف و دستمال با یووی 400 اصل و واقعی دارای فریم مشکی • ساعت ال ای دی ایلیا | ILIYA WATCH LED عینک لویی ویتون اصل با گارانتی اورجینال topkala.com/215921-عینک-لویی-ویتون-اصل-با-گارانتی.../bz=1‎Cachedروش هدیه دادن این محصول: شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش هزینه محصول را ... توجه شود که عینک لویس ویتون اورجینال فقط در این فروشگاه با گارنتی معتبر ... خرید اینترنتی عینک لویی ویتون به همراه ساعت led ایلیا هدیه - دایان فا dayanfa.ir/7206-خرید-عینک-لویی-ویتون-به-همراه-ساعت-led-ایل‎Cachedارسال به همراه کیف و دستمال. طراحی زیبا و فوق العاده. دارای فریم مشکی. دارای یووی۴۰۰. در رنگ های متنوع. مشخصات بدنه: مقاوم. مشخصات دستبند : دارای دستبند ژله ای. خرید عینک آفتابی لوئیس ویتون - فروشگاه عینک آفتابی فابنر fabner.org/post/.../خرید%20عینک%20آفتابی%20لوئیس%20ویتون‎Cached Similarخرید عینک لوئیس ویتون محصولی جدید برای آقایان و خانم های امروزی که دوست ... برای خرید می توانید محصول فوق را از همین فروشگاه با بسته بندی شکیل و ضد ... و به همراه کیف عینک +دستمال+دستمال+اسپری تمیز کننده+کاور ضد خش +هدیه(دستبند ... عینک لویس ویتون - کلوب www.cloob.com/result/عینک_لویس_ویتون 10 ژانویه 2016 ... شما می توانید با خرید عینک لویس ویتون ساعت بسیار زیبای ایلیا را هدیه بگیرید. معرفی اجمالی عینک لویس ویتون: عینک آفتابی Louis vuitton ...