مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد)

 ویژگی های کلیدی :

عینک SPY +

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png یووی:400
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngرنگ قالب: مشکی مات
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngشیشه :آبی،آتشی
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطلق:دارد/ سبک آینه

مونوپاد

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجنس :آلومینیوم

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngسازگار انواع گوشی های موبایل و دوربین های عکاسی

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابل تنظیم

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی

 

نام محصول عینک SPY پلاس
به همراه
مونوپاد
یووی عینک 400
رنگ قاب عینک مشکی مات
شیشه عینک آبی،آتشی
جنس فریم پلاستیکی مرغوب
نوع دسته دو تیکه و از وسط تا شو
جنس بدنه مونوپاد
آلومینیوم
سازگار برای انواع گوشی های موبایل و دوربین های عکاسی
قابل تنظیم http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

 معرفی پکیج ویژه:

فروشگاه ما امروز پکیج ویژه عینک SPY پلاس بهمراه مونوپاد را به شما عزیزان پیشنهاد میکنه که عینک SPY پلاس دارای یووی 400 و فریم پلاستیکی مرغوب و رنگ قاب عینک مشکی مات و همچنین رنگ شیشه عینک آبی می باشد و مونوپاد دارای جنس آلومینیوم و سازگار با انواع گوشی های موبایل و دوربین های عکاسی و همچنین قابل تنظیم می باشد.شما می توانید با خرید عینک SPY پلاس مونوپاد بسیار کاربردی را هدیه بگیرید.

مشخصات عینک استاندارد چیست؟

آن دسته عینک‌های آفتابی‌، استاندارد به شمار می‌روندکه حداکثر حفاظت از چشم را انجام دهند. عدسی عینک‌هایی استانداردهستند که بتوانند بیشاز ۹۵درصد از اشعه «یووی»یا‌‌ همان فرابنفش را جذب کنند.میزان تعیین یو وی‌ داربودن عینک تنها از راه دستگاه یو وی‌متر امکان‌پذیر است.اگر دستگاهعدد ۴۰۰را نشان دهدمی‌توانید به استاندارد بودن عینک‌تان مطمئن باشید. پس یادتان باشد ازفروشنده بخواهید عینک‌تان را با دستگاه یو وی‌متر آزمایش کند، حتی اگرقیمت عینک بالا و به‌ اصطلاح مارک‌دار باشد.بیشتر عینک‌های آفتابی ارزان‌ قیمت که معمولاً در فروشگاه‌های غیرمعتبر یا حتی کنارخیابان‌ها فروخته می‌شوند، به‌علت عدم‌جذب اشعه فرابنفش تأثیر بسیار منفی روی چشم‌ها می‌گذراند.یعنی نه‌تنها مفید نیست بلکه ضرر هم می‌زند.

ویژگی عینک SPY +  

  •  یووی:400
  • رنگ قالب: مشکی مات
  • شیشه :زرد،آبی،سبز
  • طلق:دارد/ سبک آینه

مونوپاد

این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌های سلفی بسیار عالی است ، تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام  جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه موردنظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.

 مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.

قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید.

جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.

مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید.

این مدل مونوپاد کلید شاتر یا اتصال بلوتوث ندارد و شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان با آن عکاسی کرد؟ پاسخ ما این است که به جای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید انواع بلوتوث‌دار، می‌توانید از اپلیکیشن‌های رایگان تایمر برای موبایل‌های اندرویدی و آی‌فون استفاده کنید. یعنی با هزینه کم از همان امکانات بهره‌مند شوید.
 
ویژگی مونوپاد
  • ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
  • مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
  • مناسب برای اکثر تلفن های همراه
  • وزن سبک برای سهولت حمل
  • استفاده آسان و حمل راحت
  • تنظیم آسان به هر زاویه
  • جنس بدنه از آلومینیوم
  • طراحی قابل تنظیم

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 








لینک منبع :عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد)

Images for عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) | فروشگاه دایان zm.dayanshop.com/products/view/1661‎Cachedعینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد). ویژگی های کلیدی : عینک SPY +. http://www. dayanshop.com/uploads/icon/tick. یووی:400. فروش عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) - میهن بانو www.mihanbano.com/2017/02/16/فروش-عینک-spy-پلاس.html‎Cached16 فوریه 2017 ... فروش عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد),فروش عینک مردانه اسپای پلاس,عینک مردانه,عینک مردانه جدید,فروش عینک مردانه 2017,عینک جدید مردانه ... عینک spy پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) - وب سایت خبری ویژه file96.vizhe.xyz/view/.../عینک+spy+پلاس+به+همراه+هدیه+مونوپاد‎Cached10 ساعت قبل ... شما می توانید با ید عینک spy پلاس مونوپاد بسیار کاربردی را هدیه بگیرید. مشخصات عینک استاندارد چیست؟ آن دسته عینک های آفت ، استاندارد به ... عینک spy پلاس به همراه هدیه مونوپاد جستجو - پنجره panjere.xyz/search/عینک-spy-پلاس-به-همراه-هدیه-مونوپاد‎Cachedپنجره پنجره ای به اطلاعات و مقالات فارسی.  عینک spy پلاس به همراه هدیه مونوپاد Not Found ... جستجو شده ها. آفتاب عشقی هم آفتاب زند مشکل اکانت گوگل sm g928f ... عینک spy پلاس هدیه , تبلیغات رایگان ، آگهی رایگان ، نیازمندی www.star20.com/q/0/عینک-spy-پلاس-هدیه عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) عینک SPY +: - یووی:400 -رنگ قالب: مشکی مات -شیشه :آبی،آتشی -طلق:دارد/ سبک آینه مونوپاد: -جنس--. عینک آفتابی spy ... عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) - قیمت 29,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../5870859-عینک-spy-پلاس-به-همراه-هدیه(مونوپاد)‎Cachedعینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) محدوده قیمت از 29000 تومان از فروشگاه تایید اتصال. عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) - انجمن ستوده - رزبلاگ sotode.rozblog.com/.../عینک-spy-پلاس-به-همراه-هدیه-مونوپاد.html‎Cached7 ژانویه 2016 ... 75,000 تومان. ساپورت طرح جین به همراه هدیه. 35,000 تومان. عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد). 29,000 تومان. پکیج عکاسیYunteng. 59,000 تومان. فروش اینترنتی ست ساعت ال ای دی و عینک SPY پلاس rzb.vatanblog.xyz/view507149.html‎Cached37,000 تومان ست لباس ورزشی لالیگا+هدیه(ایلیا) ناموجود. ساعت ... عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد) ... 35,000 تومان ست ساعت ال ای دی و عینک SPY پلاس ناموجود. خرید عینک اسپای پلاس زنانه و مردانه - دایان فا dayanfa.ir/7259-خرید-عینک-spy-پلاس-با-مونوپاد-اشانتیون‎Cachedفروشگاه خرید عینک اسپای پلاس زنانه و مردانه با تخفیف,سایت خرید عینک اسپای پلاس زنانه و مردانه,فروشگاه اینترنتی خرید ... عینک SPY پلاس به همراه هدیه(مونوپاد).